Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd 4. kvartfinale Sparta - VIF mandag 10.03.25. kl. 1900
Vi leder 2-1 i kamper. Vinner vi denne kan vi avgjøre hjemme i den 5. kampen onsdag.

Taper vi denne står det 2-2 og da blir det først en 5. kamp hjemme onsdag og en 6. kamp borte fredag. Står det 3-3 i kamper etter kampen fredag blir det en siste og 7. kamp hjemme søndag.
Svar
(03-10-2025, 12:47 AM)sorum2 Skreiv: Vi leder 2-1 i kamper. Vinner vi denne kan vi avgjøre hjemme i den 5. kampen onsdag.

Taper vi denne står det 2-2 og da blir det først en 5. kamp hjemme onsdag og en 6. kamp borte fredag. Står det 3-3 i kamper etter kampen fredag blir det en siste og 7. kamp hjemme søndag.

Starter Tuben i mål idag, skjønner jeg ingenting. Du verden for en middelmådig keeper vi har i han.
Myggen gambler på å komme videre med han i mål.
Jeg mener vi er et langt bedre lag enn Sparta, noe vi har vist i disse kampene, men det hjelper så lite når det lekker bak.
Svar
Enig i at Arnkværn må starte i dag, ja. Jeg synes også at han burde ha startet denne kvartfinale-serien.
Mener det var en feilvurdering.
Tuben er god, men han er veldig ustabil.
Jeg har sett han stenge døra helt og stå som en levende vegg i DNB Arena flere ganger, så en dårlig keeper er han ikke.
Men han har for mange kamper og involveringer hvor han er middelmådig eller verre.
Han har dessverre ikke den stabiliteten per nå som kreves for at vi skal kunne vinne serie eller NM.
Jeg tror Arkværn hadde tatt førstespaken hadde han ikke gjort den dårlige kampen i DNB Arena.
Han burde uansett få tillit nå, frem til han evt. driter seg ut og det tvinger seg frem et bytte.
Svar
(03-10-2025, 05:18 PM)TreogNitti Skreiv: Enig i at Arnkværn må starte i dag, ja. Jeg synes også at han burde ha startet denne kvartfinale-serien.
Mener det var en feilvurdering.
Tuben er god, men han er veldig ustabil.
Jeg har sett han stenge døra helt og stå som en levende vegg i DNB Arena flere ganger, så en dårlig keeper er han ikke.
Men han har for mange kamper og involveringer hvor han er middelmådig eller verre.
Han har dessverre ikke den stabiliteten per nå som kreves for at vi skal kunne vinne serie eller NM.
Jeg tror Arkværn hadde tatt førstespaken hadde han ikke gjort den dårlige kampen i DNB Arena.
Han burde uansett få tillit nå, frem til han evt. driter seg ut og det tvinger seg frem et bytte.

Enig i at Tuben ikke er en dårlig keeper, så det er mulig jeg ordlegger meg feil.
Han er i snitt middelmådig, og gjør en god jobb bak der. Men han løfter ikke trofeer med det keeperspillet.
Rett og slett ikke god nok for en klubb som ønsker å vinne er vel mer korrekt.
Som du sier, veldig ustabil, men han gjør også elementære feil konstant. Holder ikke pucken når han skal, slipper ikke pucken når han skal. Han er i tillegg dårlig ved begge stenger. Virker ikke som om han har kontroll over stengene sine. Det verste er allikevel når han skal fly rundt mål og ta imot puck med spaken. Ganske utrolig hvor dårlig han er, og hvor lite oritentert han er i banespillet.
En annen ting jeg også har lagt merke til, er at han mister fokus stadig vekk i kamper. Han er rett og slett ikke påskrudd hele veien. Se bare på Arnkværn når han har spillere foran seg, se hvordan han febrilsk jobber for å få oversikt ved å flytte hodet og kroppen. Tuben er meget dårlig på akkurat dette, og da vil han slippe inn pucker når han blir dekka, pucker han kunne tatt med litt bedre oversikt.
Svar
Laget er klart. To endringer. Arnkværn er vår mann i målet! Herman Mowe ute av laget. Rosdahl blir Koch sin makker. Det var han også fra midtveis i kampen sist. Didrik Svendsen inne på laget igjen som 14. forward. Spørs hva de har tenkt å bruke han til.
Svar
Noen ting i livet endrer seg aldri. Sola står opp, kvelden kommer og VIF klarer ikke å lede kamper med 2-3 mål. Jeg har aldri sett en så forjævlig lagmoral som denne VIF utgaven. Vi begynner å flippe farlige pucker når vi enkelt kan spille av denne kampen på stillingen 3-0. Myggen virker dessverre like handlingslamma som Andersson på å lese det taktiske i løpet av en kamp.
Nå gikk det til sudden, jeg tipper vinneren av denne kampen går til semifinale.
Egentlig er det like greit å ryke nå for Storhamar kommer eventuelt til å knuse oss bortimot tosifra i flere kamper
Svar
(03-10-2025, 10:19 PM)Grevlingen Skreiv: Noen ting i livet endrer seg aldri. Sola står opp, kvelden kommer og VIF klarer ikke å lede kamper med 2-3 mål. Jeg har aldri sett en så forjævlig lagmoral som denne VIF utgaven. Vi begynner å flippe farlige pucker når vi enkelt kan spille av denne kampen på stillingen 3-0. Myggen virker dessverre like handlingslamma som Andersson på å lese det taktiske i løpet av en kamp.
Nå gikk det til sudden, jeg tipper vinneren av denne kampen går til semifinale.
Egentlig er det like greit å ryke nå for Storhamar kommer eventuelt til å knuse oss bortimot tosifra i flere kamper
Jeg tror dessverre du har helt rett. Denne VIF-utgaven har ingenting i en semifinale å gjøre. Vi har alt i vår hule hånd, og så klarer vi å rote det bort mens vi fortsatt er en mann mer på isen.

Neste sesong er vi nødt til å se ganske store forandringer. Sånn som dette kan vi ikke fortsette.
Svar
Det er elendige dommere som gjør at det blir 2-3. Med utvisning der, er kampen over. Skammelig.
Svar
God natt, dette klarer dem ikke, funka jævlig bra å kaste treneren..
Svar
Skittdommere!
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)