Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(12-20-2024, 12:13 PM)Blue 1978 Skreiv: Ergrer meg at vi ikke har fått i havn en spiller ennå. Spessielt VB og venstrebent midtforsvar burde vært på plass nå. Er noe med å starte sesongen med alle mann på jobb.

(12-30-2024, 03:44 PM)blaarizla Skreiv:
(12-30-2024, 03:34 PM)JackBlack Skreiv: Fredrik Oppegård linkes til ffk av deres podcast Perrypreik.
Ville vært bortimot tjenesteforsømmelse av Jønsson om han endte opp der og ikke i Vålerenga.
Perfekt i rollen som venstre vingback og i tillegg fra Oslo.

Hadde vært en drømmesignering, men sliter med å tro at han velger oss fremfor FFK (med europakvalik) på dette stadiet i karrieren. Må i så fall være 1) at vi har en spillestil som kler han bedre, eller 2) at han er glad i klubben.

Europakvalikk håper jeg ikke veier så mye egentlig. 
FFK har en god sesong som nyopprykka lag. Det er ikke første gang man ser et nyopprykket lag ha det. Historisk sett er de eneste igjen i løpet av to år.

Spillestilen deres er det som gjør at jeg ikke tror han velger de. En offensiv back i et defensivt system høres ut som en mis-match mine øyne. Men å se han dundre opp og ned på Vålerenga arena som vingback derimot.

Kontrakten går ut om ikke lenge også.

https://www.ed.nl/psv/psv-bekijkt-situat...haring_web
Svar
Jeg mener at vi helt klart burde forhøre oss om Fredrik Oppegård
Svar
Det kan jo være han Jokke pratet om i den podcasten før jul…
Svar
(12-30-2024, 09:27 PM)NilsDN Skreiv: Det kan jo være han Jokke pratet om i den podcasten før jul…

Håper da ikke det. 
Han er vel fortsatt ledig på markedet slik det ser ut nå.
Vet at Jokke liker spilleren, men om han er på jobb vites ikke.
Svar
Kanskje stenzenga har noen gåter eller noe info på lager?
Svar
John Vik ferdig i Molde, burde vi være på ballen der? Usikker på hvordan ståa er med speidere i klubben nå.
Svar
(12-31-2024, 03:35 PM)Østblokka Skreiv: John Vik ferdig i Molde, burde vi være på ballen der? Usikker på hvordan ståa er med speidere i klubben nå.

Han har jo vært hos oss før. Er vel han og KrimJim hånd i hånd.
Svar
(12-31-2024, 03:50 PM)Ettlagioslo Skreiv:
(12-31-2024, 03:35 PM)Østblokka Skreiv: John Vik ferdig i Molde, burde vi være på ballen der? Usikker på hvordan ståa er med speidere i klubben nå.

Gjør det noe at han har vært hos oss før da? Og Vik er speider, og ikke agent som KrimJim.
Svar
(12-31-2024, 04:27 PM)Østblokka Skreiv:
(12-31-2024, 03:50 PM)Ettlagioslo Skreiv:

Gjør det noe at han har vært hos oss før da? Og Vik er speider, og ikke agent som KrimJim.

Mener at det ikke gikk så bra sist. Vet at han er speider, men meg bekjent, er båndene til KrimJim enormt sterke.
Svar
Bare å styre klar av han fyren der. Håper vi ikke en gang har vurdert det.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Ingar, JohnF, Leikvoll, NilsDN, 60 Gjest(er)