Tråder: 8
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
18
Det gir ingen mening å sette Sjøeng på benken sånn i det store bildet. En helt ok keeper som 1.valg og et talent på benken er bare dust. Setter vi Sjøeng på benken bør vi samtidig hente en annen mann..
Om kampen: vi vant. Det var vel omtrent det eneste positive.
Tråder: 0
Omdømme:
5
Faen så mye surt oppgulp det er på dette forumet om dagen
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
0
Sola skinte og jeg var glad. Så leste jeg denne tråden. Takk for i dag.
Omdømme:
19
Det var det samme i fjor da vi rykket ned. Klare tydelige mangler over hele linjen, men å si ifra hva en enkel sjel ser, nei da var det kjeft å få fra forums medlemmer. Tenk å si sannheten om favorittlaget! Har holdt med enga en mannsalder og blir sikkert sett på som en gammel grinebiter, men her er det så mye rart som skjer på banen og på benken at det er vanskelig å se at de prøver på noe som helst. Og langt mindre prøver å lære av hva som gjøres feil! Borch sier at de har valgt å satse på defensiv trygghet og stenge døra de siste to kampene og er fornøyd med det, virkelig? Ok, vi slipper inn null mål på to kamper, men det har ingenting med godt forsvarsspill å gjøre, ren flaks, mot litt bedre motstand hadde vi tapt begge! Bryne rykker ikke opp, Tromsø ligger an til å rykke ned.. Jeg håper bare på at noe snur slik at de får mer troa på hva de holder på med.