![]() |
Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 - Utskriftsvennlig utgave +- VPN-forum (https://www.vpn.no/forum) +-- Forum: Vålerenga sport og fritid (https://www.vpn.no/forum/forum-1.html) +--- Forum: Vålerenga hockey (https://www.vpn.no/forum/forum-3.html) +--- Tråd: Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 (/thread-413.html) |
Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 - sorum2 - 03-22-2025 7 mann ute med skade: Taimi - har hanglet lenge, spilt litt men var ikke med torsdag Karterud - skadet i den siste kampen mot Sparta forrige fredag, vet ikke hva det er med han Christiansen - hjernerystelse Brekke Henriksen - hjernerystelse Johansen - hjernerystelse Rokseth - hjernerystelse Olimb - ankel/fot/bein. Har fått høre at det ikke var så ille som vi kunne frykte. For Storhamar har Martinsen tre kampers karantene etter hodetaklingen på Rokseth. Vi har bare ni forwards igjen: Partanen, Røymark, McGauley, Lepaus, Haag, Finstad, Nystuen, Svendsen og Torrissen. Sist var Sjøthun fra U-20 med. Regner med at de henter opp to til. RE: Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 - Kristoffer - 03-22-2025 All ære til de som tar turen til Hamar i dag. Det kan bli en stygg affære på resultattavla. Helt utrolig hvordan vi skal rammes av skader hvert sluttspill og nå er det jo helt ekstremt. Vi har nok til 3 offensive rekker i dag og det er med Torrissen og Didrik som normalt har vært ekstra forwards. Håper det går bra med de skadede. Hodeskader er ingen spøk. Glad for å høre at det går bedre enn fryktet med Olimb. Første tanken var at det var det for Olimb. En alvorlig skade når du er nesten 40 kan ikke være lett for motivasjonen. Håper han er klar for neste sesong. Vår beste spiller. Merker meg at ydmyke Martinsen bare fikk 3 kamper. Flass. Håper gutta er klare mentalt i dag for det kommer til å smelle i dag og akkompagnert av brødhuene på tribunen. Oddsen på en 5 minutter på Didrik i dag? RE: Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 - Kristoffer - 03-22-2025 Utrolig nok er Olimb med i dag. Likeså med Johansen. Samme forwards som sist. Taimi og Rokseth naturlig nok ute på backsiden. RE: Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 - Flemmern - 03-22-2025 Fy faan så dårlig Nystuen er. Se hvordan han surrer utpå siste byttet når vi slipper inn 2-0 målet. Den fyren er helt ubrukelig og må vekk. Didrik sin høye kølle for utvisning og 1-0 er også ganske hårreisende. Hva faan skal han med kølla i den høyden i offensiv sone? Helt natta. 2 mål imot grunnet elendighet av 2 spillere. Vi har faktisk spilt ganske bra idag, men det hjelper ikke når hjerneblødninger skjer. Spesielt Kalterud Nystuen. For en middelmådighet vi har i han. Hva har han egentlig gjort denne sesongen? Helt ubrukelig. Der var det over, 3-0. Tenkte samtidig å nevne Ekelund. For en pusekatt og så rævva han har blitt framover, som tidligere var hans force. Er ganske mange spillere som må vekk kommende sesong. Har vel snakka om det tidligere også, men det er ikke mer enn maks 2 rekker av disse som kan fortsette. Så får man hente inn 5-6 nye spillere og supplere med litt ungdom. Spillere som MÅ ut kommende sesong: Kalterud Nystuen (rett og slett for dårlig i alle spillets faser) Ekelund (for veik defensivt og dårlig offensivt) Partanen (har mista alt han hadde og er kun glimtvis god med puck uten sluttprodukt) Christensen (alt for dårlig i alle spillets faser) McGauley (jobber bra, men har for lite sluttprodukt) Karterud (hvor lenge skal han få seile rundt og score 5-10 mål pr sesong?) Spillere som BØR ut (om vi får inn nok nye spillere): Lepaus (for dårlig uten puck, selvom han har blitt bedre. Med puck er han god, men da ikke komplett) Mowe (det er begrensa hvor lenge man kan kalle seg et talent. Helt ok spiller) Røya (alt for dårlig spilleforståelse og meget begrensa på mål. Rask på jerna og mye innsats) Svendsen (har ingenting annet enn styrken, men vi trenger kanskje å ha en "bølle" i laget?) Da har vi noen spillere jeg mener ikke er gode nok. RE: Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 - Goliat - 03-22-2025 Tror du skal utvide lista litt, her er det mye rusk! RE: Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 - Espengoo - 03-22-2025 (03-22-2025, 06:16 PM)Flemmern Skreiv: Fy faan så dårlig Nystuen er. Se hvordan han surrer utpå siste byttet når vi slipper inn 2-0 målet. Den fyren er helt ubrukelig og må vekk.Mener du virkelig at McGauley må ut? Han er vel den spilleren vi må få på de kontrakt av de som er på utgående. Ja jeg hadde forventet enda mer målpoeng og mer i droppene kanskje, men fy søren som karen jobber begge veier og han er en bra lagspiller. Syns han har levert jevnt bra over hele sesongen. Tror han har mye mer inne og er fornøyd med det han har levert. Spør du meg bør han signeres foran neste sesong, Haag bør man også vurdere. Leopard bør ikke være med videre og det samme med Partanen. Karlsson har jo kontrakt ut neste sesong også hører jeg fra flere Sparta fans og andre at Mikhaili Teppo er høyaktuell for oss. Så gjenstår det bare å se. RE: Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 - Goliat - 03-22-2025 Er så flaut at det likner ingenting. Skjønner ikke at det går an med de fasilitetene vi har fått på Jordal.. Nå må vi få inn ledere med litt vinnermentalitet.. RE: Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 - Flemmern - 03-22-2025 (03-22-2025, 06:51 PM)Espengoo Skreiv:(03-22-2025, 06:16 PM)Flemmern Skreiv: Fy faan så dårlig Nystuen er. Se hvordan han surrer utpå siste byttet når vi slipper inn 2-0 målet. Den fyren er helt ubrukelig og må vekk.Mener du virkelig at McGauley må ut? Han er vel den spilleren vi må få på de kontrakt av de som er på utgående. Jeg supplerte litt med hva jeg mener spillerne er dårlige på, eller hvilke mangler de har. McGauley mener jeg må ut fordi han er utenlandsk. De som ikke har norsk pass skal styrke laget, og selvom han jobber veldig bra, er det ikke godt nok foran mål. I tillegg gjør han en del stygge og hodeløse pasninger i egen sone. Teppo håper jeg vi styrer unna. Vi trenger å fornye og forYNGE laget. Det var vel foran denne sesongen han var aktuell? Karlsson viser seg som en klassespiller, og med Taimi og Haag har vi 3 utlendiger (Taimi er vel kanskje norsk). RE: Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 - Kristoffer - 03-22-2025 Ett mål i mot og så går rullgardinen ned. For en pinlig forestilling etter det. Angående liste over hvem som bør være med er det lettere å skrive en liste om hvem man ønsker med videre. Da blir det ikke så mye å skrive. RE: Kamptråd 3. semifinale Storhamar-VIF lørdag 22.03.25. kl. 1600 - TreogNitti - 03-22-2025 Fy faen som vi blir pissa på. |