Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830 - Utskriftsvennlig utgave +- VPN-forum (https://www.vpn.no/forum) +-- Forum: Vålerenga sport og fritid (https://www.vpn.no/forum/forum-1.html) +--- Forum: Vålerenga hockey (https://www.vpn.no/forum/forum-3.html) +--- Tråd: Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830 (/thread-320.html) |
Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830 - sorum2 - 11-15-2024 Kampen har stått som utsolgt. Men fredag kl. 0900 slippes ca 250 billetter. Tabellen, hvor SIL leder og har en kamp mindre spilt.. EHL Standings - Hockey/Norway Sier seg selv at vi må vinne her for å ikke bli hektet av i kampen om seriemesterskapet. Vi skal jo også til Hamar neste lørdag. Mer om kampen i morra kveld. Storhamar – Lørenskog 3–2. Storhamar-trener Petter Thoresen var fornøyd med seier, men det var mye i spillet han ikke var fornøyd med. – Lørenskog spilte med størst hjerte i denne kampen. Jeg trodde det var en mental greie i forrige kamp mot dem. Men det fortsatte. Det var lite ydmykhet, og mange må se seg sjøl i speilet. Jeg måtte bruke toppspillerne mye to dager før en toppkamp. Dette holder ikke mot Vålerenga lørdag. Vi vinner ikke med åtte-ti mann på Jordal, sier Petter Thoresen. Andreas Martinsen sa dette om toppkampen lørdag: – Det er mye å rette på fram til lørdag, men jeg er ikke bekymret. Vi vet at vi kan. Det blir fullsatt på Jordal, og da skal vi kjøre på. Vi er gode til å finne en veg til å vinne, sier Andreas Martinsen. RE: Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830 - sorum2 - 11-15-2024 Svaret er JA! - Klanen, Vålerengens Idrettsforenings uavhengige supporteres klubb RE: Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830 - HaraldsPokal - 11-15-2024 Vif-hockey.no vært nede i flere timer i forkant av toppoppgjøret. Ikke bra.. RE: Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830 - sorum2 - 11-15-2024 Når det gjelder rekkene ble de slik jeg skrev i den saken Svaret er JA! Eneste forskjellen var at de ikke satte Olimb sammen med Partanen. Da måtte de i så fall satt McGauley opp i første og Olimb ned til andre. Rekkene mot Narvik var da slik: Haag - Olimb - Lepaus Karterud - McGauley - Partanen Christiansen - Brekke Henriksen - Kaltrud Nystuen Røymark - Finstad - Johansen Myhre Første PP: Taimi - Haag - McGauley - Lepaus - Christiansen Andre PP: Ekelund - Karterud - Olimb - Partanen - Røymark Backpar: Taimi - Bonsaksen Rokseth - Koch Rosdahl - Ekelund Mowe Den eneste som er skadet er Anton Karlsson. Er noe med foten. Mens vi er veldig sterke på forwardssiden er vi sårbare på backplass. Det har felt oss før. RE: Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830 - sorum2 - 11-16-2024 Vi stiller med det samme laget som mot Narvik. Men Nøkleby Svendsen er inne som 13. forward isteden for Myhre som er utlånt til Stjernen. RE: Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830 - andgus - 11-16-2024 Huff, det ser vel ut som det kan bli vanskelig å tukte dette Storhamarlaget i år igjen. RE: Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830 - Flemmern - 11-16-2024 Da kan vi konkludere med at seriegullet ikke havner hos oss. Vi får kjempe med Oilers og Frisk om plassen mellom 2 og 4. Storhamar er bedre i alt synes jeg. De gangene vi har pucken, blir det stort sett i rundvant og ingen fare foran målet til Storhamar. Jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare å hamle opp med de før om mange år. Vår tropp har vel en snittalder på 30 og da blir man sjelden bedre. Storhamar har et yngre, bedre og mer sammensatt lag - og de har en trener som gjør en forskjell. I lange deler av kampen ser vi ut som et juniorlag. De bare skubber oss bort og vinner dueller over hele banen. Man kan mene mye om kvaliteten på våre spillere, spesielt offensivt. Men det er jo stort sett lettvektere bortsett fra Partanen og delvis Haag. Da snakker jeg om de 2 første rekkene, de andre er ikke gode nok mot topplaga over tid. For at vi skal vinne noe i hockey, må vi tenke nytt og starte med ledelsen og trenerteamet. Det å gå i samme fotspor år etter år funker dårlig når man ikke har en vinnerformel. RE: Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830 - HaraldsPokal - 11-17-2024 Meget skuffende. Vi er ineffektive, samtidig som vi er altfor svake defensivt. Da går det som det går. En kan lure på om laget vårt er for dårlig satt sammen. Mange personlige feil, svake pasninger og ikke minst altfor lite bevegelse i angrepene våre som gjør at det blir for lett å lese for et lag som Storhamar. Når vi ser på statistikken vår oppe på Hamar, er det lite som tilsier at vi skal klare å ta tre poeng der til helga igjen, men det gjenstår å se. De har allerede sikret seg en solid luke ned til lagene bak seg, og nå har vi ikke råd til å gi bort flere poeng før jul om vi skal ha et ørlite håp om førsteplassen. Er redd dette ender på samme måte som i fjor... |