02-11-2024, 04:03 PM
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
|
02-11-2024, 04:07 PM
Ønsker meg 2 midtstoppere, 1 kantspiller og helst 2 spisser. Og disse må kunne gå rett inn og forsterke laget.
Var tynn suppe mot Strømsgodset gitt.
02-11-2024, 04:33 PM
Skulle gjerne visst mere om skadesituasjonen.
Thorvaldsen, og spesielt Bully virker jo veldig skadeutsatt, kan vi regne med dem fra seriestart og utover? Hva med Thorstensen, er han snart tilbake, og kan utfordre en heller tam Elias Hagen? Dicko Eng er vel stipulert tilbake i juli.
02-11-2024, 05:38 PM
(02-11-2024, 04:33 PM)Oldtimer Skreiv: Skulle gjerne visst mere om skadesituasjonen. Thorvaldsen er syk, Thorstensen er syk.
02-11-2024, 05:47 PM
(02-11-2024, 04:07 PM)Åndalsnes Skreiv: Ønsker meg 2 midtstoppere, 1 kantspiller og helst 2 spisser. Og disse må kunne gå rett inn og forsterke laget. Er usikker på hvor Hammer Kjelsen og Kreutz står i dag. Men jeg kan ikke helt se for meg at de er langt unna OBOS nivå. Kiil Olsen burde være er soleklart førstevalg og en partner til han bør stå på lista ja. Men om vi trenger to stoppere til, uten at noen går ut, vet jeg ikke. Ser at noen sier Dicko er ute til juli. Det ble vel sagt «over et år» om han og han ble skadet i oktober. Mulig han har fått bedre prognoser, men ut fra det som ble sagt når han ble skadet så er han ute hele 2024. På kantene så ønsker jeg meg litt kreativitet. Vi kommer til å møte mange lag som parkerer bussen i år og det er viktig med noen boksåpnere. Og så mener jeg vi trenger to spisser. Rijks, Udahl og El Abdellaoui hadde vært en fin trio. Litt usikker på om vi trenger en 6’er. Hagen og Thorstensen virker jo greit, men Thorstensen er uprøvd. Hvis han ikke holder nivået vi håper så er vi litt utsatt hvis Hagen blir skadet. Synd OJ dro for han hadde vært en fin spiller å ha i troppen i år. Men hvis ingen drar så tenker jeg en stopper som skal rett inn. En kantspiller som er bra på dette nivået, Rijks og en spiss til som er bra på dette nivået. Og 2-3 afrikanske talenter. Spesielt kant og defensiv midtbane. Og kanskje en spiss også.
02-11-2024, 06:34 PM
Om budet er høyt nok så er jo alle til salgs, men hvorfor skal Håkans selges?
Vi skal vel spille med både høyre og venstrekant?
02-11-2024, 06:49 PM
02-11-2024, 06:55 PM
(02-11-2024, 06:49 PM)Trazan Apansson Skreiv:(02-11-2024, 06:46 PM)VIF123 Skreiv: Hvorfor det? Vi skal vel spille med både høyre og venstrekant? Tviler på at Håkans er en spiller med koko høy lønn. Han kom fra Jerv som en nokså ukjent kar. Tipper Oldrup Jensen og Børven feks var betraktelig viktigere å kvitte seg med mhp lønnsnivå.
02-11-2024, 07:05 PM
Som sagt før. Håkans er en viktig spiller for oss. Landslagsspiller. Kan ikke se for oss at vi lar han gå for under 10 millioner. Kan heller ikke se for meg at han er god nok for en klubb som har 10 millioner å bruke. Men jeg så jo ikke for meg at noen skulle betale 10 millioner for Tobias Christensen heller. Men nå er det jo begrensa hva slags klubber som fortsatt kan kjøpe da.
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|
Bruker(e) som leser denne tråden: 17 Gjest(er)