VPN-forum
Lagbygge sesongen 2024/2025 - Utskriftsvennlig utgave

+- VPN-forum (https://www.vpn.no/forum)
+-- Forum: Vålerenga sport og fritid (https://www.vpn.no/forum/forum-1.html)
+--- Forum: Vålerenga hockey (https://www.vpn.no/forum/forum-3.html)
+--- Tråd: Lagbygge sesongen 2024/2025 (/thread-198.html)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

RE: Lagbygge sesongen 2024/2025 - Perkules - 12-10-2024

I og med at det er gjentagende diskusjoner rundt Andersson... Tror dere han får fornyet tillit? Er det noen logiske alternativer dere i så fall ser for dere om ikke? Hadde selvfølgelig vært helt rått med Dan Tangnes som er flytter fra sveits men det er vel litt mye å be om. Personlig stiller jeg meg nøytral til Andersson men forstår kritikken

RE: Lagbygge sesongen 2024/2025 - Perkules - 12-10-2024

(12-10-2024, 10:44 AM)Perkules Skreiv: I og med at det er gjentagende diskusjoner rundt Andersson... Tror dere han får fornyet tillit? Er det noen logiske alternativer dere i så fall ser for dere om ikke? Hadde selvfølgelig vært helt rått med Dan Tangnes som er flytter fra sveits men det er vel litt mye å be om. Personlig stiller jeg meg nøytral til Andersson men forstår kritikken

Nå ble det vel akkurat klart at han tar over Rögle…

RE: Lagbygge sesongen 2024/2025 - sorum2 - 12-11-2024

Skademareritt på backplass for VIF. Den siste tiden har vi manglet tre faste:

--Anton Karlsson ikke spilt siden 1. november
--Tommi Taimi ikke spilt siden 19. november
--Linus Rosdahl ikke spilt siden 21. november

--Gabriel Koch med ny hjernerystelse. Denne gang på trening med landslaget i Slovakia. Man kan frykte et langt avbrekk.

I tillegg har Daniel Rokseth karantene i kampene mot Comet og Oilers hhv 19. og 21.12.

Blir sagt på Facebook at Taimi og Rosdahl er tilbake til de to nevnte kampene før jul. Men jeg stoler ikke helt på slike opplysninger.

Så da har VIF følgende backer vi kan regne som sikre mot Comet og Oilers: Bonsaksen, Ekelund, Mowe og Semmerud-Garcia. Aktuelle fra U-20 laget er Määttänen og Sletmoe-Kjærnet.

RE: Lagbygge sesongen 2024/2025 - Espengoo - 12-11-2024

(3 timer siden)sorum2 Skreiv: Skademareritt på backplass for VIF. Den siste tiden har vi manglet tre faste:

--Anton Karlsson ikke spilt siden 1. november
--Tommi Taimi ikke spilt siden 19. november
--Linus Rosdahl ikke spilt siden 21. november

--Gabriel Koch med ny hjernerystelse. Denne gang på trening med landslaget i Slovakia. Man kan frykte et langt avbrekk.

I tillegg har Daniel Rokseth karantene i kampene mot Comet og Oilers hhv 19. og 21.12.

Blir sagt på Facebook at Taimi og Rosdahl er tilbake til de to nevnte kampene før jul. Men jeg stoler ikke helt på slike opplysninger.

Så da har VIF følgende backer vi kan regne som sikre mot Comet og Oilers: Bonsaksen, Ekelund, Mowe og Semmerud-Garcia. Aktuelle fra U-20 laget er Määttänen og Sletmoe-Kjærnet.

Utrolige kjedelige nyheter med Gabby. Jeg syns han har tatt seg opp veldig de siste kampene og han har også begynt å levere målpoeng. Om Taimi og Rosdahl ikke skal bli klare til de neste kampene, så håper jeg vi setter Brekke som back mtp at Torrisen er tilbake på forward plass. Jeg tenker også det kan være lurt å låne en gammel kjenning fra Gruner. Joachim Sommer Nielsen, som er blant de bedre backene i 1 div. Tenker at han kan gå inn i noen kamper å gjøre en ålreit jobb. Ser også at Kevin Nilsen Berg spiller der å, men han er fortiden skadet. Noe må gjøres og jeg håper Myrvold åpner lommeboken slik at vi kan få inn en back.