7 timer siden
Bang bang
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
|
7 timer siden
Bang bang
7 timer siden
7 timer siden
(Dette innlegget blei sist endra: 7 timer siden av Krolla.
Grunn til ending: Ekstra info om spiller
)
(7 timer siden)Stenzenga Skreiv: Bang bang Kan det være følgende spiller? Bork Classønn Bang-Kittilsen (født 2005) er en norsk fotballspiller som spiller for Odd. Venstrebein vingspiller som har spilte mest høyreving https://www.transfermarkt.com/bork-bang-...er/1010277 3 mål på 20 matcher (1018 minutter) for Odd i fjor. Ikke sjuke tall, men vanskelig å være god i fjorårets Odd-lag.
Kontrakten til Bork går ut 1 august 2025, og jeg kjenner til at han vurderer mulighetene sine.
Når det er sagt så har jeg ikke hørt noe om det… denne gangen.
Stian Wahl på Twitter;
Vålerenga er enig med HJK Helsinki om en overgang for Noah Pallas. Den finske venstrebacken er kun detaljer unna en avtale med VIF.
5 timer siden
5 timer siden
Virker jo veldig bra.
Skulle gjerne hatt inn en høyreback også. Usikker på om Hedenstad fortsatt holder godt eliteserie nivå. Når det gjelder Borch, er jeg ikke usikker.....
4 timer siden
(5 timer siden)Stenzenga Skreiv:Er det noe hold i at Juklerød muligens er på vei til Belgia på lån?(5 timer siden)Oldtimer Skreiv: Virker jo veldig bra.
4 timer siden
(Dette innlegget blei sist endra: 4 timer siden av Ettlagioslo.)
Godt å se at vi tydeligvis har hatt noe på gang på forhånd nå. 3 landskamper for Finlands A-landslag. Spennende tider. Også bra å ha 2 spillere klare til 2 uker på Tenerife fra i morgen.
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|