VPN-forum
Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - Utskriftsvennlig utgave

+- VPN-forum (https://www.vpn.no/forum)
+-- Forum: Vålerenga sport og fritid (https://www.vpn.no/forum/forum-1.html)
+--- Forum: Vålerenga Fotball (https://www.vpn.no/forum/forum-2.html)
+--- Tråd: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 (/thread-259.html)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7


RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - Goliat - 08-24-2024

(08-24-2024, 07:32 PM)Panzer Skreiv:
(08-24-2024, 07:15 PM)Goliat Skreiv: Sorry ass, Borch og Ambina gjør mye rart, de tilfører mye også, men i slike kamper virker de altfor heite..

Ambina må roe ned armbruken om det ikke skal bli rødt i denne kampen også..

Det var faktisk ett uhell, de fleste med armer bruker de når man hopper.
Armen var høy og rolig, men Lyn spilleren kom litt sent inn.
Gult er helt greit. Gruer meg til neste kamp uten Ambina på banen.
Det har gått veldig greit uten før, faktisk har vi spilt en av våre bedre kamper uten han i år.

Hei hvor det går, mange pene mål i dag.


RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - kenpet - 08-24-2024

(08-24-2024, 07:32 PM)Panzer Skreiv:
(08-24-2024, 07:15 PM)Goliat Skreiv: Sorry ass, Borch og Ambina gjør mye rart, de tilfører mye også, men i slike kamper virker de altfor heite..

Ambina må roe ned armbruken om det ikke skal bli rødt i denne kampen også..

Det var faktisk ett uhell, de fleste med armer bruker de når man hopper.
Armen var høy og rolig, men Lyn spilleren kom litt sent inn.
Gult er helt greit. Gruer meg til neste kamp uten Ambina på banen.

Mot selveste Sandnes Ulf.


RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - KampenUltras - 08-24-2024

(08-24-2024, 07:32 PM)Panzer Skreiv:
(08-24-2024, 07:15 PM)Goliat Skreiv: Sorry ass, Borch og Ambina gjør mye rart, de tilfører mye også, men i slike kamper virker de altfor heite..

Ambina må roe ned armbruken om det ikke skal bli rødt i denne kampen også..

Det var faktisk ett uhell, de fleste med armer bruker de når man hopper.
Armen var høy og rolig, men Lyn spilleren kom litt sent inn.
Gult er helt greit. Gruer meg til neste kamp uten Ambina på banen.

Selv Karel Snoeckx kunne trolig herjet på midten mot Sandnes Ulf slikt de er nå


RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - Grimm - 08-24-2024

(08-24-2024, 05:51 PM)Grimm Skreiv: Savner et valg der vi vinner med mer enn ett mål. Tipper vi vinner med 3 mål, og jeg er en av de som alltid ser spøkelser over alt...

Enga scorte 5, Lyn *1 men ble ikke helt innertier likevel. Big Grin


RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - Toblerone - 08-24-2024

(08-24-2024, 07:15 PM)Goliat Skreiv: Sorry ass, Borch og Ambina gjør mye rart, de tilfører mye også, men i slike kamper virker de altfor heite..

Ambina må roe ned armbruken om det ikke skal bli rødt i denne kampen også..

Fortell meg gjerne hva Borch tilfører laget?


RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - SuperEnga - 08-24-2024

Herrlig match, fantastisk atmosfære og trøkk.. og FOR noen scoringer! Og tenk at Ambina faktisk kan skyte når det gjelder! Alle forsøkene har gått i hytt og pine i hele år, men IDAG limte han den i krysset!

Best i byn! (Iallefall av oboslagene)! Bare å nyte! ENGA! Smile


RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - Trasskuken - 08-24-2024

Dette var det deiligste opplegget på lange tider ass!! For en kveld!


RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - Grimm - 08-24-2024

(08-24-2024, 07:57 PM)Toblerone Skreiv:
(08-24-2024, 07:15 PM)Goliat Skreiv: Sorry ass, Borch og Ambina gjør mye rart, de tilfører mye også, men i slike kamper virker de altfor heite..

Ambina må roe ned armbruken om det ikke skal bli rødt i denne kampen også..

Fortell meg gjerne hva Borch tilfører laget?

Spenning


RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - Glennsoe - 08-24-2024

Til tider var hele lyn laget en mur,mye armbruk og på kanten avklaringer

Dommeren har nok hatt bedre kamper enn dette,og 1 gullkort er minst 3 for lite

Alle kjempet og sleit og alle fortjener skryt i dag..


RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - Flemmern - 08-24-2024

Herlig ramme i dagens kamp, og seier er jo helt nydelig.

Vi ga bort alt for mye rom i første omgang, og vi var nok ikke helt påskrudd. Litt halvhjerta jobbing hjem fra enkelte, og litt dårlig markering er nok årsaken til det.
De fleste spilte en god kamp synes jeg, men Ambina og Riisnæs var hakket bedre enn de andre synes jeg, Lange og Jones hakket bak.
Noen flotte mål var det og.

Men det er et eller annet som er galt med Borch, han sliter så ekstremt med å spille pasninger framover.
Stort sett alle pasninger han forsøker framover i banen er med gal adresse. Innlegga er dårlige. Det verste er allikevel den "luntinga" inn mot midten hvor hans støttepass sto i gårsdagens VG. Han har bestemt seg på forhånd, gå innover og spille støtte. Hvorfor ikke spille direkte og framover? Er det fordi han stort sett aldri treffer på pasninger? Har han mista all selvtillit?
Nå snakker jeg om da vi/han har ball, men han er ikke all verden defensivt heller. Ser ut som om de fleste lag angriper oss på den siden fordi de vet han mangler fart og plasseringsevne. Det er nok ikke tilfeldig iallefall.
Nekter å tro at alle motstandere vi møter har gode venstrevinger ...

Uansett, vi slo spøkelset og det er nå uhorvelig mange dager siden Lyn slo oss, og det kan fort bli lenge til neste gang - herlig Smile
Er vel bare å nyte denne og innse at det blir vanskelig å ikke rykke opp nå.