Avstemning jeg tror at vi
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
gjør 0-1 endring på laget som slå Åsane 5-0
24.00%
6 24.00%
gjør 2-3 endringer på laget som slo Åsane 5-0
8.00%
2 8.00%
gjør mer enn tre endringer på laget som slo Åsane (var det 5-0?)
4.00%
1 4.00%
vinner med ett mål
12.00%
3 12.00%
vinner med mer enn ett mål
20.00%
5 20.00%
spiller uavgjort
4.00%
1 4.00%
taper
4.00%
1 4.00%
får se Braja skåre minst to mål igjen
16.00%
4 16.00%
at Kjelsen får spille minst en hel omgang
0%
0 0%
får oppgitt at Bjørdal har forspist seg på farse i brød og derfor må starte på benken
8.00%
2 8.00%
Totalt 25 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bryne - Enga Lør Kl 16 Topptransportetappe Kamptråd i tippeform
#41
Aalesund med 5-1 mot xxx.
Kunne vel ta det helt med ro i andre omgang. Hvile spillere før de møter oss på tirsdag.
Og kommer mee selvtillit....

Vel vel, xxx presterte jo også å tape 0-5 hjemme mot Åsane, så Aalesund-seier sier kanskje ikke all verden.

Hjem på kunstgress for Enga nå.
Bør jo bli seier tirsdag...
Svar
#42
(09-21-2024, 06:01 PM)NilsDN Skreiv: Lett å la seg blende av å slå en serie med dårlige lag. I dag møter vi et helt middels Bryne og selv om vi kan vinne, så gir ikke uavgjort noe feil bilde av kampen.

Jeg vil påstå at Bryne er like middelmådig som LSK har vært i mange år. Men enorm innsats og dødballer kan dra deg ganske langt.
Bryne ville nok ikke blitt en kasteball om de rykker opp. De er gode på det de er gode på, og har et par gode mann på topp. Deres toppscorer hadde nok putta mer mål om han hadde spilt for oss vil jeg tro.

Enkelte (nå mener jeg ikke deg Nils Smile) mener jo at det er så stor forskjell på Eliteserien og Obos. Vi har nå sett og erfart over tid at så ikke er tilfelle.
De beste laga i Obos kan slå alle på nedre halvdel i eliteserien. Nå sier jeg ikke at Obos laga vinner alle kampene mot de Eliteserie laga, men det er ikke gitt at de 6 dårligste laga i Eliteserien ville vært topp 6 i en serie mot de 6 beste fra Obos hvor alle møter alle hjemme og borte.

Et annet argument er jo de lage som har rykka opp og beholdt stammen, har gjort det ganske så bra i Eliteserien. Vi trenger ikke nevne klubber, men det er jo åpenbart ganske mange som har gjort det såpass bra at vi må innrømme at Obos ikke er så dårlig som enkelte tror.

Selvom vi ikke styrker laget nevneverdig når vi rykker opp, tror jeg ikke vi blir en kasteball. Vi vil nok slite med topp 6, men målet vårt er vel ikke å være topp 3 neste sesong vil jeg tro, men sakte bygge opp laget for framtiden.

Dagens kamp viser at vi er solide bakover, selv mot dødballspesialister. Vi er rett og slett seige å spille mot.

Jeg tror faktisk vi sikra opprykk idag grunnet Moss sitt tap. De har igjen Bryne borte og vil slite der.
Kampen mot Aafk til uka kan faktisk bli et bananskall. 9 seire på rad, 14 uten tap, så en uavgjort. Humm, skumle saker.

Forøvrig Nils, tøm innboksen din, den er full Smile
Svar
#43
Veldig uenig i det ovennevnte. Sitter å ser på eliteseriens dårligste lag LSK blir utklasset av Ham Kam. Men jeg tviler faktisk på om en eneste Bryne spiller ville fått plass i første elveren tlf LSK.
Vår eiendom, Ofkir, har forøvrig spillt meget bra.
Svar
#44
Med en seier til (på tirsdag?), så må jo opprykket være sikret.
Uansett vil jo Enga vinne minst 3 av de siste 7 kampene, så litt artig at jeg og mange andre fortsatt "bekymrer" oss litt.

Sånn ellers fascinerende å se kollapsen til Sogndal. Taper jo alt for tiden. Selv mot Ulf.
Svar
#45
(09-21-2024, 06:44 PM)Oldtimer Skreiv: Veldig uenig i det ovennevnte.  Sitter å ser på eliteseriens dårligste lag LSK blir utklasset av Ham Kam. Men jeg tviler faktisk på om en eneste Bryne spiller ville fått plass i første elveren tlf LSK.
Vår eiendom,  Ofkir,  har forøvrig spillt meget bra.

 Halve Brann laget fikk ikke plass i Vålenga. Det setter det hele i perspektiv tenker jeg.
Svar
#46
Nå rykker antagelig Bryne opp sammen med oss, så da får vi jo se hvem som har rett etterhvert.
Svar
#47
(09-21-2024, 06:44 PM)Oldtimer Skreiv: Veldig uenig i det ovennevnte.  Sitter å ser på eliteseriens dårligste lag LSK blir utklasset av Ham Kam. Men jeg tviler faktisk på om en eneste Bryne spiller ville fått plass i første elveren tlf LSK.
Vår eiendom,  Ofkir,  har forøvrig spillt meget bra.

Du klarer å finne det mest negative hver gang, gjør du ikke? Vi (og Bryne) hadde tatt dette LSKlaget ganske greit. De går ned.
Svar
#48
(09-21-2024, 07:03 PM)Ettlagioslo Skreiv:
(09-21-2024, 06:44 PM)Oldtimer Skreiv: Veldig uenig i det ovennevnte.  Sitter å ser på eliteseriens dårligste lag LSK blir utklasset av Ham Kam. Men jeg tviler faktisk på om en eneste Bryne spiller ville fått plass i første elveren tlf LSK.
Vår eiendom,  Ofkir,  har forøvrig spillt meget bra.

Du klarer å finne det mest negative hver gang, gjør du ikke? Vi (og Bryne) hadde tatt dette LSKlaget ganske greit. De går ned.
Som sagt, vi får se til neste år, da får vi fasiten. 
Enn så lenge får du bare være i troen på at Bryne vil greie seg bra i eliteserien til neste år.
Svar
#49
Vanskelig å si mye om nivået i eliteserien. De fleste trodde KFUM skulle ende desidert sist og også at Fredrikstad skulle slite. Sånn gikk det ikke.
Vi har jo møtt Kamma og Tromsø hjemme i år. Jevne kamper begge de 2. Så får vi se denne høsten hvor mange flere eliteserie-lag vi får testa oss mot i cupen. Får ta oppsummeringa etter det..
Svar
#50
(09-21-2024, 07:35 PM)Oldtimer Skreiv:
(09-21-2024, 07:03 PM)Ettlagioslo Skreiv:
(09-21-2024, 06:44 PM)Oldtimer Skreiv: Veldig uenig i det ovennevnte.  Sitter å ser på eliteseriens dårligste lag LSK blir utklasset av Ham Kam. Men jeg tviler faktisk på om en eneste Bryne spiller ville fått plass i første elveren tlf LSK.
Vår eiendom,  Ofkir,  har forøvrig spillt meget bra.

Du klarer å finne det mest negative hver gang, gjør du ikke? Vi (og Bryne) hadde tatt dette LSKlaget ganske greit. De går ned.
Som sagt, vi får se til neste år, da får vi fasiten. 
Enn så lenge får du bare være i troen på at Bryne vil greie seg bra i eliteserien til neste år.

Hvordan de ville gjort det mot andre i bunnen av ES utenom Lillestrøm, har jeg da ikke sagt noe om. De vil sannsynligvis slite. LSK helt sist, med klart dårligst målforskjell. Vi er derimot mye bedre enn Bryne igjen, selv med en svak 2. omgang. Det viser poeng og målforskjell.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 20 Gjest(er)