Trådvurdering:
  • 3 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obos - ligaen 2024
#61
(01-13-2024, 11:42 PM)Thomas S Skreiv:
(01-13-2024, 10:04 PM)Trasskuken Skreiv: Også hadde det vært jævla fett om Lyn-VIf på Ullevål får årets høyeste tilskuertall.

Glem dette fokus med Lyn-VIF på Ullevål. 
Lengter folk så mye å dra tilbake til Ullevål?
En døv stadion.
Var aldri utsolgt i Tippeligaen.
Blir maks 15 000 i april.
Går sikkert direkte på TV og litt surt vær i tillegg innbyr ikke til fotballfest Smile
Fokus bør være MASSE folk til Intility Smile

Veldig enig, for et gnål om denne kampen. Vi er Oslo sin store klubb. De skal knuses og ned på nivå 3 igjen, vi opp. Det er kravet. 

Totalt overkjørt!

Ett lag i Oslo.

https://www.youtube.com/watch?v=ZgE9dWRU_vo
Svar
#62
(01-13-2024, 11:42 PM)Thomas S Skreiv:
(01-13-2024, 10:04 PM)Trasskuken Skreiv: Også hadde det vært jævla fett om Lyn-VIf på Ullevål får årets høyeste tilskuertall.

Glem dette fokus med Lyn-VIF på Ullevål. 
Lengter folk så mye å dra tilbake til Ullevål?
En døv stadion.
Var aldri utsolgt i Tippeligaen.
Blir maks 15 000 i april.
Går sikkert direkte på TV og litt surt vær i tillegg innbyr ikke til fotballfest Smile
Fokus bør være MASSE folk til Intility Smile

Støttes!
La oss drite i å hause opp den kampen.
Den burde aldri skjedd i år og jeg orker ikke Preben &Co mase om hvor mange det var der og hvor mye spenn de dro inn.
De som vil dra skal selvsagt dra. Skulle jeg bestemt meg idag hadde jeg blitt hjemme, men mulig jeg ombestemmer meg når det er antydning til vår.
Blir det ikke vår så må gjerne Preben gå på en økonomisk blemme for NøFF tar seg vel godt betalt i leie.

Men altså: jeg ønsker meg at vi kampene i rekkefølge og slutter å bable om en bortekamp i runde 4...
Svar
#63
(01-14-2024, 01:00 AM)Loffen Skreiv:
(01-13-2024, 11:42 PM)Thomas S Skreiv:
(01-13-2024, 10:04 PM)Trasskuken Skreiv: Også hadde det vært jævla fett om Lyn-VIf på Ullevål får årets høyeste tilskuertall.

Glem dette fokus med Lyn-VIF på Ullevål. 
Lengter folk så mye å dra tilbake til Ullevål?
En døv stadion.
Var aldri utsolgt i Tippeligaen.
Blir maks 15 000 i april.
Går sikkert direkte på TV og litt surt vær i tillegg innbyr ikke til fotballfest Smile
Fokus bør være MASSE folk til Intility Smile

Støttes!
La oss drite i å hause opp den kampen.
Den burde aldri skjedd i år og jeg orker ikke Preben &Co mase om hvor mange det var der og hvor mye spenn de dro inn.
De som vil dra skal selvsagt dra. Skulle jeg bestemt meg idag hadde jeg blitt hjemme, men mulig jeg ombestemmer meg når det er antydning til vår.
Blir det ikke vår så må gjerne Preben gå på en økonomisk blemme for NøFF tar seg vel godt betalt i leie.

Men altså: jeg ønsker meg at vi kampene i rekkefølge og slutter å bable om en bortekamp i runde 4...
Jaja, jeg ser iallefall frem i mot kampene mot Lyn. Både den på Ullevål og på Intility. Vi skal være glad vi bor i en BY med forskjellige lag og by-derbyer, ikke i et tettsted som Bergen eller Sogndal? hvor alle holder med samme lag
Svar
#64
(01-14-2024, 12:34 PM)Theo 66 Skreiv:
(01-14-2024, 01:00 AM)Loffen Skreiv:
(01-13-2024, 11:42 PM)Thomas S Skreiv:
(01-13-2024, 10:04 PM)Trasskuken Skreiv: Også hadde det vært jævla fett om Lyn-VIf på Ullevål får årets høyeste tilskuertall.

Glem dette fokus med Lyn-VIF på Ullevål. 
Lengter folk så mye å dra tilbake til Ullevål?
En døv stadion.
Var aldri utsolgt i Tippeligaen.
Blir maks 15 000 i april.
Går sikkert direkte på TV og litt surt vær i tillegg innbyr ikke til fotballfest Smile
Fokus bør være MASSE folk til Intility Smile

Støttes!
La oss drite i å hause opp den kampen.
Den burde aldri skjedd i år og jeg orker ikke Preben &Co mase om hvor mange det var der og hvor mye spenn de dro inn.
De som vil dra skal selvsagt dra. Skulle jeg bestemt meg idag hadde jeg blitt hjemme, men mulig jeg ombestemmer meg når det er antydning til vår.
Blir det ikke vår så må gjerne Preben gå på en økonomisk blemme for NøFF tar seg vel godt betalt i leie.

Men altså: jeg ønsker meg at vi kampene i rekkefølge og slutter å bable om en bortekamp i runde 4...
Jaja, jeg ser iallefall frem i mot kampene mot Lyn. Både den på Ullevål og på Intility. Vi skal være glad vi bor i en BY med forskjellige lag og by-derbyer, ikke i et tettsted som Bergen eller Sogndal? hvor alle holder med samme lag

Altså. Enga har enormt mange flere supportere enn FC Lyn i Oslo, men jeg skulle gjerne hatt enda flere. Den snobbeklubben der, fortjener ikke oppmerksomheten. De lever (som Lillestrøm), på oss. Hvorfor skal vi gi dem det? Ja, selvsagt skal jeg og alle andre på Ullevål. Men fokuset er opprykk. Ingenting annet.
Svar
#65
Noen som forsøker seg på et tabell-tips allerede nå?
Svar
#66
Orker ikke. Men vi skal øverst. Det er ikke bare et tips, det er også et krav.
Svar
#67
(01-26-2024, 07:58 PM)NilsDN Skreiv: Orker ikke. Men vi skal øverst. Det er ikke bare et tips, det er også et krav.

Ser av oppsettet når det gjelder treningskamper frem til seriestart at vi møter sterk motstand i 6 eliteserielag og kun 1 OBOS lag. 
Vi møter Raufoss på Nammo stadion nå på lørdag 3 februar. Nærmer seg raskt første seriekamp mot Sogndal på Intility 1. april. 

Da er det masse kamper å glede seg til, og i OBOS skal vi herje.
Svar
#68
Fint intervju med Kiil Olsen i Dagsavisen nå der han sier han er veldig motivert for å kjempe seg til fast plass.
Foreløpig er det ikke så mange kan konkurrer mot da, men det vil trolig endre seg.
Videre skryter han av Myhre og sier at han har gjort det mye klarere enn før med tanke på frispilling, høyt press og hvordan de skal løse ulike situasjoner. De får korte og klare beskjeder. Det er vel noe som varmer de fleste av oss å høre.

Gutta må vente i 2,5 uker il før de blir varme. Da er det sydentur igjen. Før det skal vi spille mot Raufoss (3 feb) Godset (9 feb) og Fredrikstad (16 feb).

Så får vi inderlig håpe at den troppen som drar da er større og mer slagkraftig enn troppen vi har nå.
Svar
#69
Når OBOS setter igang 1 april har vi den ledelsen vi har, vi har det laget vi har, vi har de spillerne vi har, vi har de trenerne vi har, vi har det styret vi har, laget har forberedt seg som de har, spillerformasjonen er som den er og vi supportere er klare som vi alltid er.

UANSETT: Å VINNE OBOS ER ET KRAV.
Svar
#70
(02-01-2024, 06:38 PM)viftab Skreiv: Når OBOS setter igang 1 april har vi den ledelsen vi har, vi har det laget vi har, vi har de spillerne vi har, vi har de trenerne vi har, vi har det styret vi har, laget har forberedt seg som de har, spillerformasjonen er som den er og vi supportere er klare som vi alltid er. 

UANSETT: Å VINNE OBOS ER ET KRAV.

Nå skal ikke jeg på øverste hylle i Muppet show Jinxe dette, men jeg vil minne alle om følgende faktum.

Myhre inn, ga oss en både en meget god trener på feltet, og en særdeles nødvendig endring i spillestil/formasjon.
Det gir stor glede og håp at vi kan se Enga angripe denne sesongen. Det er utviklende for både spillere og potensielt tilskuer potensial.

R.I.P Så kalt 3-5-2 som endte i 5-4-1. Amen.

I 2024 så tar vi alt.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: Morrison, Peeer, 19 Gjest(er)