12-28-2023, 12:47 PM
Tror ikke Ilic blir. Ble ikke det sagt ett sted at klubben er inneforstått med at han drar?
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
|
12-28-2023, 12:47 PM
Tror ikke Ilic blir. Ble ikke det sagt ett sted at klubben er inneforstått med at han drar?
12-28-2023, 01:24 PM
Godt mulig at Ilic drar. Men noen må jo betale det vi krever for han før han får lov til å dra.
12-28-2023, 01:31 PM
Ilic blir nok i hvert fall til hjemmekampen mot Sandnes Ulf 23. juni.
14 kamper hvor han kan bidra. Alt etter hvor godt han gjør det om han forsvinner eller ikke og hva vi ka få for ham da.
12-28-2023, 04:56 PM
12-28-2023, 06:02 PM
De har vel i hvert fall sagt han ikke blir solgt hvis det ikke kommer et bud på Eliteserienivå. Vanskelig å si helt hva det betyr, men jeg tolker det som at vi ikke selger for å selge.
Men det hadde jo vært greit å snart høre noe annet enn det vanlige svadaet, og heller fått høre noe mer om hvordan vår eminente sportslige ledelse ser for seg å sikre opprykket. (12-28-2023, 12:47 PM)Rad11vb Skreiv: Tror ikke Ilic blir. Ble ikke det sagt ett sted at klubben er inneforstått med at han drar? Tja, ble vel sagt at hvis vi rykker ned må vi selge 1-2 spillere vi kanskje heller hadde ønsket å beholde pga økonomi. De 20 mill vi taper på nedrykket skal nok hentes via spillersalg og da sier det seg selv er Ilic er et av de hotteste salgsobjektene vi har. Jeg tror han forsvinner ila januar. (12-28-2023, 08:25 PM)Østblokka Skreiv:(12-28-2023, 12:47 PM)Rad11vb Skreiv: Tror ikke Ilic blir. Ble ikke det sagt ett sted at klubben er inneforstått med at han drar?
12-28-2023, 10:30 PM
Da får kutt i lønn, salg av evnt Haakans og Strandberg ut dørene dekke de 20 mill) Håper klubben snart kan komme med noen oppdateringer om hvem som er 100% neste sesong.
12-28-2023, 11:53 PM
Hedenstad er jo en av de som kanskje har litt i lønn. Noen som vet hvor han ble av? Var snakk om en skulderskade, og så ble ham bare helt borte og ikke nevnt mer.
12-29-2023, 12:26 AM
12-29-2023, 10:48 AM
– Vi ønsker at Ilic skal bli i Vålerenga. Han har kontrakt i tre og et halvt år til, som er en god kontraktssituasjon. Det er ikke snakk om at det blir noe billigsalg på våre toppspillere. De andre skal ikke utnytte at vi er OBOS-ligaen.
Det sa Jokke til tv 11 des https://www.tv2.no/sport/advarer-blir-ve.../16295084/ Der sier han også at – Vi skal ha et slagkraftig lag, men det er naturlig at en eller annen spiller forsvinner ut. Til Aftenposten den samme dagen sa han at vi får se hvordan det blir med Illic etter nyttår han er nok ikke den letteste å holde på i første divisjon. https://www.aftenposten.no/sport/fotball...al-oppgave Og her er Jokke enda mindre optimistisk når han snakker om nedrykket: – Det blir naturligvis forskjellig, spesielt i januarvinduet. I Eliteserien kunne vi ventet til sommeren for eventuelle salg, men nå må vi kanskje gjøre det allerede i januar, for det er klart at dette er et inntektstap for klubben også, sier Jonsson til TV 2, før han legger til: – Da er det én post som kan hjelpe på det, og det er spillerlogistikk. https://www.tv2.no/sport/fotball/elitese.../16292782/ Allerede før nedrykket ble et faktum var det snakk om at Strand, Strandberg og Hedenstad fort kunne forsvinne uansett om vi berga plassen eller ikke. Vithinho har alt tatt sin hatt og gått. Jeg føler meg helt overbevist om at Illic selges dessverre, jeg tror han er altfor god for Obos og at tilbudene særlig han får er for gode for å si nei til. Tyngdekraften i fotballen er sånn at en spiller som kan bli toppskårer i eliteserien om han spiller for rett lag eller gå videre til en større liga er fryktelig å holde på selv om man har kontrakt. Vi får håpe han drar utenlands og at vi får veldig godt betalt. Heldigvis eller dessverre tror jeg det maks er en spiller til som nærmer seg den kategorien og det er Håkans. Han kan også en del andre klubber ha veldig lyst på og da kan det bli vrient å holde på han. Det vil være et tap. Men om Strandberg, Hedenstad, Børven, Oldrup eller Strand forsvinner så føler jeg ikke vi er alvorlig svekket selv om det nok er voldsomt om alle forsvinner samtidig. Sjøeng og Riisnæs er jeg langt mer redd for å miste, men de tror jeg fort kan være med å gjenreise laget vårt. Jeg tipper det blir noen kjipe uker i januar der en del spillere forsvinner og man begynner å frykte for kvaliteten, så blir det mer glede og spenning senere når vi begynner å hente nye spillere igjen. Men nedrykk er noe jævla dritt det er ikke noen tvil om det og en stor del av det er at man mister mange av de beste spillerne. Men gi oss ny kontrakt og kapteinsbindet til Borch da, han er perfekt for å lede oss opp igjen. |
« Neste nyere | Neste eldre »
|