Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(Igår, 10:19 AM)JohnF Skreiv: Er det da egentlig et problem med utenlandskvota per nå?
Promise får vi ikke hentet før fordi han er 17 år gammel. Han er sikkert et stort talent, men det er ikke gitt at han skal rett inn i troppen.
Uansett har vi da en ledig plass per nå, og det er mer sannsynlig enn usannsynlig at en utlending forsvinner til sommeren. Det er tydeligvis interesse rundt Mees, og sikkert andre vi ikke er klar over her på forumet.
Utover redusert handlefrihet så ser jeg ikke problemet slik det står seg nå.

Må innrømme at for meg er dette et fiktivt problem også. 
Lange var vel vår mest poengproduserende midtbanespiller frem til operasjonen så at han skulle være på vei ut for å holde en plass åpen ser jeg på som usannsynlig.
Svar
Ifølge FotMob så kosta Tshiembe 575k NOK. I så fall en meget også pris, selv når kontrakten er utgående. Kan bli et kupp om han er nærmere Jarl enn Bitri..
Svar
(Igår, 12:06 PM)Hvalkjøtt Skreiv: Ifølge FotMob så kosta Tshiembe 575k NOK. I så fall en meget også pris, selv når kontrakten er utgående. Kan bli et kupp om han er nærmere Jarl enn Bitri..

Stemmer itte
Svar
(Igår, 12:06 PM)Hvalkjøtt Skreiv: Ifølge FotMob så kosta Tshiembe 575k NOK. I så fall en meget også pris, selv når kontrakten er utgående. Kan bli et kupp om han er nærmere Jarl enn Bitri..

Det er en meget pen pris for en sannsynligvis god spiller. Brøndby er jo ganske generøse sånn sett egentlig. De kjøpte jo Heggheim av Viking for over 20 millioner og solgte han tilbake for 3.
Svar
Transfermarkt melder om at vi ga 50.000 €, og at han nå er verdt 1 million €. Ikke verst hvis det stemmer.
Svar
(6 timer siden)Ettlagioslo Skreiv: Transfermarkt melder om at vi ga 50.000 €, og at han nå er verdt 1 million €. Ikke verst hvis det stemmer.

Det stemmer ikke
Svar
Transfermark bomma vel voldsomt med summen på Jukle også.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 16 Gjest(er)