Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Egersund - Enga 16. juni kl 15
#71
To tapte poeng. Flaks at xxx og Stabæk taper tre, men U er ikke godt nok i denne kampen.
Nok OBOS på ei ukes tid. EM neste.
Svar
#72
(06-16-2024, 05:06 PM)Oldtimer Skreiv:
(06-16-2024, 05:02 PM)Gluecoma Skreiv: FÅr ta det som positivt at vi tar poeng borte mot et lag i form, samtidig som vi spiller fantastisk dårlig fotball. I tillegg taper xxx 0-5. Før denne runden ville alle tenkt at det var status Q, xxx vinner hjemme og vi tar egersund borte, så sett i forhold til det er det vel +1 poeng for oss.

Det som er trist er at vi gir bort et mål, helt unødvendig. At man når man har mistet ballen i alle slags posisjoner, kampen igjennom, skal drive å småspille bak under press er helt utrolig, det må bare gå galt til slutt, og vi har sett det hundre ganger før.
Alt i alt, ok, men synd vi ikke rodde inn et ran denne runden

Nei.
Det som er trist er at vi spiller ræva fotball,  mot et dårlig lag.
Hadde vi vunnet, som hadde skjedd uten den hjerneblødningen til Bjørdal, hadde man sagt at det som kjennetegner et godt lag er å vinne på en skikkelig dårlig dag.

Når det er sagt, er jeg helt enig.. det skal ikke være mulig å spille så ræva, med den selvtilliten vi har bygd opp den siste tiden. Helt hårreisende. Hvorvidt Egersund er så fryktelig dårlig er vanskelig å svare på, de har tross alt gjort det ganske godt hittil.
Svar
#73
Borch og Bjørdal, kampens svakeste.Fullstendig blodfattig i angrep. Hva med å prøve å slå innlegg. Egersund justerte seg inn i kampen, Enga justerte seg ut. Tror at treg bane og mye vind spilte en rolle.
Det positive er at vi ikke taper, andre resultater, og synes ikke Egersund hadde mye å komme med heller.
Svar
#74
Skuffende forestilling. Seier hadde fått oss opp på to poeng i snitt pr. kamp. Snart halvspilt serie, og pr. nå er det mange lag som ser ut som de kan ta første- eller andreplassen. Kan ikke gi fra oss poeng som i dag. Blir nok ikke mange poeng som skiller andre- og tredjeplassen.
Svar
#75
I midretall jeg da skjønner jeg - synes det var et bra bortepoeng !!

Noen få subjektive observasjoner / Borch er dessverre ikke god nok selv om han er en praktfull kar. Løper etter mannen sin ihvertfall 30 av 90 minutter. Sjøeng har jeg tro på, men gjør veldig mye rart idag og ventet på den avgjørende tabben - men vartet istedet opp med en matchvinnende redning. Bjørdal er vår Beste Mann, men selv om det veldig enkelt kunne blitt blåst frispark gjør han en feilvurdering i forkant av 1-1. Liker Hollenderen bedre og bedre - har et godt forballhode, trenger bare at det løsner litt. 18 åringene er friske, fint de får minutter - bør vokse på det alle sammen.

Egersund er et fælt lag å spille mot - veldig sterke fysisk med mange store spillere. Ikke tilfeldig at de ligger som ligaens 3. beste lag p.t.

Vi er et OBOS lag og da er dette et godt bortepoeng.
Svar
#76
Vi er skadeutsatt og et par nøkkelspillere har ikke dagen, dette opplever alle lag. Neste uke knuser vi Ulf.
Svar
#77
Synes Kamara var ganske elendig også, burde blitt tatt av når Håkans kom inn, så kunne Jones blitt skjøvet inn som spiss.
Svar
#78
(06-16-2024, 05:23 PM)Rutter Skreiv: I midretall jeg da skjønner jeg - synes det var et bra bortepoeng !!

Noen få subjektive observasjoner / Borch er dessverre ikke god nok selv om han er en praktfull kar. Løper etter mannen sin ihvertfall 30 av 90 minutter. Sjøeng har jeg tro på, men gjør veldig mye rart idag og ventet på den avgjørende tabben - men vartet istedet opp med en matchvinnende redning. Bjørdal er vår Beste Mann, men selv om det veldig enkelt kunne blitt blåst frispark gjør han en feilvurdering i forkant av 1-1. Liker Hollenderen bedre og bedre - har et godt forballhode, trenger bare at det løsner litt. 18 åringene er friske, fint de får minutter - bør vokse på det alle sammen.

Egersund er et fælt lag å spille mot - veldig sterke fysisk med mange store spillere. Ikke tilfeldig at de ligger som ligaens 3. beste lag p.t.

Vi er et OBOS lag og da er dette et godt bortepoeng.

Ønsker ikke å være enig med deg, men enig, Borchgrevink er ikke god nok. Det har med tempo å gjøre. I en forhåpentligvis E-cup i årene som kommer, vil det bli stygt. Det er jo der vi må sikte. Elsker han, men sorry.
Svar
#79
Deilig med ett poeng på en dårlig dag borte mot et annet topplag (ja, vi må kalle Egersund det nå).
Tydelig at vinden gjorde det litt vanskelig.

Så ikke de første 10 min, men etter det, så har vi vel bare to reelle sjanser. Kamara etter rundt 12 min hvor han får ballen utenfor 16 m og kan løpe alene med den mot keeper, men virker som han ikke får bestemt seg og blir løpt opp av forsvarer.
Den andre sjansen er målet.
Flott kontring

I andre omgang null sjanser, men et par brukbare kontringsforsøk som renner ut i sanden.

Neste helg bør Sandnes Ulf overkjøres. Kanskje det dårligste laget i Obos for øyeblikket. Og det sier ikke lite.
Både Lyn og Sogndal har scoret 5 hjemme mot dem.
Svar
#80
Kreutzrigler er en "accident waiting to happen". Den etter 15min når Egersund smeller ballen i tverrliggeren, er beviset. Han er treig også. Må få inn en som er bedre snart. Idag skuffer også Henrik Bjørdal?. Ambina er konge igjen. Signer han nå!!!!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)