12-22-2024, 10:13 AM
Dicko må mest sannsynlig legge opp
|
12-22-2024, 10:27 AM
Fantastiske nyheter for Jacob og familien. Viktigste for dem er selvsagt at han får tilbake full følelse i beinet. Så får videre opptrening og evt fotball-karriere komme etter det.
12-22-2024, 01:34 PM
Heier på Jacob. Han har en lang vei å gå, men har han trua på at han kan komme tilbake kan man ikke gjøre annet enn å støtte han.
12-22-2024, 07:54 PM
Forsiktig optimist her...
Krysser fingre og tær og vet at ting svinger her i livet..
12-23-2024, 06:32 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 12-23-2024, 06:34 AM av ForrestGump.)
(12-22-2024, 10:13 AM)Østblokka Skreiv:(12-20-2024, 10:46 PM)Grimm Skreiv: Hyggelig å høre men tror ikke det har så mye å si for klubben sin del. Han holder neppe PostNord nivå engang og selv om han får spille i 1 år kommer han neppe høyere opp enn medium OBOS-nivå. Det var et Grimt innlegg, levde opp til nicket sitt, men hvem er jeg til å kaste den første stein? Når det er sagt, så er det snart Jul, og vi får både håpe og tro, på at mirakler kan gjenta seg. (edit: Glemte ungen) Jeg heier på Dicko og dama+svigermor. Han er heldig som har dem! Hilsen 11 kneoperasjoner, glad hver gang jeg kommer opp trappa.etc. Utdanning, Dicko, er nøkkelen, resten er bonus. God jul!
12-23-2024, 11:53 PM
Dette er selvfølgelig gode nyheter, først og fremst for Dicko selv.
Selvfølgelig ville ingenting vært bedre enn at Dicko fortsatte å bli bedre, og at han briljerer på banen i 2026 og fremover uten noen som helst form for setbacks. Men like selvsagt så må vi være realistiske. Om det er noen som helst økt sjanse for å slå opp igjen denne type skade ved å komme tilbake som fotballspiller så håper jeg faktisk at han legger opp. Ønsker han alt godt, først og fremst som person, og dernest som fotballspiller.
Satan, her var det mye #krenka gitt.
Som sagt, bra for han og det er jo ingen som ønsker han noe annet enn et langt, strålende og herlig liv. Jeg skjønner at å være realistisk er som et brutalt isbad for mange av brukerne her inne, men hvis dere tror en 18-åring som var talentfull og "spennende" kan være offroad'a i 3 år uten å spille en eneste kamp og fortsette der han slapp så veit jeg at problemet er ikke hos meg i hvert fall.
12-29-2024, 02:53 PM
(12-28-2024, 06:25 PM)Grimm Skreiv: Satan, her var det mye #krenka gitt. "You’re not wrong, you are just an asshole."
12-30-2024, 03:00 PM
(12-28-2024, 06:25 PM)Grimm Skreiv: Satan, her var det mye #krenka gitt. Satan, du er tett i pappen. Det er INGEN som forventer at Dicko skal inn på banen igjen å herje etter så lang tid. Vi reagerer på fokuset DITT til gladnyheter om at en som ikke har hatt følighet i anklen får det tilbake og nervene gror 100%. Det sportslige kommer i andre rekke. Om du ikke forstår det kan vi ikke hjelpe deg.
01-01-2025, 09:40 PM
(12-30-2024, 03:00 PM)Østblokka Skreiv: Satan, du er tett i pappen. Det er INGEN som forventer at Dicko skal inn på banen igjen å herje etter så lang tid. Vi reagerer på fokuset DITT til gladnyheter om at en som ikke har hatt følighet i anklen får det tilbake og nervene gror 100%. Det sportslige kommer i andre rekke. Om du ikke forstår det kan vi ikke hjelpe deg. Ok, så du er enig i at det var hyggelig å høre at han kanskje kan spille fotball igjen men at det neppe har så mye å si for klubben? |
« Neste nyere | Neste eldre »
|
Bruker(e) som leser denne tråden: 8 Gjest(er)