Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
#91
(05-26-2024, 04:46 PM)Caanradi Skreiv:
(05-26-2024, 03:18 PM)Flemmern Skreiv:
(05-26-2024, 01:58 PM)Caanradi Skreiv: Nei, bare rykter om at Håkans vil bort fortest mulig.

På grunn av Håkans holdninger taes han ikke ut på laget, mens man til media finner det mer behagelig å si at "han har en liten kjenning".

Har du det fra sikre kilder?

Nei, bare lett å få slike tanker når det begynte med "en liten kjenning" for 3-4 uker tilbake. Som om han skulle være tilbake senest om en uke på det tidspunktet.

Kan være at man ikke har klart å snakke han til fornuft ennå og da fortsetter "skadeperioden".

Ah. Bare litt klassisk slarv, altså... Oppbyggelig.
Svar
#92
Bare vent å se...

Virker jo som det er en alvorlig skade på Håkans.
Ville vært normalt av klubben og gi en konkret oppdatering på den da.
Som f.eks de har gjort med Hagens skade.

Temmelig sikker på at Håkans (+ agent) krever å bli solgt i neste vindu.
Og en sånn spiller trenger vi ikke i laget. Forståelig nok.

Mange av de europeiske vinduene åpner en ukes tid ut i juni og da er det farvel til finnen vår.
Svar
#93
17 mai sa trenerne våre følgende om Håkans til Dagsavisen:

– Med Håkans vet vi ikke. Han har ikke trent de siste 14 dagene, og har slitt over en lengre periode. Han får behandling for skaden, og vi håper og krysser det vi har for at han er klar igjen snart, forteller VIF-trener Petter Myhre til Dagsavisen.

Hovedtrener Geir Bakke forteller at Håkans sliter med en lyskeskade.

– Det er vel egentlig medisinsk som burde svare på det her, men han sliter med noe lyskegreier. Det har vart en stund, da han allerede har vært ute i tre kamper med det. Det er selvsagt veldig uheldig for oss, og sånn sett flyter det ikke akkurat for oss der heller om dagen, sier Bakke til Dagsavisen.

——
Det er et underlig tidspunkt å streike på, det lureste er vel å levere som faen før overgangsvinduer og så ikke ville spille når de åpner event etter. Det har man sett av Amor og andre før. Så jeg håper og tror det ikke er noen streik fra Håkans. At han selges til sommeren gir sikkert ikke veldig høy odds men jo mer skadet han et desto mer sannsynlig er det at han blir i klubben tenker jeg. Jo mer han skårer desto mer sannsynlig er det at noen vil kjøpe han.

Flere av spillerne våre kommenterte at Håkans et skadet etter kampen i dag (til Dagsavisen) så om det er en stor konspirasjon for å skjule en streik så er mange med på den.
Svar
#94
Jeg trekker tilbake det jeg har sagt om streik tidligere.

Er vel mer det at Bakke og Myhre ikke vil ha Håkans med på laget når han trolig er veldig bestemt på at han vil bort i juni. Sikkert allerede konkrete bud på Håkans og dette har han da tatt opp med klubben. Om noen har lagt inn bud på 8-10 mill, så er nok ikke Enga fornøyd med det, men Håkans vil bort UANSETT.

Da er det best å bygge en historie rundt en diffus lyskeskade når han av trener teamet uansett ikke får lov å spille. Bakke og Jocke vet dette, men de andre spillerne tror på skadehistorien.
For tre uker siden var det "en liten kjenning". Nå er det "vi vet ikke helt".
Noe som skurrer her.
Han er nok frisk og rask på helsesjekken for sitt nye lag ut i juni.

Men ikke se bort i fra at jeg er litt paranoid Wink

Får håpe du har rett, Bohem33.
Svar
#95
Så ikke ut som han ville bort etter målet mot lyn og hva han selv har sagt. Haakans blir så sant det ikke bys over 25 mill tror jeg.
Svar
#96
(05-26-2024, 11:49 PM)Caanradi Skreiv: Jeg trekker tilbake det jeg har sagt om streik tidligere.

Er vel mer det at Bakke og Myhre ikke vil ha Håkans med på laget når han trolig er veldig bestemt på at han vil bort i juni. Sikkert allerede konkrete bud på Håkans og dette har han da tatt opp med klubben. Om noen har lagt inn bud på 8-10 mill, så er nok ikke Enga fornøyd med det, men Håkans vil bort UANSETT.

Da er det best å bygge en historie rundt en diffus lyskeskade når han av trener teamet uansett ikke får lov å spille. Bakke og Jocke vet dette, men de andre spillerne tror på skadehistorien.
For tre uker siden var det "en liten kjenning". Nå er det "vi vet ikke helt".
Noe som skurrer her.
Han er nok frisk og rask på helsesjekken for sitt nye lag ut i juni.

Men ikke se bort i fra at jeg er litt paranoid Wink

Får håpe du har rett, Bohem33.

Tragisk å lese dette om en spiller på laget som vi skal støtte og ønske god bedring og velkommen tilbake!  Som også viser seg bare er tanker og oppspinn og helt uten kilde eller noe! Støtter du VIF eller må dj bare spre sånt for gøy????
Svar
#97
Jeg opplever at klubben har blitt mindre åpen særlig med tanke på skader og hvem som er aktuelle for neste kamp da blir det jo fort noen spekulasjoner. 

Fagermo var super åpen om det og kunne gjerne røpe laget lenge før. Bakke og Myhre er ikke det. 

Jeg har også stusset veldig og lurt mye på når Håkans er tilbake, jeg vet ikke om vi har skjult det litt for at motstanderne ikke skal kunne forberede seg eller om det er fordi vi selv ikke har vist eller om det ligger noe annet bak. 

Men om han er spilleklar så kan jeg ikke på noen måte forestille meg at vi benker han fordi han vil vekk. Han er altfor god og vi altfor desperate til at vi kan unne oss å ikke bruke han. Om han så forsvinner i sommervinduet så er det liten tvil om at han kan skåre svært mange viktige mål for oss før det så det ville vært galskap å da benke han. Ikke tror jeg at en spiller eller Niso ville akseptert det heller. Da nekter vi en frisk spiller både å trene og spille kamper fordi han vil videre. 

En av grunnene til at vi er mindre åpne er at vi får færre spørsmål, det skrives langt mindre om oss når vi er i Obos og trenerne våre intervjues sjeldnere. Her savner jeg før kamp saker fra klubben med intervju av trenerne og jeg savner virkelig en podcast fra klubben. Det synes jeg det er helt merkelig at vi ikke tar oss råd til. Når det er sagt lager vi en del bra post match innhold og jeg tror det var en klok beslutning å ikke lenger la TV2 følge oss med dokumentarserien selv om man supporter savner innsidestoffet. Vi får trøste oss med at det fra supportere lages enormt mye bra innhold og at Dagsavisen er gode på å følge oss. Uten abonnement der får man vite svært lite. 

Så må du til slutt huske at det at man er paranoid trenger ikke bety at man ikke er forfulgt. Noen ganger har de paranoide rett også. 

Jeg tror på at Håkans vil bort, men jeg tror ikke han streiker. Det er langt bedre om han kommer tilbake og putter i fem kamper på rad for så å bli solgt enn at han fortsetter å være her og være skada i hvert fall. Om hvem vet hva som skjer i sommervinduet? Kanskje kommer Ofkir tilbake, kanskje Bitiri, kanskje drar Jokke noen store kaniner opp av hatten siden det er et lettere vindu og hente spillere i og han nå har hatt tid til å omstille seg til Obos. Så kanskje er Håkans behovet vårt langt mindre da enn nå. 

Med tanke på Riisnæs og Jones prestasjoner i det siste synes jeg allerede at savnet etter Håkans bidrag har blitt mindre allerede. Bjørdal Strand og Ambina har fått skikk på midtbanen og selv Kreuz har spillt seg opp så det føles helt klart som noe er på gang. Men misforstå meg rett, det er ingen tvil om at vi trenger forsterkninger for å ta fræsta i oktober og sikre opprykket.
Svar
#98
(05-27-2024, 12:22 AM)Bohem33 Skreiv: Jeg opplever at klubben har blitt mindre åpen særlig med tanke på skader og hvem som er aktuelle for neste kamp da blir det jo fort noen spekulasjoner. 

Fagermo var super åpen om det og kunne gjerne røpe laget lenge før. Bakke og Myhre er ikke det. 

I PL er jo en spillersskade, å anse som personlig informasjon. Hvor du er skada, er din personlige informasjon.
Det er ikke lenger gitt, at hverken spiller, eller klubb, henholdsvis ønsker, eller kan, publisere denne informasjonen.
Sånn har det blitt hos mange, ikke bare oss.
Svar
#99
Gode tanker og vurderinger, Bohem33. Enig i det meste. Jeg har nok gått litt for langt.

Og til TTItalia: Selvfølgelig støtter jeg VIF og Håkans. Håper å snart se han tilbake i toppslag. Jeg er bare redd for alternativet og det har resultert i litt for mye spekulasjon fra min side.
Svar
Danske på vei
https://www.nettavisen.no/sport/nettavis...95-1838931
Lange heter og han er kant. Stor overgang og en flere elite klubber vil ha mener Nettavisen.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 23 Gjest(er)