Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga sesongen 2023
Nei, kampen i dag blir ikke streamet (som jeg veit om). De andre blir streama på direktesport.
Svar
Det endte 5-0 til oss, de to første av Børven, så tror jeg det var pause før:
3-0 Kjelsen
4-0 nydelig langskudd i krysset som kan sees på klubbens twitter fra Rønning
5-0 Bjørdal

Kampen sendes ikke så jeg vet kun det. Men Illic skal starte i andre omgang
Laget ligger også ute på x/twitter
Svar
Ilic spilte ikke. Ser ut til at agenten fyrer opp trøbbel og tvinge gjennom en overgang. La fyren råtne på benken/på 2. laget ut kontrakten om han ikke tar seg sammen så kan han se hvor mange som vil ha han da.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/kE7Lzk...ig-skuffet
Svar
Treningskamp og alt det der. Også usikkert hva de stilte med, men 5-0 mot 13. plassen i Segunda er jo ok.
Svar
(01-24-2024, 06:00 PM)Langbølgen Skreiv: Treningskamp og alt det der. Også usikkert hva de stilte med, men 5-0 mot 13. plassen i Segunda er jo ok.
Ut i fra bildene jeg har sett fra kampen, så ser flere av spillerne til Tenerife temmelig unge og spebygde ut. 
Ikke mye muskler.
De stilte helt sikkert med et junor-/b-lag, så vet i grunnen ikke hvor mye man kan få ut av en sånn kamp annet enn at spillerne
nå er i gang.
Tenerifes a-lag har kamp allerede på lørdag i Segunda Division.
Svar
Laget til treningskampen mot godset om en time er ute 

Disse starter i Vallhall / Vålerenga (vif-fotball.no)

av forsvarsspillere har vi Hedenstad, Olsen, Kjelsen og Kreuz 

veldig overraskende med Kreuz der, er han da plassert på back mens Jukle og Borch er på benken? Og betyr det at Kreuz allikevel ikke er på vei vekk? 
Borch er vel neppe klar for 90 så det kan være grunnen til at han starter på benken, men Jukle bør vel være klar for spill? 

Bjørdal (K) Hagen Strand 

Betyr det at Bjørdal ikke er på vei vekk siden han får en C på armen? 

Håkans El Abdellaoui Riisnæs

Rart å se Riisnæs som ving, men sånn er det vel å ha tynn stall. 

Spennende med Jones som spiss og jeg er veldig glad for at Håkan er på banen (tross brukket lillefinger) da virker en eventuell overgang litt mindre sannsynlig. 

Jeg blir utrolig glad om vi beholder Håkans og Bjørdal, vi trenger ikke flere spillere ut av klubben nå. 

Jeg må se kampen i opptak så kommer ikke til å lese noe forum etter ett. Men spennende blir det i hvert fall. Det viktigste er vel at vi unngår skader.
Svar
Skal vi døpe om denne til Vålerenga 2024?

0-0 etter et kvarter btw.
Jevn kamp.
Svar
(02-09-2024, 02:17 PM)VIF123 Skreiv: Skal vi døpe om denne til Vålerenga 2024?

0-0 etter et kvarter btw.
Jevn kamp.

Flott hvis du gidder å oppdatere av og til for oss i utlendighet.?
Svar
(02-09-2024, 02:32 PM)Wild Touch Skreiv:
(02-09-2024, 02:17 PM)VIF123 Skreiv: Skal vi døpe om denne til Vålerenga 2024?

0-0 etter et kvarter btw.
Jevn kamp.

Flott hvis du gidder å oppdatere av og til for oss i utlendighet.?

Fortsatt ganske jevn kamp, Godset har hatt en stor sjanse og vi muligens snytt for straffe. 0-0 etter 34 min
Svar
Jevnt i banespillet, men du verden så rævva vi er rundt deres 16-meter. Vi spiller bare rundt som forrige sesong, ingen tør avslutte.
Godset har flere store sjanser, hvor enkelte skapes av elending forsvarsspill.

Pause

Det er ingen plan over det vi driver med, litt sånn som forrige sesong.
Vi spiller fram og tilbake i forsvarslinja, hvor Strand eller en av de andre møter opp i midt og spiller nok et støttepass. Unntaket var vel vendinga til Jones?
Vår midtbane er god, og mer enn god nok i OBOS, mne vi vinner ikke kamper uten å score mål. Det er helt tannløst framover for å si det sånn.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)