Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
(05-13-2024, 06:38 AM)ForrestGump Skreiv:
(05-12-2024, 11:02 AM)Wild Touch Skreiv: Now I saw a lot of new posts and was looking forward to a lot of gossip, but there are 2 pages with analysis of Ambina Strand etc..... it's better in another thread, right?

Det heter jo rykte og Ønske tråd, WT. Jeg ønsker at Iduma starter. Videre så ønsker jeg at Ambina skal spille på bekostning av Strand.
Jeg personlig ønsker, at vi finner en som passer bedre til prosessen, en shaky Strand. 
WT, har du forslag til erstatter?

Ikke for Strand, fordi jeg synest han har vært bra. Men vi trenge sårt en midtstopper. Må desverre si at Kjellsen ikke er klar for oppgaven, ...ennå. Blir knust i lufta på to av de siste målene vi slapp inn med han som midtstopper.
Svar
(05-13-2024, 11:20 AM)Wild Touch Skreiv:
(05-13-2024, 06:38 AM)ForrestGump Skreiv:
(05-12-2024, 11:02 AM)Wild Touch Skreiv: Now I saw a lot of new posts and was looking forward to a lot of gossip, but there are 2 pages with analysis of Ambina Strand etc..... it's better in another thread, right?

Det heter jo rykte og Ønske tråd, WT. Jeg ønsker at Iduma starter. Videre så ønsker jeg at Ambina skal spille på bekostning av Strand.
Jeg personlig ønsker, at vi finner en som passer bedre til prosessen, en shaky Strand. 
WT, har du forslag til erstatter?

Ikke for Strand, fordi jeg synest han har vært bra. Men vi trenge sårt en midtstopper. Må desverre si at Kjellsen ikke er klar for oppgaven, ...ennå. Blir knust i lufta på to av de siste målene vi slapp inn med han som midtstopper.

Frykter at det går med Kjellsen som med Odin. Talentet er der, hos begge, men at klubben ikke klarer å få ut potensialet.

Jeg tror veldig mye av det har å gjøre med at vi matcher dem for tøft for tidlig. Det er mye mer utviklende for dem å spille på et nivå der de herjer. Og av og til smake på nivået over. Da utvikler de de ferdighetene som skal til for at de herjer på et høyere nivå senere. Blir matchingen for tøff for tidlig så utvikler de spillet sitt til å kompensere for de foreløpige manglende ferdighetene og fysikken. Og da er det sånn de spiller den dagen de ferdigheten og fysikken faktisk er der.

Det er alt for mye hastverk i fotballen. Spillerne forserer naturlige utviklingstrinn. Og vi som klubb bygger opp under det. Vi ønsker oss spillere med 50-60 førstelagskamper, helst før de har fylt 20. For da kan vi selge dem videre.
Svar
Tilbake til ønsker:
Vi trenger ny midtstopper.
Hammer Kjelsen blir tydelig ansett som for ung og Kreuz er for dårlig
Svar
Er det håp om at Ofkir returnerer 1. juli? Eller er det en opsjon i låneavtalen hans som kan forhindre det?
Svar
(05-16-2024, 10:07 PM)Trazan Apansson Skreiv: Er det håp om at Ofkir returnerer 1. juli? Eller er det en opsjon i låneavtalen hans som kan forhindre det?

At vi lånte ut han er en katastrofe. Det sa jeg da det skjedde også. Vi hadde ingen erstattere på plass, og klarte ikke å hente det heller. "Alle" her inne mente jo at det var bra vi ble kvitt Ofkir. Jammen sa jeg smør!
Jokke har virkelig stått til stryk når det gjelder logistikk.
Svar
Det er en mulighet for at jeg har noe tunnelsyn på dette, men den ekstreme nedturen startet etter Fagermo hentet strand. Da hadde spilt mer eller mindre fast på et Brann-lag som rykket ned og gikk rett inn 11’eren som gikk fra en noe rusten defensiv til et eksisterende forsvar. 2-0 målet starter med at han upresset mister ballen på KIL sin halvdel.
Svar
(05-17-2024, 12:58 AM)Majorstuen Skreiv: Det er en mulighet for at jeg har noe tunnelsyn.

Absolutt!
Svar
Er Max Bjurstrøm fortsatt Vålerenga-spiller?
Svar
(05-18-2024, 11:40 PM)Fisken Skreiv: Er Max Bjurstrøm fortsatt Vålerenga-spiller?

Tror han gikk til Frigg.
Svar
Hva skjer egentlig med Håkans? Er han i "streik" for å lettere kunne bli solgt i neste vindu? For to uket siden: "Han har en liten kjenning"...i hodet da vel.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 23 Gjest(er)