Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bakke ut
Overmodent. Vi kan glemme opprykk hvis den nissen ikke får sparken før neste kamp.
Svar
Bare dra. Det er noe med det der, "Jeg er gul og blå" som sitter igjen.
Svar
Ingenting med Bakke har imponert oss supportere og der er vi da etter nok et dårlig resultat på fort Intility med Bakke. Men som han selv sa: jeg blir målt på prestasjoner og ikke resultat. Håpløst hvis dette ikke får konsekvenser, på tide at Bakke blir ansvarliggjort for ræva resultater over tid.
Svar
Prestasjonen i dag er like dårlig som resultatet. Tid for å gå
Svar
(05-16-2024, 11:13 PM)idle76 Skreiv: Prestasjonen i dag er like dårlig som resultatet. Tid for å gå

Nei, prestasjonen var faktisk mye dårligere enn resultatet.
Svar
Jeg var glad når DEF måtte gå fordi jeg tenkte at nå kan vi se opp og fremover, herregud hadde jeg bare visst.. Lurer på om det finnes baller igjen på Valle eller om vi skal gå sånn sesongen igjennom, utrolig at vi fyller Intility annenhver uke!
Svar
Bakke er veldig god på tomt preik spør du meg. Orker ikke mer snakk om korridorer og se ut som et lag. Løp for faen, løp og blød like mye som Østblokka gjør, så matcher dere i alle fall motstanderen. Det er så jævlig snilt og pyntelig.
Svar
(04-28-2024, 06:09 PM)hmchrist Skreiv: Det er ikke en reset vi trenger. Det er en justering. La trenersparking ligge en stund til.

Haha, hva faen? Ser du hva som er i ferd med å skje her? Tipper styret er like handlingslammet. 

Få ut, "Jeg er både gul og blå" fyren.

Kast ut denne kjærringa her i samme slengen.

https://www.nrk.no/sport/tok-med-palesti...1.16886765
Svar
Vi har fire på rad før dette. Er i kvarten. Er fire poeng bak førsteplassen. Pust med magen. Bakke får dn god del ut av et lag som er dårlig balansert og fylt med mange mindre gode spillere. Om noe bør Jokke se seg et par ganger i speilet. Overgangsvinduet inn i denne sesongen er en skam.
Svar
(05-17-2024, 08:41 AM)Ulf Bøtta Johansen Skreiv: Vi har fire på rad før dette. Er i kvarten. Er fire poeng bak førsteplassen. Pust med magen. Bakke får dn god del ut av et lag som er dårlig balansert og fylt med mange mindre gode spillere. Om noe bør Jokke se seg et par ganger i speilet. Overgangsvinduet inn i denne sesongen er en skam.

Ehhh, ok. Se på de siste kampene Ulf. Det er SÅ mye marginer for. Bryne burde vunnet. Vi dominerer ikke, i OBOS! Det er førstepri. Se hva Brann gjorde. I går passet Sjøeng på oss.

VÅKN OPP!!!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 7 Gjest(er)