Avstemning Jeg tro at
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Vi vinner såvidt
31.03%
9 31.03%
Brajanac blir slakta på forumet etter kamp
27.59%
8 27.59%
En av spissene scorer
13.79%
4 13.79%
Vi holder nullen
0%
0 0%
Vi taper
0%
0 0%
Vi vinner med 2 mål eller mer
17.24%
5 17.24%
Uavgjort og møkkakjedelig
10.34%
3 10.34%
Totalt 29 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kristiansund - Vålerenga 27.april 17:00
Jeg har ikke gårsdagens data ennå, men Vålerenga var det andre laget som la ballen inn i boksen oftest (27,75 - kampen), nesten likt med Molde. Tilfeldigvis er Molde det nest verste angrepet i konkurransen.

Dette er en indikasjon på to viktige ting med vår 9: hvis vi slår inn så mange baller, er det fordi vi ikke har en spiller som deltar i angrepet for å lage 1-2 eller spille med ryggen mot mål, og åpne opp rom. En annen indikasjon er at med dette antallet innlegg og med 0 mål så langt, fungerer ikke strategien vår om å ha en ankerspiller som nummer 9 i Eliteserien.

Mer av det samme her, det visste dere alle før sesongen startet.
Svar
En jevn kamp hvor vi er litt heldige som for alle tre. Ingen hadde klaga på ett poeng slik kampen gikk. Men faen jeg tar det!
Vini ser meget bra ut. Vi skaper også veldig mye på vår høyre hvor Risnæs og Bjørdal virkelig begynner å finne hverandre. Bare synd vi ikke treffer en dritt med innleggene våre.

Jeg er enig med de fleste her at Braja burde få seg en kamp eller to på benken. Om ikke annet for å vise at vi har en fair konkurransesituasjon. Han må åpenbart blir bedre i posisjoneringsspillet, men innleggene våre er også ymse kvalitet.

Tross nedrykket har vi nå vunnet to på rad her. Slettes ingen dårlig stat det!
Svar
(11 timer siden)Hvalkjøtt Skreiv: Tross nedrykket har vi nå vunnet to på rad her. Slettes ingen dårlig stat det!

Har vi spillt en kamp jeg ikke har fått med.meg?
Svar
(8 timer siden)Wild Touch Skreiv:
(11 timer siden)Hvalkjøtt Skreiv: Tross nedrykket har vi nå vunnet to på rad her. Slettes ingen dårlig stat det!

Han er nok klarsynt og mener hva som er tilfelle i 20-tiden på lørdag Big Grin
Svar

Eller kanskje menes det at vi to ganger på rad har vunnet 0-2 borte mot KBK. 
(I går og i første kvallikkamp 2023) 
KBK tapte bare 4 hjemmekamper i eliteserien i fjor, så det er ikke dårlig å beseire dem på bortebane.
Svar
(8 timer siden)Caanradi Skreiv:

Han er nok klarsynt og mener hva som er tilfelle i 20-tiden på lørdag Big Grin

He he.. den kan jeg leve med!!!
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Bohem33, 8 Gjest(er)