Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lyn vs Vålerenga, lørdag 20. april 18:00, Ullevaal Stadion
Veldig fin reaksjon fra Rijks!
Svar
Bra intervju av Rijks. Mannen ser oppriktig lei seg ut. Respekt.
Svar
(04-20-2024, 08:06 PM)Loffen Skreiv: Bra intervju av Rijks. Mannen ser oppriktig lei seg ut. Respekt.

Det er også veldig modent, og ikke minst modig, gjort av en så ung gutt.
Full respekt!
Svar
Med en mindre i en sånn kamp i en time så får vi være fornøyde med poeng. Bra beklagelse og helt enig med Jokke. Fullt ut lov å reagere sånn. Fotball er følelser. 3 poeng unna opprykk med dagens tabell. Mjøndalen neste.
Svar
(04-20-2024, 08:05 PM)Goliat Skreiv: Jokke må ut..

Enig. I tillegg til at han neppe har imponert noen under sin periode var dette her drøyt. Glemte han helt hvem han jobba for med en gang han fikk på seg headset? Full hodemist?

Ikke vet jeg, men for meg er det langt mer utilgivelig å gå ut sånn mot egen spiller.
Svar
Overtenning både fra Rijks og Jokke.
Kan forstå det av en 21 år gammel spiller rett foran Enga-svingen under et trøkk han vel aldri har opplevd før, men nå har han nok lært.
Håper Jokke sier unnskyld til Rijks etter kampen.

Enda godt det i hvert fall ikke ble tap. Neste helg venter en tøff bortekamp mot Mjøndalen, men jeg har god tro på seier der.
Svar
Ikke imponert over Bakke & co i denne kampen. Hvorfor vente til rett før slutt når flere har dårlige dag,totalt ute av kamp bildet eller generelt sliter med det meste...
Lyn fikk stadig inn folk med friske og raske ben.

Karakter 4 av 10 til trener teamet.
Karakter 10 til fansen
Svar
(04-20-2024, 08:10 PM)Rad11vb Skreiv: Med en mindre i en sånn kamp i en time så får vi være fornøyde med poeng. Bra beklagelse og helt enig med Jokke. Fullt ut lov å reagere sånn. Fotball er følelser.  3 poeng unna opprykk med dagens tabell.  Mjøndalen neste.

Ingen er uenige med jokke, verken Mees eller noen her inne. Han dreit seg ut, og det ødela kampen. Men for øverste sportslige leder å gå ut sånn i media hjelper ikke en dritt, det er bare å pisse på eget lag. Det er jokke som har sportslig ansvar, og han burde alltid jobbe for klubbens beste. Det blir også jævlig ironisk å rope at det er uprofesjonelt av mees når han selv står sånn og drifter seg ut. Vil tro at dette kommer til å bli debattert heftig i media, og at klubben nå får mer drittoppmerksomhet, når det laget trenger mer enn alt annet er å få på plass huet. Synd å se at det gjelder sportssjef også...

Forøvrig enig med at vi må være fornøyde med ett poeng, når ting ble som det ble. Jeg var bombesikker på at vi skulle kollapse, og få enda en stygg en på trynet, så kudos til gutta som sto opp og holdt ut
Svar
Ser at en her mener Strand burde vært bytta ut. Har jeg sett samme kamp?
Strand er vår klart beste spiller utpå der. Løper som en tulling overalt, og sprinter tilbake i forsvar. Er drittlei folk som jogger hjem, og de bør se og lære av Strand.
Håkans gjør også en ok kamp.
Skal vel ikke glemme midtforsvaret heller. De gjorde en god annen omgang.
Målet vi slipper inn er jo Ambina sin feil. Går rundt i 16-meter'n og kommer ikke opp i han fjotten som da får avslutte alene.

Forøvrig merkelig at Ambina får fortsette kampen etter de første 45. Vandrende katastrofe utpå der. Gjorde vel en bedre andre omgang, men allikevel.
Svar
Strand jobba bra i andre, godt å han utpå der i andre, alle andre kamper bør han sitte på benken. Forøvrig synes jeg Riisnæs er vår beste sammen med Håkans.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)