Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 1 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dicko må mest sannsynlig legge opp
(01-01-2025, 09:40 PM)Grimm Skreiv:
(12-30-2024, 03:00 PM)Østblokka Skreiv: Satan, du er tett i pappen. Det er INGEN som forventer at Dicko skal inn på banen igjen å herje etter så lang tid. Vi reagerer på fokuset DITT til gladnyheter om at en som ikke har hatt følighet i anklen får det tilbake og nervene gror 100%. Det sportslige kommer i andre rekke. Om du ikke forstår det kan vi ikke hjelpe deg.

Ok, så du er enig i at det var hyggelig å høre at han kanskje kan spille fotball igjen men at det neppe har så mye å si for klubben?

Siden du misser poenget nok en gang så lar vi det bare ligge. Det er hyggelig at Dicko får tilbake føligheten i ankelen og forhåpentligvis kan leve et normalt liv uten å være lam i ankelen.
Svar
(01-02-2025, 06:12 PM)Østblokka Skreiv: Siden du misser poenget nok en gang så lar vi det bare ligge. Det er hyggelig at Dicko får tilbake føligheten i ankelen og forhåpentligvis kan leve et normalt liv uten å være lam i ankelen.

Jeg mistenker at du sliter med å sammenhengen i en god del ting, men for ordens skyld så svarte jeg da på
Siter:Dette er gledelige nyheter først og fremst for Dicko, men også for Enga.
der jeg sa "ja hyggelig for han men har nok ikke så mye å si for Enga" og du er jo enig så da er det bare legge den død.
Svar
(01-02-2025, 08:53 PM)Grimm Skreiv:
(01-02-2025, 06:12 PM)Østblokka Skreiv: Siden du misser poenget nok en gang så lar vi det bare ligge. Det er hyggelig at Dicko får tilbake føligheten i ankelen og forhåpentligvis kan leve et normalt liv uten å være lam i ankelen.

Jeg mistenker at du sliter med å sammenhengen i en god del ting, men for ordens skyld så svarte jeg da på
der jeg sa "ja hyggelig for han men har nok ikke så mye å si for Enga" og du er jo enig så da er det bare legge den død.

Selvfølgelig har det mye å si for hele klubben og de rundt. Det er der du misser. Dette var gladnyheter for alle i og rundt klubben, som betyr masse. Du valgte i stedet å komme med en grim kommentar om det sportslige. Lever i det minste opp til brukernavnet.
Svar
(01-02-2025, 08:53 PM)Grimm Skreiv:

Hørt utrykket "Du gå'kke aleine i Vål'enga"? Skjønner du driter i folk som ikke kan bidra på banen men for mange her er det andre ting som også betyr noe, som feks potensielt invalide som får et fullverdig liv igjen.
Svar
Fint for Vålerengas gode navn og rykte at de har tatt vare på Dicko gjennom dette. Selv om det ikke direkte er klubbens ære at utsiktene er lysere for ham nå, så er det potensielt en gladhistorie det er helt greit å være assosiert med. Om han noensinne kan spille fotball igjen er det i seg selv en bragd. Kan han spille for Vålerenga på toppnivå er det et mirakel. Og «Aldri glem, mirakler kan skje»… i alle fall for alle med blått blod Wink
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)