![]() |
Tromsø Vålerenga 31.05.25 - Utskriftsvennlig utgave +- VPN-forum (https://www.vpn.no/forum) +-- Forum: Vålerenga sport og fritid (https://www.vpn.no/forum/forum-1.html) +--- Forum: Vålerenga Fotball (https://www.vpn.no/forum/forum-2.html) +--- Tråd: Tromsø Vålerenga 31.05.25 (/thread-444.html) |
RE: Tromsø Vålerenga 31.05.25 - Loffen - 06-01-2025 Om Kiil Olsen og trenerne: han satt på benke hele kampen mot HamKam. Med Tshiembe ute og Hedenstad som blir brukt som rundingsbøye på backen så er det ingen andre alternativer. Tshiembe og Jarl er det beste vi kan stille med i midtforsvaret. Problemet er at bak dem er det tynt (om ikke tomt)... RE: Tromsø Vålerenga 31.05.25 - Goliat - 06-01-2025 Fy faen jeg er lei Brajanac, en ræva spiller og vi spiller med 10 mann når han er på banen.. Ambina? Selg han fortest mulig om vi får penger for han, skjønner ikke hva folk ser i han. Taper dueller, lager frispark og gjør sjelden noe bra, en og annen pasning fremover er det jo.. og hvorfor i helvete er vi så ubesluttsomme i forsvar etter å ha putta? Hvor jævla vanskelig er det å få den ballen vekk, neida… faen!! Og Rijks gjør langt mer på en halvtime en han Dansken på en time, påtidet med et bytte nå. Vi har spilt 1/3 av sesongen og detta funker ikke Bakke.. RE: Tromsø Vålerenga 31.05.25 - Tony2 - 06-01-2025 Vi trenger ny trener nå. Desperat. RE: Tromsø Vålerenga 31.05.25 - Kroken - 06-01-2025 Gåten Vålerenga, består… Og det gjør vondt å være vitne til at historien gjentar seg. Om dette fortsetter, blir vel Bakke & Myhre, de første som går ned, opp og ned igjen, ila 3 år. Sommervinduet må forsterke stallen - det er åpenbart for alle inkl styre og administrasjon. Jeg vil ha inn en vinnerskalle på midten og en spiss som scorer mål. Og kanskje en solid stopper i tillegg. RE: Tromsø Vålerenga 31.05.25 - NilsDN - 06-01-2025 (05-31-2025, 11:40 PM)Flemmern Skreiv: Denne kampen var så svak at jeg har ikke ord. (05-31-2025, 11:40 PM)Flemmern Skreiv: Allikevel kan du banne på at laguttaket blir det "samme" framover. I det minste vil alle 3 nevnte starte - banna bein. Det er på tide at noen stiller Bakke noen kritiske spørsmål. Da snakker jeg ikke bare fra media, men fra ledelsen. De får ta med engelsk-norsk ordboka. Nå er det jo break i Eliteserien så vi får jobbe med en mer adult spillergruppe til å bli mer competitive. Om ikke annet så er han i ferd med å skape et eget vokabular. RE: Tromsø Vålerenga 31.05.25 - Tony2 - 06-01-2025 Personlig tror jeg Sjøeng kan bli en god keeper, og jeg tror folk her glemmer noen ganger at det tar tid til å bli god, og keepere tar lengst tid av alle. Ikke vanskelig å forstå ar folk blir frustrert når ting går så dritt, men om ikke vi har spillermateriale til å være en toppklubb er vi uendelig mye bedre enn det vi har vist. Vi trenger bare noen som får det beste ut av de vi har. RE: Tromsø Vålerenga 31.05.25 - NilsDN - 06-01-2025 Jeg tror også Sjøeng blir en bra keeper. Men keepere trenger ikke å spille fast fra ung alder. Martinez satt på benken til han var 28 og har blitt verdensmester og kåret til verdens beste. Å være keeper handler om å holde hodet kalt og ta riktige valg. Det hjelper ikke å dra fram noen sinnsyke redninger når man i neste øyeblikk står og slår ballen til motstander sine spisser. Jeg tror jo også at Sjøeng skjønner at det er dumt, så når det likevel skjer så er det fordi fyren er stressa. Han kan sitte en stund på benken han, karrieren er ikke over av den grunn. RE: Tromsø Vålerenga 31.05.25 - Blue 1978 - 06-01-2025 Har sagt det før, men vi trenger stabilitet. Vi kan ikke kjøpe oss ut selv om det ikke går som ønsket. Ja det var to hodemist av Sjøeng og jeg håper at de trener på svakhetene hans. Han er fortsatt for dårlig med beina og må bli mer aggressiv i holdningen og kaste seg fremover i situasjoner som førte til den andre baklengg, men han er fortsatt ung. Ambina er god så han må vi beholde, men guttungen kan jo ikke redde laget alene. Vi savnet Bjørdal og Risnæs i går. Thorvaldsen synes jeg var flink til å utfordre å bruke farta sii, nå må vi krysse fingerene og satse på at han holder seg frisk i månedene fremover. Braja hadde ikke akkurrat mange målsjanser i går, men han har ferdigheter som ikke passer laget vårt sånn som vi spiller i dag. Mees synes jeg var frisk etter at han kom inn. Langt mer eksplosiv. Jeg er ikke fornøyd, men laget vårt er i utgangs punktet mer enn godt nok til å holde seg og havne midt på treet. Vi må jobbe med det mentale fremover. Vi trenger en spiss som evner å score mål , Hagen håper jeg selges og blir erstattet. Også trenger vi en midtforsvarer til så får vi heller bygge opp videre til neste sesong. RE: Tromsø Vålerenga 31.05.25 - Trasskuken - 06-01-2025 (06-01-2025, 06:24 PM)Blue 1978 Skreiv: Har sagt det før, men vi trenger stabilitet. Vi kan ikke kjøpe oss ut selv om det ikke går som ønsket.Hvor lenge skal Sjøeng trene på svakheter før han blir bedre? Han var dårlig i 23, knapt borti ballen siste 25 rundene i OBOS og grusom til nå i 25. Dette er jo dette som er forskjellen på midt på tabellen og langt ned i gjørma. RE: Tromsø Vålerenga 31.05.25 - papajoao - 06-01-2025 Tidligere keeper og speider snakker her: Sjøeng er forferdelig og kommer ikke til å bli mye bedre, han har grunnleggende problemer. Han spiller bare fordi reserven er enda verre. |