Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 3.75 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Treningskamper 2024
#51
Ser dronebilder/video nå på Engas Instagramkonto.
Liten tvil om at 4-1 scoringen til Strand var inne.
Mer tvil om Håkans 1-0. Godt mulig offside.
Svar
#52
(02-21-2024, 10:48 PM)Caanradi Skreiv: Ser dronebilder/video nå på Engas Instagramkonto.
Liten tvil om at 4-1 scoringen til Strand var inne.
Mer tvil om Håkans 1-0.  Godt mulig offside.

Han er vel på egen halvdel i det Sjøeng skyter ut og da er det ikke offside. Tror ikke var ville tatt den, men de hadde sikkert brukt tid. Men enig med deg om strands andre, så virkelig ikke inne ut på tv men klart inne når man får den vinkelen ja.
Svar
#53
Steffen Iversen er klar synt, eller hva det heter nå om dagen.

Big up Sjøeng ,Thorvaldsen og alle gutta.

4-1 etter førsteomgang er innafor.

Nummer 5 og han som spilte første 45, var med på det.
Udiskutable faktum.
Svar
#54
Det var utvilsomt gøy at vi fikk en fin seier i går og at Petter Strand nå står med tre mål på to kamper. 

Om midtbanen vår kan bidra med flere mål i år så er ingen ting bedre enn det. 

Hyggelig for Riikjs å få sitt første mål og som mange nevner var Thorvaldsen fantastisk. Jones var jo veldig god mot godset og Håkans viser jo stadig fram farta si så jeg tror det kan bli mer positivt kaos på kanten i år. 
Får vi inn en klassespiss nå og prøvestoppern har en god match mot brann for så å signere så begynner ting å se lysere ut igjen. 

Sjøeng synes jeg utmerket seg ved å være veldig offensiv hver gang han fikk tak i ballen. Han hadde flere kjappe gode utspill inkludert assisten til Håkans. Det er gøy. Jeg tror absolutt det kan være et viktig angrepsvåpen i år. Får vi tak i ballen så klin den ut på høyre kan og la Håkans løpe igjennom når motstanderne er i ubalanse. Står han på egen halvdel er han ikke i offside og flytter motstandernes bakerste mann seg så kan Håkans flytte seg etter. 

Jukle hadde forøvrig flere gode innlegg inkludert det som Strand heada i krysset. Jeg håper vi får se mer av det framover. 

Kampen mot Brann vil nok gi et mer nyansert bilde av hvor vi står. Det kan hende at seieren mot rbk var et blaff, men litt håp tror jeg både supportere og spillere trengte. 
Selv om det ikke er typisk oss så er det vel ingen grunn til å grine over at vi en kamp får til å være presise på siste tredjedel og effektive i angrep.
Svar
#55
Treningskamper er sjeldent helt det man ender opp med å se når alvoret starter, men får man kjeft etter Fredrikstad, skal man ha ros etter denne! Meget solid seier!
Bra også ikke minst for selvtilliten til laget! Brann er et bedre lag så spennende å se hvordan vi takler det.
Svar
#56
Alt annet enn en overlegen Brann-seier, vil være en stor overraskelse.
Svar
#57
(02-22-2024, 05:06 PM)Churchill Skreiv: Alt annet enn en overlegen Brann-seier, vil være en stor overraskelse.

Ja, det bør dere jo, vår stall tatt i betraktning pr. nå, og mangel på spillere. Du var virkelig ivrig under kampen i går på Rbkweb.
Svar
#58
Jeg må si at jeg følte med RBK i denne kampen. Ikke at de gjorde noen stor kamp, men det var underlig å se at så stor dominans i banespillet ga et sånt resultat i målprotokollen. Noe av det rareste jeg har sett.
Svar
#59
(02-22-2024, 05:06 PM)Churchill Skreiv: Alt annet enn en overlegen Brann-seier, vil være en stor overraskelse.

Litt spesielt at en Brann-supporter slakter våre prøvespillere når vi leder 4-1 til pause mot Rosenborg. Helt ok at du er her inne og bidrar til diskusjonen, men greit for oss andre å vite ditt ståsted.
Svar
#60
Dette var veldig bra, resultatet som teller tenker jeg. Viktig for laget nå med noen seire mot antatt bedre lag, bra for selvtillit og lagbygge. Jeg så kampen og trodde før kampen at vi skulle bli rundspilt med masse mål imot, hadde lite tro på seier. Ja, Rosenborg hadde mye ball til tider men vi scorer målene. Vi scorer på våre sjanser og det gjør et lag med flyt. Synes det var flere lyspunkter: Strand, Sjøeng, Thorvaldsen gjorde mye bra og Rijks scorte i sin første kamp. Dette må laget ta med seg videre.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 16 Gjest(er)