VPN-forum
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 - Utskriftsvennlig utgave

+- VPN-forum (https://www.vpn.no/forum)
+-- Forum: Vålerenga sport og fritid (https://www.vpn.no/forum/forum-1.html)
+--- Forum: Vålerenga Fotball (https://www.vpn.no/forum/forum-2.html)
+--- Tråd: Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 (/thread-12.html)



RE: Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 - Trazan Apansson - 12-15-2023

(12-15-2023, 07:59 PM)blaarizla Skreiv:
(12-13-2023, 05:14 PM)Langbølgen Skreiv: Det samme gjelder Ilić.  Nærmest en garantist for direkte opprykk. Gjør alt for å beholde han.

Ifølge Stian Wahl på fotball.tv i dag er alle parter innforstått med at Andrej skal finne seg ny klubb i vinter. Spørsmålet er bare hvilken klubb og til hvilken pris.

Selv vil han visst til utlandet, og det spekuleres i en sum rundt 30mill, mens Jokke Jonsson håper å få rundt 50mill for han. Selger vi til Glimt blir det fort for 50, tenker jeg, men Ilić er forståelig nok ikke særlig keen på å flytte enda lenger nord.

Dette lå jo i kortene, men er likevel jævlig trist.

And the hits keep coming! Så forbanna kjipt.
Jokke er stor i kjeften og snakker om 30-50 millioner. Blir nok som vanlig solgt for 15-20.


RE: Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 - Langbølgen - 12-15-2023

Selger han til Bodø, kan vi legge ned. Da kan også JJ stikke. Enten bli, eller utlandet.


RE: Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 - SuperEnga - 12-15-2023

(12-15-2023, 07:59 PM)blaarizla Skreiv:
(12-13-2023, 05:14 PM)Langbølgen Skreiv: Det samme gjelder Ilić.  Nærmest en garantist for direkte opprykk. Gjør alt for å beholde han.

Ifølge Stian Wahl på fotball.tv i dag er alle parter innforstått med at Andrej skal finne seg ny klubb i vinter. Spørsmålet er bare hvilken klubb og til hvilken pris.

Selv vil han visst til utlandet, og det spekuleres i en sum rundt 30mill, mens Jokke Jonsson håper å få rundt 50mill for han. Selger vi til Glimt blir det fort for 50, tenker jeg, men Ilić er forståelig nok ikke særlig keen på å flytte enda lenger nord.

Dette lå jo i kortene, men er likevel jævlig trist.

Fy faen for en tragedie, veien opp igjen ble plutselig stupbratt! Skjønner spilleren selvsagt, men er det virkelig ingen annen utvei? Selg Strandberg, Børven, Nordnes og… Tuva Angel og overtal han til å bli en sesong!

Håpet var jo at vi med Trøim i bakhånd skulle kunne satse skikkelig neste sesong også for å komme oss rett opp igjen, men forsvinner Ilic må jeg innrømme at jeg mister litt motet her  Confused


RE: Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 - Østblokka - 12-15-2023

(12-15-2023, 10:48 PM)Langbølgen Skreiv: Selger han til Bodø, kan vi legge ned. Da kan også JJ stikke. Enten bli, eller utlandet.

Han skal ut av landet, vi skal ikke se han dunke inn mål for en annen norsk klubb. Helt uaktuelt.

(12-15-2023, 10:58 PM)SuperEnga Skreiv:
(12-15-2023, 07:59 PM)blaarizla Skreiv:
(12-13-2023, 05:14 PM)Langbølgen Skreiv: Det samme gjelder Ilić.  Nærmest en garantist for direkte opprykk. Gjør alt for å beholde han.

Ifølge Stian Wahl på fotball.tv i dag er alle parter innforstått med at Andrej skal finne seg ny klubb i vinter. Spørsmålet er bare hvilken klubb og til hvilken pris.

Selv vil han visst til utlandet, og det spekuleres i en sum rundt 30mill, mens Jokke Jonsson håper å få rundt 50mill for han. Selger vi til Glimt blir det fort for 50, tenker jeg, men Ilić er forståelig nok ikke særlig keen på å flytte enda lenger nord.

Dette lå jo i kortene, men er likevel jævlig trist.

Fy faen for en tragedie, veien opp igjen ble plutselig stupbratt! Skjønner spilleren selvsagt, men er det virkelig ingen annen utvei? Selg Strandberg, Børven, Nordnes og… Tuva Angel og overtal han til å bli en sesong!

Håpet var jo at vi med Trøim i bakhånd skulle kunne satse skikkelig neste sesong også for å komme oss rett opp igjen, men forsvinner Ilic må jeg innrømme at jeg mister litt motet her  Confused
Børven sitt nivå er nok mer OBOS, vil tro han dunker inn en del kasser. Vi mister nok Ilic og Håkans. Får håpe vi klarer å beholde Riisnæs.


RE: Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 - Goliat - 12-16-2023

Snakker om å rævpule en klubb, hvem er skyld i alt dette? Skal bli tøft med opprykk om vi selger unna det som kan krype og gå.. Skal vi rett opp igjen bør vi kvitte oss med driten og kjøpe noe kvalitet, ikke selge det lille vi har.


RE: Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 - ForrestGump - 12-16-2023

(12-15-2023, 10:58 PM)Østblokka Skreiv:
(12-15-2023, 10:48 PM)Langbølgen Skreiv: Selger han til Bodø, kan vi legge ned. Da kan også JJ stikke. Enten bli, eller utlandet.

Han skal ut av landet, vi skal ikke se han dunke inn mål for en annen norsk klubb. Helt uaktuelt.

(12-15-2023, 10:58 PM)SuperEnga Skreiv:
(12-15-2023, 07:59 PM)blaarizla Skreiv:
(12-13-2023, 05:14 PM)Langbølgen Skreiv: Det samme gjelder Ilić.  Nærmest en garantist for direkte opprykk. Gjør alt for å beholde han.

Ifølge Stian Wahl på fotball.tv i dag er alle parter innforstått med at Andrej skal finne seg ny klubb i vinter. Spørsmålet er bare hvilken klubb og til hvilken pris.

Selv vil han visst til utlandet, og det spekuleres i en sum rundt 30mill, mens Jokke Jonsson håper å få rundt 50mill for han. Selger vi til Glimt blir det fort for 50, tenker jeg, men Ilić er forståelig nok ikke særlig keen på å flytte enda lenger nord.

Dette lå jo i kortene, men er likevel jævlig trist.

Fy faen for en tragedie, veien opp igjen ble plutselig stupbratt! Skjønner spilleren selvsagt, men er det virkelig ingen annen utvei? Selg Strandberg, Børven, Nordnes og… Tuva Angel og overtal han til å bli en sesong!

Håpet var jo at vi med Trøim i bakhånd skulle kunne satse skikkelig neste sesong også for å komme oss rett opp igjen, men forsvinner Ilic må jeg innrømme at jeg mister litt motet her  Confused
Børven sitt nivå er nok mer OBOS, vil tro han dunker inn en del kasser. Vi mister nok Ilic og Håkans. Får håpe vi klarer å beholde Riisnæs.

Børven er kanskje på OBOS nivå, men også den mest innlysende spilleren vi bør slutte å lønne. Da tar jeg heller Thorvaldsen, Riisnæs og Vitinho. Udahl hadde vært gull i OBOS. Bra vi ikke kjøpte han Napoleon da. Any Opsahl for Strand. Det mest positive bakover er at Aron har fart, foreløpig. 

JJ må være kynisk og brutal i sine avgjørelser.

Gazza ble dessverre verken bedre eller raskere etter alle hans kneskader. 
Sånn er livet.

Før var det en bruker på forumet som hadde signaturen: Give me hope Johanna!
Joiner den.


RE: Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 - NilsDN - 12-16-2023

(12-16-2023, 02:40 AM)Goliat Skreiv: Snakker om å rævpule en klubb, hvem er skyld i alt dette? Skal bli tøft med opprykk om vi selger unna det som kan krype og gå.. Skal vi rett opp igjen bør vi kvitte oss med driten og kjøpe noe kvalitet, ikke selge det lille vi har.

Personlig skjønner jeg ikke hvorfor vi må selge Ilic. Vi har kjøpt Håkans, Ofkir, Kiil Olsen, Ilic, Bitri, Hagen for til sammen kanskje 30-35 millioner, men vi har også solgt TC, Osame, Odin og Jatta for 100. 

Skjønner godt at Trøim er litt skeptisk til å skrive ut blankosjekker til den gjengen som styrer det sportslige da. 

Nytter dessverre ikke å skylde på Trøim for dette nedrykket. Ansvaret for det ligger hos Tuva og resten av styret, Espeseth, Fagermo, Bakke og JJ.


RE: Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 - blaarizla - 12-16-2023

Én positiv ting med at Ilić forsvinner:

Det er nødt til å tvinge frem en endring av formasjon og spillestil.


RE: Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 - NilsDN - 12-16-2023

(12-16-2023, 03:32 PM)blaarizla Skreiv: Én positiv ting med at Ilić forsvinner:

Det er nødt til å tvinge frem en endring av formasjon og spillestil.

Tror egentlig ikke det er noe positivt med det. Må være at vi får råd til å kvitte oss med Bakke.


RE: Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024 - Tony2 - 12-16-2023

(12-16-2023, 05:11 PM)NilsDN Skreiv:
(12-16-2023, 03:32 PM)blaarizla Skreiv: Én positiv ting med at Ilić forsvinner:

Det er nødt til å tvinge frem en endring av formasjon og spillestil.

Tror egentlig ikke det er noe positivt med det. Må være at vi får råd til å kvitte oss med Bakke.

Slik ting er nå hadde jeg ofret Ilic uten å blunke engang hvis vi fikk starte en ny sesong uten Bakke. Tanken på at det er han som er trener neste år er nesten verre enn at vi spiller i Obos.