Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
(07-17-2024, 08:41 PM)Ettlagioslo Skreiv:
(07-17-2024, 07:57 PM)idle76 Skreiv: "Ikke våre viktgste" + "gruer meg til reaksjonene"

Lukter Jones lang vei. Pluss HK eller Sjøeng.

Bjørdal, Riisnæs og Olsen er for viktige, og Rijks er for ny. Resten er erstattelige, hvis vi er ærlige med oss selv.

Jeg mener Jones har blitt én av våre viktigste. Scorer og fast i elleveren. Tror ikke det er han, og at han heller forlenger hos oss.

Jeg er enig, men vi har erstattere på den plassen. Og håper du har rett, jeg synes Jones er vårt beste talent ved siden av Riisnæs.
Svar
(07-17-2024, 05:18 PM)NilsDN Skreiv: Jarl er en oppgradering ja. Også et pluss at han kan spille stopper og 6’er.

Jarl har size og spiller CDM/6 og CB, det er bra for troppen.
Kreuz ut, Idumba inn Smile

Er ikke mange venstrebein igjen i klubben. 
4-3-3. Inverted wings? Litt mange høyrebein der eller?
Behold gullet. Abdelloui og Riisnæs, Legacy. Ære være.
Svar
Vålerenga og KBK er enige om Jarl. Han blir vår for 3-4 millioner.

Vålerenga, Kristiansund BK | Enighet om overgang: Sebastian Jarl på vei til Vålerenga (nettavisen.no)
Svar
Yes, herlig! Lest mye fra KBKsupportere om hvilket tap det blir for dem. Kvalitet, og en oppofrende spiller. Gjør absolutt ingenting at han har Engahjerte heller.

"- Sebastian er et eksempel til etterfølgelse for andre. Det var interesse rundt ham både i fjor og i vinter, men han har vært proff og alltid gitt 100 prosent for KBK, sier sportslig leder Eirik Hoseth.

Tromsø var den første klubben som ønsket å sikre seg Jarl. De la inn bud både i fjor sommer og i vinter. Før sesongen i år kom også Hammarby på banen, men verken svenskene eller klubben i Nord-Norge var villig til å betale det KBK mente Jarl var verdt da."
Svar
Bekrefta fra klubben: Vålerengagutten Jarl har signert. #footballiscominghome https://www.vif-fotball.no/nyheter/sebas...r-kongebla
Svar
Har vel aldri sett en spiller som er så stolt over å ha kommet til oss. For Sebastian er dette en drøm som går i oppfyllelse.

Med den stoltheten og attituden kommer dette til å bli helt konge.

Velkommen hjem Sebastian!
Svar
24-åringen har signert en avtale ut 2027, og er spilleklar når Vålerenga møter Start i Kristiansand lørdag ettermiddag.

Det er veldig bra, gleder meg til å se han i aksjon.
Det var ganske dyrt å kjøpe han fri mtp at han kun hadde et halvt år igjen
, men det virker som vi fikk mer for Kreuz så da er det vel greit. Fin alder og helt klart noe som bør styrke oss på sikt.
Svar
Ofkir ønsket på.......Hamar
Svar
Pumpa litt jern, og ser robust ut Jarl.

Velkommen!
Svar
Jarlen av Vålerenga!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 17 Gjest(er)