VPN-forum
Kamptråd 4. kvartfinale Sparta - VIF mandag 10.03.25. kl. 1900 - Utskriftsvennlig utgave

+- VPN-forum (https://www.vpn.no/forum)
+-- Forum: Vålerenga sport og fritid (https://www.vpn.no/forum/forum-1.html)
+--- Forum: Vålerenga hockey (https://www.vpn.no/forum/forum-3.html)
+--- Tråd: Kamptråd 4. kvartfinale Sparta - VIF mandag 10.03.25. kl. 1900 (/thread-403.html)

Sider: 1 2

RE: Kamptråd 4. kvartfinale Sparta - VIF mandag 10.03.25. kl. 1900 - Goliat - 03-10-2025

Tror det er spillerne som er problemet her, og jeg mener ikke det er keeperene som andre maser om her. Vi er altfor svake bak med gamle trege spillere og vi evner ikke skåre på åpenbare sjanser..

RE: Kamptråd 4. kvartfinale Sparta - VIF mandag 10.03.25. kl. 1900 - KampenUltras - 03-10-2025

En gjeng med tapere på isen og dommere plukket rett fra NAV.
God jul

RE: Kamptråd 4. kvartfinale Sparta - VIF mandag 10.03.25. kl. 1900 - Flemmern - 03-11-2025

(03-10-2025, 11:30 PM)Goliat Skreiv: Tror det er spillerne som er problemet her, og jeg mener ikke det er keeperene som andre maser om her. Vi er altfor svake bak med gamle trege spillere og vi evner ikke skåre på åpenbare sjanser..

Andre maser om? Hva er det for et pissinnlegg? Skal ikke "vi andre" få mene at Arnkværn er en bedre keeper enn Tuben?
Om ikke du så forskjellen idag, kan ikke jeg hjelpe deg. Selvfølgelig skal du få mene hva du vil, akkurat som "vi" skal vå mene hva vi vil.
Forskjellen er ganske klar spør du meg, og du har helt rett, idag var det ikke keepers feil at vi taper, eller slipper inn mål - som det har vært andre kamper dette sluttspillet.

Vi er for dårlige til å sette sjanser, det er helt korrekt. Allikevel vil jeg påstå at vi spiller mot ligaens beste keeper, og da ser man hvor viktig det er å ha en god keeper.
Dessverre blir vi overspilt i eget overtall. Hadde vi holdt overtallet og ledet 3-0 gjennom det, ville seiern vært enkel. Sparta var på knæra og var pissa på.
2-3 målet er som andre sier, en dommerbrøler. De kunne utvist 1 av 2 spillere i forkant, men klarer ikke se feilen som skjer og de scorer.
3-3 målet er rein bingo, og flaks at Lalande "blir truffet" og pucken skifter retning.

Ser vi måla vi scorer, er alle gode mål, 2 i overtall og 1 etter godt trykk.
Sparta har et fint mål, men det fordi vi ikke sikrer i eget overtall på blå.

Vi tapte ikke fortjent denne kampen, men resultatet kan ha gitt Sparta den boosten de trengte for å gå til semi. 
Jeg sa for et par måneder siden, at Andersson har ødelagt laget, og at vi ryker mot Sparta i kvart'n.
Allikevel ser jeg at vi spiller langt mer oppofrende nå enn i hele sesongen ellers, og har et håp om at vi klarer å gå videre. Vi er et langt bedre lag enn Sparta.

RE: Kamptråd 4. kvartfinale Sparta - VIF mandag 10.03.25. kl. 1900 - Goliat - 03-12-2025

Pissinnlegg? Det er vel du som har pissa hele sesongen med gnåle ditt om dårlig keeper bl.a! Jeg påstår at det skyldes dårlig forsvar og ikke dårlig keeper. Er tidvis uenig med deg og det bør det være lov til å være.