Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga sesongen 2023
Spilt 51 minutter: 0-0
Borch byttet inn ved pause, men ut igjen med skade.
Ellers så har Jukle kommet inn på venstreback og Kurd på høyrekant.

Svar
1-0 Jones
Svar
Spilt 75 min. Vålerenga bedre etter pause. 
Leder 1-0 etter fin scoring av Jones.
Svar
1-1, heading på innlegg.
Svar
1-1
De scorer fra innlegg hvor vi har EN mann foran mål, Godset har 3 ......
Forøvrig flere svake pasninger fra Hammer Kjelsen idag, ikke veldig overbevisende.

1-2, lobb/skudd fra 18 meter. Bør Sjøeng ta den? Det mener jeg bestemt, men det er ikke verdens beste kamera i hallen.

De som tror vi kan surfe gjennom OBOS med dette laget vil få seg en overraskelse når serien starter.
Sånn det ser ut, har vi ikke en sjanse å rykke opp. Ja det kommer sikkert inn spillere, men når er de klare? Da tenker jeg ikke på signaturen nødvendigvis, men klare for å spille seriekamper.

Jones ser spennende ut og har et sykt bra rykk. Nå vet jeg ikke hvor gode Godset sine stoppere er, men de blir parkert når han legger såla bak seg.
Svar
(02-09-2024, 03:37 PM)Flemmern Skreiv: 1-1
De scorer fra innlegg hvor vi har EN mann foran mål, Godset har 3 ......
Forøvrig flere svake pasninger fra Hammer Kjelsen idag, ikke veldig overbevisende.

1-2, lobb/skudd fra 18 meter. Bør Sjøeng ta den? Det mener jeg bestemt, men det er ikke verdens beste kamera i hallen.
Ser ut som om Sjøeng bør ta den fra tribuna også. Kommer rett etter flere bytter hos oss, de får nok maks ut av ubalanse i laget. HK er oppe som en ankervariant nå.
Svar
Hørte jeg nettopp kommentatoren si at Bjørdal har brukket benet?
Svar
Ja det hørte du.
Svar
Det er trist. Vi sliter nok fra før. Ble det 1-2?
Ja mulig vi ikke rykker opp men treningskamper er nå det det er. Og spillere må spilles inn? Spillere i dag skal levere fra dag 1. Så det bekymrer meg minst.
Svar
Bare overtråkk på Bjørdal heldigvis. Virker åpenbart ikke som vi er helt der vi skal, men vi er langt ifra komplett tropp så trykker ikke på panikknappen helt ennå.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)