Tråder: 0
Ble medlem: Aug 2024
Omdømme:
3
(04-14-2025, 10:50 AM)NilsDN Skreiv: (04-14-2025, 10:37 AM)Leksa Skreiv: Dette handler om vinnerkultur og det kommer jo ikke når man ikke vinner.
Laget er for «snilt». Savner noen rivjern som ofrer liv og helse. De gangene VIF har vært stabile over tid har vi hatt vinnerskaller i laget, dette mangler nå.
Så ikke kampen men kan tenke meg at enkelte spillere begynte å grue seg til straffene allerede i ekstraomgangene. Dette er bare synsing da jeg ikke så kampen.
Fikk litt trua da vi leverte foran mange mennesker mot Viking da vi har hatt for vane å svinge da det er fullt . Ikke tilfeldig at vi tok 3. plassen under Covid.
Vi var ikke totalt underlegne i Østfold og må belage oss på tidlig mål i mot og tap mot RBK.
Samtidig kommer vi nok ikke til å rykke ned men da kan vi ikke spille uten spiss.
Når det gjelder tilhørighet så er det tidligere prøvd å sogne over hele Oslo. Pål Breen frontet dette sammen med Martin Andresen. Det finnes VIF-supportere over hele Norge. Allikevel føler jeg VIF er den klubben med tydeligst identitet i Norge
Når VIF kommer på besøk ruster alltid motstandernes supporterkultur opp.
Spørs om Bakke er mannen. Han har gjort veldig mye bra men har en følelse av at han ikke har det lenger.
Spørs jo hva Bakke skal være mannen til det da. Nei, han er ikke den neste Kjetil Knutsen, Pep Guardiola, en ny Drillo eller noe sånt.. Det vet vi jo. Men han og Myhre bør være gode nok til å få oss til sånn ca midten/øvre halvdel.
Vi har jo vinnerkultur også, i og med at vi ikke tapte i OBOS etter 16.mai i fjor.
Tror egentlig problemet er mye mer enkelt enn som så. Vi scorer ikke mål, dermed vinner vi ikke. Det er der skoen trykker. Så enten får Brajanac eller Rijks orden på målscoringa. Eller så kommer vi til å slite. Vinnerkultur skapes ikke med en sesong i OBOS eller i trenings-matcher på La Manga. Vinnerkultur er noe som sitter vegga.
Hockeygutta hadde det før, fotballgutta hadde det på 80-tallet og under Reka sin første periode.
Reka skapte det med å hente vinner-typer. Eksempelvis tapte aldri det laget Morten Berre spilte på i firkant.
Man har rett og slett ett lag av spillere som ser det som en umulighet å tape. Ligger man under med ett mål i det 84. min så vet hele laget, med stoisk ro at man kommer til å utligne.
Så kommer det inn unge nye spillere som blir smittet av denne vinnerkulturen.
Jeg liker Bakke som en sympatisk fyr men jeg er redd han ikke klarer å skape denne fandenivoldske identiteten. Han er god teoretisk og har god formidlingsevne men er redd Vålerenga blir for vanskelig for han.
Fotballen forandrer seg hele tiden og man ser en trend at unge nye oppad-kommende trenere leder gode lag. Jeg vet jo ikke hvordan spillerne responderer på Bakke og jeg sier ikke at du trenger å kjøre hårføner på samtlige.
Spillere får ofte underbevisst respekt for trenere som har roen men da må man man kjenne på utvikling. Det funka i KBK, S08 og til dels i LSK. Han har gjort det bra som assistent i VIF og MFK.
Vi skal ikke bytte han ut i år men tror ikke han tar oss dit alle ønsker.
I år er det for seint å skape vinnerkultur..
Tråder: 1
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
127
04-14-2025, 12:15 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 04-14-2025, 12:33 PM av NilsDN.)
Personlig så mener jeg vel at kultur faktisk ikke sitter i veggene i det hele tatt, men mellom folka som er der.
Og sånn sett kan du nok og har nok litt rett i det. Men kultur kommer ikke bare fra lederen da, det er jo gruppas egen evne til internt å skape den kulturen som kreves. Men problemet vi har hatt og kanskje har er ikke noe kulturproblem. Det handler om manglende ferdigheter. Så blir jo hvordan vi løser det der med på å forme morgendagens kultur.
En annen ting er at kultur ikke skapes av det som blir sagt, men av det som blir gjort. Så når vi setter inn en unggutt for å gi han spilletid, så går det da på bekostning av det å vinne. Altså så signaliserer klubben at det å vinne bare er en av flere ting som er viktige. Og det er så klart også med på å forme en kultur.
Så først og fremst må vi vinner for å få en vinnerkultur. Og så må alt vi gjør dreie seg om å fortsette å vinne. Så skal man ha en ekstrem vinnerkultur så kan vi kun ha det som fokus, ikke noe annet. Så er jo det om en enorm vinnerkultur er det vi smarteste vi innfører, men det er en annen diskusjon.
Men jeg mener at det er et problem. For norske trenere kommer fra norsk fotball. Norsk fotball har ikke en prestasjonskultur. Alle som går gjennom den kverna der så er det fokus på utvikling. Så hvis vi ser på norske trenerne som gjør det bra i utlandet så er det trenere som har spilt fotball i utlandet og kjenner kulturen der.
Så kan vi si at Kjetil Knutsen har lykkes, men han har aldri prøvd seg i utlandet. Samme med Eggen. Genierklærte Horneland har vunnet 1 kamp siden han dro ut. Ronny Deila...tja. Han vant i Skottland uten Rangers og gjør det vel sånn nogenlunde i USA. Mens spillere som har kommet fra utlandet, Rekdal, Solkjær til dels også Henning Berg, klarer seg bedre. Martin Andresen mener jeg var bra, men han var aldri i noe norsk trenermiljø. Og både Rekdal og Andresen tok jo over som spillende trenere her, de var aldri gjennom kverna i norsk fotball.
Så jeg er i hvert fall med på at vi kunne ha hatt godt av noen impulser utenfra. Både vi som klubb og også norsk fotball generelt. Ikke bare noen spanske taktikkere, men folk som rett og slett vet og har erfaring fra hvor lista ligger i utlandet. Det er veldig arrogant og også veldig norsk å tro at vi står i front av noen som helst utvikling fotballmessig. Norge er en parentes i internasjonal fotball. I utlandet vet trenerne at de får sparken om det ikke leveres resultater, de driver ikke å ser bak resultatene og fokuserer på prestasajon.
Men skal vi ha en vinnerkultur så må vi i hvert fall gjøre det sånn at det å vinne fotballkamper er det soleklart viktigste vi gjør, og mye viktigere enn absolutt alt annet. Og jeg tror vel egentlig ikke det er sånn i dag. Vi fokuserer for mye på å legge til rette for utvikling og for lite på selve resultatet.
Så man kan jo se litt til USA for eksempel. De har en ekstrem vinnerkultur. Det går på bekostning av mye så klart, at de er så resultatfokusert som de er. Vinner du ikke uttakningsrennet til OL, så er du ikke med i OL. Selv om du har vunnet alt annet. De mister så klart veldig mange på den måten. Og det er ikke mulig å bare overføre det til Norge, som med 5 millioner, ikke har råd til å miste like mange. Men jeg mener likevel at den pendelen kanskje har svingt litt for langt. Heldigvis kan vi faktisk kjøpe den kompetansen som det så fint heter, med å hente inn utenlandske trenere og ledere.
Men frykter det er litt som med dommerne. De vil helst ikke bli profesjonelle fordi det er mye bedre å være amatører. Tror heller ikke det norske trenermiljøet eller kanskje ikke heller vi som klubb hadde syntes det var behagelig om det kom inn noen som satte fokus på noe og krevde mer.
Ble medlem: Jan 2025
Omdømme:
9
et lag som fyller skoene sine med dritt for et fjerdelag ... det finnes ingen kultur som kan redde det. De er uansvarlige, redde og tar ikke ansvar for å slå seg på brystet og løse problemer. Jeg har sett flere livlige begravelser enn spillerne våre når noe ikke går bra. Kroppsspråket deres utstråler nederlag og depresjon. Jeg bryr meg ikke om å tape kamper, jeg bryr meg om at etter en så patetisk prestasjon er det eneste som kommer frem i lyset Bakke som sier «beklager».
Tilgi meg for overdrivelsen, jeg er latinamerikansk og har varmt blod.
Omdømme:
127
04-14-2025, 01:06 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 04-14-2025, 01:08 PM av NilsDN.)
(04-14-2025, 12:42 PM)papajoao Skreiv: et lag som fyller skoene sine med dritt for et fjerdelag ... det finnes ingen kultur som kan redde det. De er uansvarlige, redde og tar ikke ansvar for å slå seg på brystet og løse problemer. Jeg har sett flere livlige begravelser enn spillerne våre når noe ikke går bra. Kroppsspråket deres utstråler nederlag og depresjon. Jeg bryr meg ikke om å tape kamper, jeg bryr meg om at etter en så patetisk prestasjon er det eneste som kommer frem i lyset Bakke som sier «beklager».
Tilgi meg for overdrivelsen, jeg er latinamerikansk og har varmt blod.
Ja, akkurat. Det er kulturen.
Vi presterete ikke. Han skal analysere kampen, så kan han komme opp med en forklaring på hvorfor. Så får vi vite det, kanskje at vi burde vunnet kampen ut fra xG eller noe annet. Noe fotballfaglig, for få lange pasninger, for få dype løp eller noe sånt. Og det er det.
Jeg ønsker ikke å få det forklart i fagsjargong. Det jeg ønsker å se er en fly forbanna Bakke som beordrer spillerne til å ta pushups fra morgen til kveld i hele påsken. Det skal gjøre vondt å tape.
Omdømme:
3
Det kan jo være at det å spille i fremmede og ukjente omgivelser på bortebane kan ha gjort spillerne usikre.
Ellers skal man kanske ikke legge alt for mye vekt på ett resultat, uansett hvor elendig det er. Testen er vel heller hvor fort man klarer å legge det bak seg og heller nullstille seg til neste kamp.
Det er uansett null læring å hente fra cupexiten.
Ble medlem: Aug 2024
Omdømme:
3
04-14-2025, 01:41 PM
(04-14-2025, 12:15 PM)NilsDN Skreiv: Personlig så mener jeg vel at kultur faktisk ikke sitter i veggene i det hele tatt, men mellom folka som er der.
Og sånn sett kan du nok og har nok litt rett i det. Men kultur kommer ikke bare fra lederen da, det er jo gruppas egen evne til internt å skape den kulturen som kreves. Men problemet vi har hatt og kanskje har er ikke noe kulturproblem. Det handler om manglende ferdigheter. Så blir jo hvordan vi løser det der med på å forme morgendagens kultur.
En annen ting er at kultur ikke skapes av det som blir sagt, men av det som blir gjort. Så når vi setter inn en unggutt for å gi han spilletid, så går det da på bekostning av det å vinne. Altså så signaliserer klubben at det å vinne bare er en av flere ting som er viktige. Og det er så klart også med på å forme en kultur.
Så først og fremst må vi vinner for å få en vinnerkultur. Og så må alt vi gjør dreie seg om å fortsette å vinne. Så skal man ha en ekstrem vinnerkultur så kan vi kun ha det som fokus, ikke noe annet. Så er jo det om en enorm vinnerkultur er det vi smarteste vi innfører, men det er en annen diskusjon.
Men jeg mener at det er et problem. For norske trenere kommer fra norsk fotball. Norsk fotball har ikke en prestasjonskultur. Alle som går gjennom den kverna der så er det fokus på utvikling. Så hvis vi ser på norske trenerne som gjør det bra i utlandet så er det trenere som har spilt fotball i utlandet og kjenner kulturen der.
Så kan vi si at Kjetil Knutsen har lykkes, men han har aldri prøvd seg i utlandet. Samme med Eggen. Genierklærte Horneland har vunnet 1 kamp siden han dro ut. Ronny Deila...tja. Han vant i Skottland uten Rangers og gjør det vel sånn nogenlunde i USA. Mens spillere som har kommet fra utlandet, Rekdal, Solkjær til dels også Henning Berg, klarer seg bedre. Martin Andresen mener jeg var bra, men han var aldri i noe norsk trenermiljø. Og både Rekdal og Andresen tok jo over som spillende trenere her, de var aldri gjennom kverna i norsk fotball.
Så jeg er i hvert fall med på at vi kunne ha hatt godt av noen impulser utenfra. Både vi som klubb og også norsk fotball generelt. Ikke bare noen spanske taktikkere, men folk som rett og slett vet og har erfaring fra hvor lista ligger i utlandet. Det er veldig arrogant og også veldig norsk å tro at vi står i front av noen som helst utvikling fotballmessig. Norge er en parentes i internasjonal fotball. I utlandet vet trenerne at de får sparken om det ikke leveres resultater, de driver ikke å ser bak resultatene og fokuserer på prestasajon.
Men skal vi ha en vinnerkultur så må vi i hvert fall gjøre det sånn at det å vinne fotballkamper er det soleklart viktigste vi gjør, og mye viktigere enn absolutt alt annet. Og jeg tror vel egentlig ikke det er sånn i dag. Vi fokuserer for mye på å legge til rette for utvikling og for lite på selve resultatet.
Så man kan jo se litt til USA for eksempel. De har en ekstrem vinnerkultur. Det går på bekostning av mye så klart, at de er så resultatfokusert som de er. Vinner du ikke uttakningsrennet til OL, så er du ikke med i OL. Selv om du har vunnet alt annet. De mister så klart veldig mange på den måten. Og det er ikke mulig å bare overføre det til Norge, som med 5 millioner, ikke har råd til å miste like mange. Men jeg mener likevel at den pendelen kanskje har svingt litt for langt. Heldigvis kan vi faktisk kjøpe den kompetansen som det så fint heter, med å hente inn utenlandske trenere og ledere.
Men frykter det er litt som med dommerne. De vil helst ikke bli profesjonelle fordi det er mye bedre å være amatører. Tror heller ikke det norske trenermiljøet eller kanskje ikke heller vi som klubb hadde syntes det var behagelig om det kom inn noen som satte fokus på noe og krevde mer.
At det sitter i vegga var en metafor på tilstedeværelse av vinnerkultur.
Mye fornuft i det du skriver her.
Jeg er klar over at vinnerkultur er en symbiose skapt av trenerteam, spillere, ledelse og omgivelser og ikke bare av treneren.
Du har trenere der enkeltspillere har lyst til å gå i krigen for treneren.
F eks uttalte Zlatan at han var villig til å dø for Murinho. Nå setter jeg det på spissen og slike trenere gror ikke på trær, i hvert fall ikke i Norge.
Jeg savner en «killer» med utstråling i teamet (jeg observerer dette bare uten ifra).
Savner også en i trenerteamet med erfaring fra når VIF hadde vinnerkultur. Thomas Holm kunne vært fin og fått inn og pisket opp litt.
Vel, nå skjønner jeg at det ikke er nøkkelen men Bakke har vist at han var feig mot KBK i kamp to. Dette sniker seg inn i ubevisstheten og jeg føler det ikke er mange feilskjær som må til før garderoben skjelver litt igjen.
Er det ikke mulig å skape vinnerkultur og utvikling samtidig da?
Enig at handling går foran ord. Føler det blir for mye ord med Bakke. Husker ikke hvilken trener som sa det (tror det var Jørn Andersen) men han mente at fotballspillere ikke er mottagelig for mer enn tre beskjeder av gangen. Dette var en digresjon men ting kan bli for omstendelig også.
Spot on rundt det sier om USA.
I Norge skal alle få sin del av kaka og føler fotballen lider der.
Det er faktisk en del barn som liker å spille på lag 2 der det ikke er så seriøst.
I fotballen skal alle delta mens i langrenn er det lov å spisse men der er det jo første man/kvinne til mål. Man venter jo ikke på han bak i løypa. Driver man med turn, tennis, kunstløp spisses det.
I lagidretter er det ment at alle skal oppleve det samme og fotballen lider litt av det.
Enig angående det å hente impulser uten ifra. Trond Sollied er vel den som har lyktes best i utlandet.
Fotballen under MA var klasse og vi har aldri spilt bedre fotball en i 2010-sesongen.
Da kom impulsene blant annet fra Barca med å flytte stoppere opp når man hadde possesion osv.
Dessverre mistet MA garderoben men fotball det kunne han.
Så det du sier om å være resultatorientert kontra fokus på utvikling er jeg enig i.
Jeg sier ja takk begge deler men den som finner nøkkelen å kombinere dette vil lykkes VIF.
Vi har det største nedslagsfeltet og naturlovene sier jo at vinner man serien vil alle til hovedstaden.
Veien dit ser lang ut.
Johs i Koffum ble hentet inn på kontoret til DEF og etter fem minutter kom han ut med capsen i hånda og hadde fått fyken.
Lurer på hvordan gjengen i Kåffum hadde gjort det i klubben vår. Få hjem Pa og lag ett trenerteam med han J Moesgaard og Holm-brødrene. Mulig jeg er for romantisk og for preget av exit mot catwalk-guttene fra Holtzweiler eller hva det heter for noe.
Som nevnt skal Bakke og Myhre lede laget denne sesongen men i fremtiden kunne jeg tenkt meg gutta i Koffum som kjenner VIF.
De gutta der er røde og blå og ikke gul og blå som Bakke nevnte da han gikk fra fugla til oss. Men det var sikkert en avvæpnende uttalelse for å roe omgivelsene;-)
Omdømme:
127
04-14-2025, 02:42 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 04-14-2025, 02:44 PM av NilsDN.)
(04-14-2025, 01:41 PM)Leksa Skreiv: Så det du sier om å være resultatorientert kontra fokus på utvikling er jeg enig i.
Jeg sier ja takk begge deler men den som finner nøkkelen å kombinere dette vil lykkes VIF.
Det ene utelukker så klart ikke det andre.
Det er sannsynligvis en kjensgjerning at veldig mange unge fotballspillere blir avskrevet på veldig tynt grunnlag. Men det er også ulike typer med talenter. Vi driver mye med teknisk trening, derfor får vi bare fram kantspillere egentlig. Andre spillere har ekstremt gode holdninger i forhold til trening, men de faller kanskje litt gjennom.
Så når det gjelder spillerutvikling så vet vi jo en hel masse. Der er vi kanskje faktisk litt for resultatorientert. For vi vet jo i utgangspunktet at at talent og ferdighet ikke er det samme. Så når vi ser på en kamp mellom 13-åringer så ser vi på ferdigheter der og da, og kanskje håper at det også er talent.
Men når man snakker om kultur så kan det ikke være veldig mange ting samtidig. Skal man ha en vinnerkultur så må man også være resultatorientert. Og ALLE valgene lederne tar må dreie seg om å vinne neste kamp. Da ser man på resultatet og ikke bak resultatet. Men det går så klart an å ha en vinnerkultur rundt et førstelag og et utviklingsfokus rundt andre lag i klubben. Men hvis man begynner å gjemme seg og se bak resultater, gode prestasjoner, bra utvikling på spiller A, B eller C. Eller noe annet, da skapes det ikke en vinnerkultur.
Nå har vi jo gjort en del endringer så klart i både strategi, ledelse og sånt. Men når vår tidligere styreleder Tuva uttaler at det viktigste vi driver med er spillerutvikling, så skaper ikke det vinnerkultur. Hvis vi altså forutsetter at vinnerkultur og utviklingskultur ikke er det samme. Når de i og rundt klubben ikke skjønner hva vi som klubb prioriterer høyest så blir det litt valgfritt hva man ønsker å fokusere på. Som når Fagermo skrøt av hvor mye vi hadde solgt spillere for, ikke hva vi hadde vunnet med han.
Da blir det litt som Alice i eventyrland egentlig.
Alice spurte katten om hvilken vei hun burde gå og katten svarer at det avhenger av hvor hun skal. Alice svarer at det ikke er så farlig, hun vil bare bort. Og da svarer katten at da spiller det heller ikke så stor rolle hvilken vei hun velger.
Og det er vel litt sånn jeg føler det har vært. Vi har ikke hatt en veldig konkret plan, derfor kan vi skryte litt av det vi har fått til, etter at vi har fått det til. Så er det litt tilfeldig om det er en tredjeplass i serien, som det var i 2020, eller om det er noen store salg. At vi har 5 stjerner i akademi, flest ungdomslandslagsspillere eller hva det nå skal være. Og det er jo imponerende det, men enda mer imponerede hadde det jo vært om vi på forhånd hadde prøvd på det.
Når du ser den gamle strategiplanen, den som Espeseth laget, så er det jo bare en haug med mål, noen er faktisk i konflikt med andre mål. Så gjør alle så godt vi kan, så teller vi opp til slutt, og så kan vi skryte av at vi nådde ganske mange av målene våre. Men om det er det ene eller om det er det andre, det vet vi ikke på forhånd. Så kan det settes i kontrast med den eldgamle historien om da president Kennedy var på omvisning på NASA, han spør rengjøringsbetjenten om hva han gjør og får til svar at han bidrar til å lande en mann på månen. Og rengjøring var hans bidrag til det. Det var en situasjon der absolutt alle visste hva målet var, og selv om det var ulike bidrag, så bidro alle til det samme.
Og også hos oss så tror jeg ikke mange for 20 år siden, i 2005, var i tvil om hva som var målet med sesongen. Det var å vinne gull, ikke gi DFH eller noen andre spilletid. Så skal vi skape en vinnerkultur så må vi også sette oss mål. Og så må alle jobbe for å nå det målet. Når vi selger den beste spilleren vår og investerer i treningsrom, sånn som Fagermo gjorde, så sier vi jo ganske klart og tydelig at vi ikke er så opptatt av å vinne. Når vi sloss om medalje i 2019, feier Glimt av banen med 6-1 så kan ikke det neste vi gjør være å selge vår beste spiller og la være å ersatte han.
Men jeg tror i hvert fall at vi har kommet oss et lite skritt videre da. Vi har skjønt nå, til slutt, at vi ikke skal lete etter en Nils Arne Eggen som fikser alt på egen hånd. Og at ansvaret spres på flere. Så Bakke trenger ikke være klubbygger. Han trenger ikke være speider, han trenger ikke være økonom, han trenger ikke lage rekrutteringstrategier og sånne ting. Hans eneste oppgave er å vinne kamper. Så han MÅ skape en vinnerkultur.
Omdømme:
25
04-14-2025, 04:59 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 04-14-2025, 05:02 PM av Majorstuen.)
(04-14-2025, 04:09 AM)ForrestGump Skreiv: (04-14-2025, 12:32 AM)Majorstuen Skreiv: Jeg vil gjerne påpeke at det hadde gjort et langt bedre inntrykk om kritikken mot boikotten hadde kommet før kampen – ikke først etter at vi tapte. Det samme gjelder kritikken mot Bakke. Uansett hvem som er trener, skal dette laget slå FC Oslo. Samtidig har Bakke det siste året vist at han faktisk evner å lede et lag som forventes å dominere kampene.
Jeg har også lyst til å løfte en uvane som jeg mener preger både miljøet her inne og Vålerenga-kulturen generelt: Man trenger ikke å ha vært fysisk til stede på kamp for å ha en legitim mening om det som skjer med klubben. Man er ikke mer Vålerengasupporter fordi man er fra Oslo øst kontra vest. Hvis vi ikke evner å endre den holdningen, så er jeg redd for at klubber som FC Oslo faktisk kan få bedre forutsetninger for å samle byen bak ett lag.
Det er mange som ønsker seg de beste spillerne fra klubber som Stabæk, men samtidig virker det som det er lite aksept for at noen kan mene noe om Vålerenga om de er fra Bærum,om de ikke står på Østblokka, skriver på nynorsk eller har feil dialekt. Det er en snever tankegang som ikke gagner klubben. For at Vålerenga skal tilbake til toppen, er vi avhengige av bredere støtte enn bare kjernen. Hvis vi kun regner de som står på Østblokka som "ekte" fans, så er Vålerenga i realiteten en av de minste klubbene i lande.
Det FC Oslo forsøker nå, minner litt om det Vålerenga gjorde på starten av 2000-tallet. Den gangen tenkte man utradisjonelt og bygget profiler rundt klubben. I dag er det stort sett Østblokka som holder trykket oppe rundt VIF – og det er beundringsverdig, men det holder dessverre ikke alene.
FC Oslo har folk som David Eriksen og andre profiler som tenker nytt og annerledes. Det overrasker meg ikke om de kan klare å bygge noe som føles relevant for hele Oslo. Vi og Lyn har jo begrenset områdene våre til øst og vest.
Unnskyld Majorstua, du har selvsagt rett til din mening, likeså jeg.
Jeg holdt nesten på å spy mens jeg leste innlegget ditt.
FC Liin Oslo liksom, by David, Gud, nei.
I fjor så tapte vi nok en kamp på 15 min boikott. Sjekk tidligere poster om dette.
Jeg var på Intility, helt dødt/Corona fotball. Det går bare utover eget lag, ikke VAR.
Don Quixote gutta, like håpløst som å ryke ut i første runde.
Hva fikk deg nesten til å spy i det som er skrevet ovenfor?
Tråder: 11
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
21
04-14-2025, 05:18 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 04-14-2025, 05:26 PM av Ettlagioslo.)
Ikke spy, men innlegget er totalt blottet for realisme. Dette er en miniklubb uten tradisjoner. Uten stadion. Uten penger. På nivå 4. Trekker 100 mennesker vanligvis. Komplett skandale å ryke mot noe sånt. Etter tapet mot 08 er de glemt for godt. Det er jo helt opplagt hvis man bruker nøtta.
Omdømme:
25
(04-14-2025, 05:18 PM)Ettlagioslo Skreiv: Ikke spy, men innlegget er totalt blottet for realisme. Dette er en miniklubb uten tradisjoner. Uten stadion. Uten penger. På nivå 4. Trekker 100 mennesker vanligvis. Komplett skandale å ryke mot noe sånt. Etter tapet mot 08 er de glemt for godt. Det er jo helt opplagt hvis man bruker nøtta.
Om dere tror det er 0 potensial i FC Oslo har ikke dere fått med dere hva Bodø/Glimt har fått til med ca. 5.000 som brydde seg om klubben. Da må også Red Bull-klubbene gått dere hus forbi. KFUM må også ha gått dere hus forbi.
|