Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
(02-15-2024, 05:59 PM)VIF123 Skreiv:
(02-15-2024, 05:04 PM)JackBlack Skreiv: I følge nettavisen er duoen fra Sørafrikansk fotball Idumba Fasika og Fidel Brice Ambina

Veldig spennende å se i vårt miljø.

Fasika fra Kongo Nathan Idumba Fasika.DEFENSIVE.SKILLS.? - YouTube
Brice fra Kamerun Fidel Brice Ambina x Cape Town City FC x Spring 2023 (youtube.com)
X-faktor  Smile

Helt ærlig, dette var ikke mye å skryte av synes jeg.
Første snutten har så elendig oppløsning at den hadde vært rævva på gamle TV'er også. Er så dårlig at man blir svimmel av å se på.
Den andre har ok kvalitet, men når de bruker det første minuttet til å vise et mål han scorer, som går gjennom alt og alle bein, da blir jeg ikke veldig positiv.
Nivået på de rundt han er så lavt at hvem som helst kunne gjort en god jobb i den ligaen.

For all del, video kan lure deg, men de er som regel ment som skryt og markedsføring av spillere. Her er det ikke mange som biter på vil jeg tro.
Svar
(02-15-2024, 06:19 PM)Flemmern Skreiv:
(02-15-2024, 05:59 PM)VIF123 Skreiv:
(02-15-2024, 05:04 PM)JackBlack Skreiv: I følge nettavisen er duoen fra Sørafrikansk fotball Idumba Fasika og Fidel Brice Ambina

Veldig spennende å se i vårt miljø.

Fasika fra Kongo Nathan Idumba Fasika.DEFENSIVE.SKILLS.? - YouTube
Brice fra Kamerun Fidel Brice Ambina x Cape Town City FC x Spring 2023 (youtube.com)
X-faktor  Smile

Helt ærlig, dette var ikke mye å skryte av synes jeg.
Første snutten har så elendig oppløsning at den hadde vært rævva på gamle TV'er også. Er så dårlig at man blir svimmel av å se på.
Den andre har ok kvalitet, men når de bruker det første minuttet til å vise et mål han scorer, som går gjennom alt og alle bein, da blir jeg ikke veldig positiv.
Nivået på de rundt han er så lavt at hvem som helst kunne gjort en god jobb i den ligaen.

For all del, video kan lure deg, men de er som regel ment som skryt og markedsføring av spillere. Her er det ikke mange som biter på vil jeg tro.

En video til her IDUMBA FASIKA ? CENTRE DEFENDER ? CAPE TOWN CITY ? BEST OF 2022 HD (youtube.com)
Prøvespill er jo for å sjekke nivået. Husker vi hadde Boniface her som vi sendte videre og vi vet jo hvordan det endte. Velger å være positiv jeg.
Svar
Du må se på stats Flem.

DEF midtbane på 22 med U23 kamper for Kamerun. Spilt 15 kamper for laget som ligger på 2.plass i toppdivisjonen der nede I år.

Stopperen er jeg litt mer usikker på. Mistet plassen på laget, men har en del landskamper for Kongo.

Uansett bra st de kommer fra en toppklubb der nede. Jeg vet ikke helt hvor høyt nivå serien der har. Men tipper den er bedre enn OBOS…
Svar
(02-15-2024, 06:41 PM)NilsDN Skreiv: Du må se på stats Flem.

DEF midtbane på 22 med U23 kamper for Kamerun. Spilt 15 kamper for laget som ligger på 2.plass i toppdivisjonen der nede I år.

Stopperen er jeg litt mer usikker på. Mistet plassen på laget, men har en del landskamper for Kongo.

Uansett bra st de kommer fra en toppklubb der nede. Jeg vet ikke helt hvor høyt nivå serien der har. Men tipper den er bedre enn OBOS…

Dette er plan B.
Svar
Dette er intet mindre enn et gedigent sjansespill.
Svar
(02-15-2024, 07:41 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-15-2024, 06:41 PM)NilsDN Skreiv: Du må se på stats Flem.

DEF midtbane på 22 med U23 kamper for Kamerun. Spilt 15 kamper for laget som ligger på 2.plass i toppdivisjonen der nede I år.

Stopperen er jeg litt mer usikker på. Mistet plassen på laget, men har en del landskamper for Kongo.

Uansett bra st de kommer fra en toppklubb der nede. Jeg vet ikke helt hvor høyt nivå serien der har. Men tipper den er bedre enn OBOS…

Dette er plan B.

Jammen godt å høre, de spillerne ser ikke veldig gode ut nei.

@Nils nei, dette er ingen god liga. Se på spillet, innleggene og hvordan de håndteres. Dette er ikke bedre enn OBOS. 
Jeg har sett en rekke kamper i PostNord i 2023, og min påstand er at flere av de kampa hadde langt mer trykk og bedre spill.

Når vi nå ser disse Youtube videoene, vil jeg tro at de tar fram "bra situasjoner", er jo tross alt en skrytevideo.
Det forteller egentlig alt om nivået.
Svar
(02-15-2024, 09:07 PM)Churchill Skreiv: Dette er intet mindre enn et gedigent sjansespill.

Seriøst, hva er sjansespill med disse prøvespillerne?
Enten er de ikke gode nok eller så finner vi kanskje gull. 
Som plan B er det bra
Svar
(02-15-2024, 09:50 PM)Flemmern Skreiv:
(02-15-2024, 07:41 PM)Stenzenga Skreiv:
(02-15-2024, 06:41 PM)NilsDN Skreiv: Du må se på stats Flem.

DEF midtbane på 22 med U23 kamper for Kamerun. Spilt 15 kamper for laget som ligger på 2.plass i toppdivisjonen der nede I år.

Stopperen er jeg litt mer usikker på. Mistet plassen på laget, men har en del landskamper for Kongo.

Uansett bra st de kommer fra en toppklubb der nede. Jeg vet ikke helt hvor høyt nivå serien der har. Men tipper den er bedre enn OBOS…

Dette er plan B.

Jammen godt å høre, de spillerne ser ikke veldig gode ut nei.

@Nils nei, dette er ingen god liga. Se på spillet, innleggene og hvordan de håndteres. Dette er ikke bedre enn OBOS. 
Jeg har sett en rekke kamper i PostNord i 2023, og min påstand er at flere av de kampa hadde langt mer trykk og bedre spill.

Når vi nå ser disse Youtube videoene, vil jeg tro at de tar fram "bra situasjoner", er jo tross alt en skrytevideo.
Det forteller egentlig alt om nivået.



Du mener ikke seriøst at Sørafrikansk liga er dårligere enn Obos?
Svar
(02-15-2024, 09:56 PM)VIF123 Skreiv:
(02-15-2024, 09:07 PM)Churchill Skreiv: Dette er intet mindre enn et gedigent sjansespill.

Seriøst, hva er sjansespill med disse prøvespillerne?
Enten er de ikke gode nok eller så finner vi kanskje gull. 
Som plan B er det bra

Sjansespillet er jo hva vi har av backupplaner da. Det er fortsatt god tid, men skal vi bruke et par uker på å evaluere disse og så kanskje måtte gå tilbake til tegnebrettet hvis det ikke fungerer så ja…da er vi på hæla. 

Vil vel gi midtbanespiller størst sjanse. Det er en ganske ukomplisert rolle å ligge foran et forsvar og takle alt som rører seg. Og bare trille ballen til en annen npr den er vunnet. Dessuten spiller han mer for sin nåværende klubb. Midtstopper er jeg litt mer skeptisk til, for rollen krever litt mer i samhandlingen med andre. Hadde det vært spillere for 2025 eller 2026 så kam det gå bra. 

Tror det er litt i overkant naivt å ta inn en afrikansk stopper uten erfaring fra europeisk fotball og tro han skal rett inn på laget.
Svar
Det er et prøvespill, ser ikke helt grunnen til å gå helt i kjelleren.
Funker de ikke får de ikke kontrakt.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 38 Gjest(er)