Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
(03-08-2024, 02:48 PM)NilsDN Skreiv:
(03-08-2024, 01:35 PM)Presterende speller Skreiv: Ble sagt på årsmøtet at resten vil man få tilført fra AS’et?

Vi har jo allerede brukt mer på det på Obasi alene. Jeg tror klubben må legge fram et budsjett i balanse, så er det opp til AS hva de vil tilføre utover det.

Ja, jeg nekter å tro at vi har brukt opp overgangsmidlene våre på et ungt talent fra Afrika når laget skriker etter forsterkninger.
Svar
(03-08-2024, 04:26 PM)kaktus Skreiv:
(03-08-2024, 02:48 PM)NilsDN Skreiv:
(03-08-2024, 01:35 PM)Presterende speller Skreiv: Ble sagt på årsmøtet at resten vil man få tilført fra AS’et?

Vi har jo allerede brukt mer på det på Obasi alene. Jeg tror klubben må legge fram et budsjett i balanse, så er det opp til AS hva de vil tilføre utover det.

Ja, jeg nekter å tro at vi har brukt opp overgangsmidlene våre på et ungt talent fra Afrika når laget skriker etter forsterkninger.

Jeg tror han kostet rundt 4 millioner. Stabæk ga seg i hvert fall på den summen, så jeg tviler på at vi har betalt noe særlig mindre.

Men jeg tror ikke du skal se det budsjettet som den fulle sannheten da. Klubben må presentere et budsjett som går i balanse. Så er det opp til AS'et om de vil spytte inn mer enn det.

I fjor hadde vi vel et budsjett på 5-10 milloner, men brukte 50. Så av alle ting det går an å henge seg opp i så tror jeg ikke det budsjetterte overgangsbudsjettet står særlig høyt på lista. Det er bare et tall.
Svar
Nå er vel ikke budsjettet etter cash ut, men etter cash delt på kontraktstid. Så hvis spiller inn kosta 4 mill for 4 års kontrakt så er det 1 mill på budsjettet for 2024. I så fall er der igjen 1,5 mill.
Svar
(03-08-2024, 05:59 PM)Loffen Skreiv: Nå er vel ikke budsjettet etter cash ut, men etter cash delt på kontraktstid. Så hvis spiller inn kosta 4 mill for 4 års kontrakt så er det 1 mill på budsjettet for  2024. I så fall er der igjen 1,5 mill.

Tror ikke det er helt riktig. Den verdien ligger vel i AS'et og ikke i klubben.
Svar
Prøvespillerne har signert
https://www.vif-fotball.no/nyheter/gutta...0jUHc1VFhc
Svar
(03-08-2024, 06:22 PM)JackBlack Skreiv: Prøvespillerne har signert
https://www.vif-fotball.no/nyheter/gutta...0jUHc1VFhc

Bra. Litt overraskende at vi bare har Ambina fram til sommeren da.
Svar
(03-08-2024, 06:26 PM)NilsDN Skreiv:
(03-08-2024, 06:22 PM)JackBlack Skreiv: Prøvespillerne har signert
https://www.vif-fotball.no/nyheter/gutta...0jUHc1VFhc

Bra. Litt overraskende at vi bare har Ambina fram til sommeren da.

Vi har kjøpsoppsjon på begge, så betyr jo bare at vi må bestemme oss tidligere angående han.
Svar
Ja - men man kan nesten se det litt motsatt også ? Vi er ganske sikre på at vi vil kjøpe Ambina langsiktig og gjør det til sommeren, mens man er mer usikker på Idumba pga skadehistorikken og vil se han hele sesongen før vi kommiterer oss til å kjøpe han. Mulig jeg er på villspor, men kan jo være sånn?
Svar
Kan sees alle veier det. Men det betyr at vi må kjøpe han i OBOS, mens Idumba kan vi se an om vi rykker opp eller ikke.
Svar
Nå får vi være positive å gønne på. I morgen blir det damekamp 1200, lunch på øst og herrekamp 1600. Engalørdag ?
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 30 Gjest(er)