Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
Interessant å høre Jokke på siste pod. Vi har åpenbart ikke så bra økonomi som man skulle trodd.

Tenker det er veldig bra at de fokuserer på det defensive i neste vindu. Også er det bra at de fokuserer på alder, fart og få inn venstrebent spillere som tåler mye trening. Tror vi ender med Kiil Olsen som stopper med x. Så håper jeg vi finner en ny venstre back som går rett inn på laget. Jukle er fo mye skadet. Han bør være backup neste år. Så må Thorvaldsen og Obasi få en god pre season så de forsvarer sin plass.
Svar
Tror man skal ta uttalelser om økonomi med en spade salt. Det er aldri lurt å fortelle omverden at man har masse cash, når spillere skal hentes.
Svar
Det er jo ikke greit å fortelle at man ikke har penger når man skal selge spillere, så det går begge veier det her. Tror folk her har en feil oppfatning av hvordan ståa er i virkeligheten og vi har nok langt mindre å rutte med enn folk tror .
Svar
Jeg vet ikke hva folk tror. Men hva vi har og ikke har å rutte med er jo til syvende og sist opp til Trøim.

Jeg tror i hvert fall ikke det er så veldig interessant for de fleste andre klubber, så de bruker neppe energi på å tolke Jokke i podcaster. På vårt nivå blir det jo knapt betalt overgangssummer uansett. Vi kan fint hente inn flere spillere uten å bruke noe særlig med penger.
Svar
Har folk her inne helt avskrevet Jarl?
Svar
(5 timer siden)SKYTDA Skreiv: Har folk her inne helt avskrevet Jarl?

Sebastian er jo vår klart beste midtstopper så det hadde vært uklokt.
Om det skulle være noe så bør vi kanskje oppgradere den andre plassen i midtforsvaret.
Svar
Jarl er ikke avskrevet, men jeg synes KO er bedre så Registerer jeg at andre tenker ulikt. Håper uansett at vi får en venstrebent midtforsvar som er bedre enn enn de to gutta vi har fra før av og han må vi få fort som fy. Det samme med en VB.

@ Niks, jeg er enig med deg i at vi ikke betaler de største summene, men litt gir vi. Er og grunnen til ar vi ikke fikk Anker dersom ryktene stemmer.

Også går det jo en del penger til lønn og og sign on fee og.. Så penger trenger vi og vi har ikke så mye av det.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: dingus, 13 Gjest(er)