Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bakke ut
(04-28-2024, 07:23 PM)kaktus Skreiv:
(04-28-2024, 06:56 PM)NilsDN Skreiv:
(04-28-2024, 06:09 PM)hmchrist Skreiv: Det er ikke en reset vi trenger. Det er en justering. La trenersparking ligge en stund til.

Jo, det er det vi trenger. Bakke har vært her lenge og klarer ikke å snu det. Spillerne trenger noe nytt.

Det blir veldig dyrt og hvem i all verden vil ta over et Vålerenga i oppløsning uten penger ? Sannsynligvis blir vi sittende med Nornes, med mindre Trøim rydder opp.

Det er dyrere å ikke rykke opp. Og jeg er helt sikker på at Rekdal vil.

Vet ikke hva det koster å sparke dem. Et års lønn tenker jeg for Bakke. Ikke så mye for Jokke. Ikke mer enn en feilinvestering fra Jokke det.
Svar
(04-28-2024, 07:33 PM)NilsDN Skreiv:
(04-28-2024, 07:23 PM)kaktus Skreiv:
(04-28-2024, 06:56 PM)NilsDN Skreiv:
(04-28-2024, 06:09 PM)hmchrist Skreiv: Det er ikke en reset vi trenger. Det er en justering. La trenersparking ligge en stund til.

Jo, det er det vi trenger. Bakke har vært her lenge og klarer ikke å snu det. Spillerne trenger noe nytt.

Det blir veldig dyrt og hvem i all verden vil ta over et Vålerenga i oppløsning uten penger ? Sannsynligvis blir vi sittende med Nornes, med mindre Trøim rydder opp.

Det er dyrere å ikke rykke opp. Og jeg er helt sikker på at Rekdal vil.

Vet ikke hva det koster å sparke dem. Et års lønn tenker jeg for Bakke. Ikke så mye for Jokke. Ikke mer enn en feilinvestering fra Jokke det.

Jeg slenger meg snart på dette toget selv, det er faktisk null fremgang å spore etter at Bakke kom inn.
Svar
(04-28-2024, 07:33 PM)NilsDN Skreiv:
(04-28-2024, 07:23 PM)kaktus Skreiv:
(04-28-2024, 06:56 PM)NilsDN Skreiv:
(04-28-2024, 06:09 PM)hmchrist Skreiv: Det er ikke en reset vi trenger. Det er en justering. La trenersparking ligge en stund til.

Jo, det er det vi trenger. Bakke har vært her lenge og klarer ikke å snu det. Spillerne trenger noe nytt.

Det blir veldig dyrt og hvem i all verden vil ta over et Vålerenga i oppløsning uten penger ? Sannsynligvis blir vi sittende med Nornes, med mindre Trøim rydder opp.

Det er dyrere å ikke rykke opp. Og jeg er helt sikker på at Rekdal vil.

Vet ikke hva det koster å sparke dem. Et års lønn tenker jeg for Bakke. Ikke så mye for Jokke. Ikke mer enn en feilinvestering fra Jokke det.

Jokke blir nok billig og han bør sparkes uavhengig av Bakke. 

Jeg vet ikke hvor mange år det er vanlig å betale ut på en sluttpakke. Med en lønn han ikke får i neste jobb og kontrakt ut 2027 så tror jeg vi stiller med svake kort i en forhandling.
Svar
Ønsker IKKE Rekdal.
Sier det samme nå som før man dessverre ansatte Bakke.
Vil ha en utenlandsk trener som aldri har vært i eliteserien før.
Gjerne en relativt ung og ambisiøs en.
Svar
(04-28-2024, 07:48 PM)kaktus Skreiv:
(04-28-2024, 07:33 PM)NilsDN Skreiv:
(04-28-2024, 07:23 PM)kaktus Skreiv:
(04-28-2024, 06:56 PM)NilsDN Skreiv:
(04-28-2024, 06:09 PM)hmchrist Skreiv: Det er ikke en reset vi trenger. Det er en justering. La trenersparking ligge en stund til.

Jo, det er det vi trenger. Bakke har vært her lenge og klarer ikke å snu det. Spillerne trenger noe nytt.

Det blir veldig dyrt og hvem i all verden vil ta over et Vålerenga i oppløsning uten penger ? Sannsynligvis blir vi sittende med Nornes, med mindre Trøim rydder opp.

Det er dyrere å ikke rykke opp. Og jeg er helt sikker på at Rekdal vil.

Vet ikke hva det koster å sparke dem. Et års lønn tenker jeg for Bakke. Ikke så mye for Jokke. Ikke mer enn en feilinvestering fra Jokke det.

Jokke blir nok billig og han bør sparkes uavhengig av Bakke. 

Jeg vet ikke hvor mange år det er vanlig å betale ut på en sluttpakke. Med en lønn han ikke får i neste jobb og kontrakt ut 2027 så tror jeg vi stiller med svake kort i en forhandling.

Tror det er vanlig å inkludere sånne ting i kontrakter. Hvis han tjene 4 millioner i året over 4 år så får han ikke 16 millioner uansett hvordan det går. Å ha en sluttpakkesum er vel like vanlig som å ha en nedrykksklausul.

Det er jo sånn trenere slutter i jobber. De blir ikke ut kontraktstiden og bare forsvinner.
Svar
(04-28-2024, 07:58 PM)NilsDN Skreiv:
(04-28-2024, 07:48 PM)kaktus Skreiv:
(04-28-2024, 07:33 PM)NilsDN Skreiv:
(04-28-2024, 07:23 PM)kaktus Skreiv:
(04-28-2024, 06:56 PM)NilsDN Skreiv: Jo, det er det vi trenger. Bakke har vært her lenge og klarer ikke å snu det. Spillerne trenger noe nytt.

Det blir veldig dyrt og hvem i all verden vil ta over et Vålerenga i oppløsning uten penger ? Sannsynligvis blir vi sittende med Nornes, med mindre Trøim rydder opp.

Det er dyrere å ikke rykke opp. Og jeg er helt sikker på at Rekdal vil.

Vet ikke hva det koster å sparke dem. Et års lønn tenker jeg for Bakke. Ikke så mye for Jokke. Ikke mer enn en feilinvestering fra Jokke det.

Jokke blir nok billig og han bør sparkes uavhengig av Bakke. 

Jeg vet ikke hvor mange år det er vanlig å betale ut på en sluttpakke. Med en lønn han ikke får i neste jobb og  kontrakt ut 2027 så tror jeg vi stiller med svake kort i en forhandling.

Tror det er vanlig å inkludere sånne ting i kontrakter. Hvis han tjene 4 millioner i året over 4 år så får han ikke 16 millioner uansett hvordan det går. Å ha en sluttpakkesum er vel like vanlig som å ha en nedrykksklausul.

Det er jo sånn trenere slutter i jobber. De blir ikke ut kontraktstiden og bare forsvinner.

Jeg har aldri signert på eller opprettet en trenerkontrakt, men synes det virker merkelig at man har sluttpakkeforhandlinger hvis dette allerede er nedskrevet i kontrakten.
Svar
Bakke må ut og det samme må Jokke. Dette har vært en eneste lang nedoverbakke, siden disse folkene kom til klubben. Hva med Magne Hoseth inn som trener?
Svar
Like greit om Magne har skrevet en melding til Siem og Graff med teksten: "I er keen på å trene Vålerenga". Det kan kan ikke bli verre.
Svar
(04-28-2024, 08:27 PM)PrimeFootballer Skreiv: Bakke må ut og det samme må Jokke. Dette har vært en eneste lang nedoverbakke, siden disse folkene kom til klubben. Hva med Magne Hoseth inn som trener?

Ikke den verste ideen det
Svar
Tviler sterkt på at vi skifter trener, virker som klubben er all inn på Bakke/Myhre.. og det verste er jo at vi jo utrolig nok har TRE trenere i klubben hvis vi tar med Nordnes.. Jo flere kokker, jo mere søl sier jeg bare!

Før eller siden snur jo dette selvsagt, men etter kampen idag føles det mere som spørsmålet er hvilken divisjon vi er i når det snur? OBOS eller postnord?

Er seriøst redd for at hjemmeformen vår gjør at vi går på ræva ut av cupen onsdag, OG fort går på en smell hjemme mot Bryne til helga.. og dermed kan vi faktisk være på direkte nedrykk på obostabellen etter neste helgs runde! Risken er reell for at dette ikke snur før vi får et overgangsvindu med helst 3-4 klare forsterkninger til førsteelleveren inn. Isåfall aller siste sjanse for JJ å levere/finne gode nok spillere i sommer.. men, når Jokke sleit med å finne spillere som ville risikere karrieren sin på å signere for oss et år eller 3 FØR sesongen startet, vil han klare å overtale noen gode nok til å komme slik vi fremstår og ligger an NÅ? Dette blir ikke enkelt!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 41 Gjest(er)