Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
Noen status på rijks eller andre spillere på vei inn hint?
Svar
(02-10-2024, 07:09 PM)Presterende speller Skreiv: Noen status på rijks eller andre spillere på vei inn hint?

Snart F5
Svar
(02-10-2024, 07:15 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-10-2024, 07:09 PM)Presterende speller Skreiv: Noen status på rijks eller andre spillere på vei inn hint?

Snart F5

Kun nederlendern da eller flere omtrent samtidig?
Svar
(02-10-2024, 07:41 PM)Bohem33 Skreiv:
(02-10-2024, 07:15 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-10-2024, 07:09 PM)Presterende speller Skreiv: Noen status på rijks eller andre spillere på vei inn hint?

Snart F5

Kun nederlendern da eller flere omtrent samtidig?

Mye mulig han setter igang en dominoeffekt. Mye skjer ila de neste dagene!
Svar
Stian André de Wahl
@StianWahl
·

"Vålerenga er enig med Utrecht om en overgang for Mees Rijks (20). Enighet om en treårskontrakt. Nederlenderen skal til Oslo i løpet av de neste dagene for medisinsk test. Detaljer gjenstår før han blir VIF-spiller."
Svar
Dette betyr vel også at VIF har gitt opp sin drømmesignering Heggebø. Mye av skriveriene i pressen tyder vel også på det.

Det er skummelt det som skjer nå. ALLE de lagene som har rykket opp og gjort suksess tidligere, har beholdt en stamme av spillere som de har bygget videre på. Både LSK, Glimt; Viking og Brann klarte stort sett å beholde viktige spillere samtidig som de har bygget nytt der det trengs. Jeg synes ikke prosessen i VIF er like tillitsvekkende. Kan fort gå galt dette....
Svar
Nå må vi først se hva vi henter i markedet da. Er jo snakk om opptil 6-7 nye inn. Vi har beholdt alle talentene og noen av de eldre med høy lønn tror jeg det uansett var greit ble borte. For å utvikles må de trene hele uka og ha en sult for å bli bedre.
Svar
Av de vi har mistet er det vel bare Ilic som vil bli savnet. Ingen grunn til panikk. Enda.
Svar
For all del, flere av dem som er sendt ut dørene har det vært nødvendig å kvitte seg med. Men jaggu skal det en del kvalitet inn før jeg begynner å få troen på opprykk.
Svar
(02-10-2024, 09:18 PM)Churchill Skreiv: Dette betyr vel også at VIF har gitt opp sin drømmesignering Heggebø. Mye av skriveriene i pressen tyder vel også på det.

Det er skummelt det som skjer nå. ALLE de lagene som har rykket opp og gjort suksess tidligere, har beholdt en stamme av spillere som de har bygget videre på. Både LSK, Glimt; Viking og Brann klarte stort sett å beholde viktige spillere samtidig som de har bygget nytt der det trengs. Jeg synes ikke prosessen i VIF er like tillitsvekkende. Kan fort gå galt dette....

Du må ikke glemme at vi kjøpte Petter Strand fra Brann da de rykket ned!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 30 Gjest(er)