Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veien tilbake
#21
Vi var synkende ogsåunder Fagermo. Ser ikke bort ifra at det fortsatt hadde gått til helvete, men det blir uansett spekulasjoner..
Tuva ut er nok på tide. Jeg har ingen tvil om at hun har et stort hjerte for klubben, men virker som en som kanskje passer bedre inn i bredden enn eliten.

Jokke har ikke levert spesielt bra sett bortsett fra Ilic, men vil gi ham mer tid. Ja vi må rydde i rekkene, men vi trenger også en viss kontinuitet. Vi har allerede hatt mange utskiftninger på topp og det kommer flere. Skal vi starte helt fra scratch igjen rykker vi ikke opp.
Svar
#22
Enig med Hvalkjøtt. For mange endringer kan vi ikke gjøre. Vi har allerede en del ny folk på plass, og skal vi bytte ut alle sammen samtidig så er ikke det noen suksessoppskrift heller.

Jokke bør få noe mer tid. Samme med Bakke. Selv om jeg egentlig ikke håpet vi skulle velge noen av de to.. Så skal de få en sesong nå på å få oss opp igjen, ellers bør begge byttes. I så fall bør det inn en sportssjef som faktisk har en erfaring på et høyere nivå. Pluss en trener som vil spille offensiv fotball og kan utvikle ungguttene.

Tuva har nok hjertet på rett sted, og er sikkert veldig dyktig på mye. Men helt enig i at vi trenger noen med fotballkunnskap i denne rollen, så hun bør byttes ut.
Svar
#23
Er det forresten Jalland som er kandidat inn eller er det andre aktuelle?
Svar
#24
(12-14-2023, 12:13 PM)Hvalkjøtt Skreiv: Er det forresten Jalland som er kandidat inn eller er det andre aktuelle?

Det er det jo valgkomiteen som bestemmer da. Hvis det ikke kommer en ekstraordinært medlemsmøte. Hvis nok medlemmer skriver under på et ønske om et ekstraordinært møte så må det kalles inn til det. 

Spørsmålet blir da om forslaget som man krever ekstraordinært møte om også inkluderer en motkandidat. Det må det jo nesten, for alternativet er jo da at Tuva går av uten at noen kommer inn. Og det går vel ikke det heller. Blir i hvert vanskelig å få flertall om å ikke ha styreleder.
Svar
#25
(12-14-2023, 12:13 PM)Hvalkjøtt Skreiv: Er det forresten Jalland som er kandidat inn eller er det andre aktuelle?

Godt spørsmål. Hvor VG har "plukket opp" ryktet er også et spørsmål
For alt vi veit kan de ha lest her at noen ønsker seg ekstraordinært årsmøte, og da er jo veien til artikkel kort.
En kandidat må uansett være valgbar, dvs medlem av klubben i minst 1 måned.
Skal ekstraordinært møte på nyåret ha noe for seg må altså alle kandidater være medlem nå/innen veldig kort tid
Svar
#26
(12-14-2023, 01:33 PM)Loffen Skreiv:
(12-14-2023, 12:13 PM)Hvalkjøtt Skreiv: Er det forresten Jalland som er kandidat inn eller er det andre aktuelle?

Godt spørsmål. Hvor VG har "plukket opp" ryktet er også et spørsmål
For alt vi veit kan de ha lest her at noen ønsker seg ekstraordinært årsmøte, og da er jo veien til artikkel kort.
En kandidat må uansett være valgbar, dvs medlem av klubben i minst 1 måned.
Skal ekstraordinært møte på nyåret ha noe for seg må altså alle kandidater være medlem nå/innen veldig kort tid

Vi får se. Men det er klart at det er andre krav til ny styreleder enn at vedkommende har puls og ikke heter Tuva til fornavn. Så vi må jo bytte ikke bare for å bytte. Men bytte til noe bedre.
Svar
#27
Slik jeg har tolket div. supportere på twitter, blir det innsamling av underskrifter på ØST fra kl.13 nå på lørdag, for å kreve ekstraordinært årsmøte.

Dette med mindre Tuva trekker seg i løpet av morgendagen.
Svar
#28
(12-14-2023, 03:28 PM)blaarizla Skreiv: Slik jeg har tolket div. supportere på twitter, blir det innsamling av underskrifter på ØST fra kl.13 nå på lørdag, for å kreve ekstraordinært årsmøte.

Dette med mindre Tuva trekker seg i løpet av morgendagen.

Finner ikke det, men så er ikke jeg spesielt flink på Twitter. 

Er det innsamling lørdag, eller er det innsamling fra og med lørdag?
Svar
#29
(12-14-2023, 05:27 PM)NilsDN Skreiv:
(12-14-2023, 03:28 PM)blaarizla Skreiv: Slik jeg har tolket div. supportere på twitter, blir det innsamling av underskrifter på ØST fra kl.13 nå på lørdag, for å kreve ekstraordinært årsmøte.

Dette med mindre Tuva trekker seg i løpet av morgendagen.

Finner ikke det, men så er ikke jeg spesielt flink på Twitter. 

Er det innsamling lørdag, eller er det innsamling fra og med lørdag?

Kun på lørdag, tror jeg.

Maestro (nummer 2) on X: ""Det ser ikke ut til at styret forstår alvoret. Det krever 50 medlemmer av klubben for å kreve et ekstraordinært årsmøte. Om styret ikke har sagt at de går av innen fredag kl 13, så setter jeg meg på Øst på lørdag fra klokka 13 og samler inn underskrifter. Sak: nytt styre." / X (twitter.com)
Svar
#30
(12-14-2023, 06:55 PM)blaarizla Skreiv:
(12-14-2023, 05:27 PM)NilsDN Skreiv:
(12-14-2023, 03:28 PM)blaarizla Skreiv: Slik jeg har tolket div. supportere på twitter, blir det innsamling av underskrifter på ØST fra kl.13 nå på lørdag, for å kreve ekstraordinært årsmøte.

Dette med mindre Tuva trekker seg i løpet av morgendagen.

Finner ikke det, men så er ikke jeg spesielt flink på Twitter. 

Er det innsamling lørdag, eller er det innsamling fra og med lørdag?

Kun på lørdag, tror jeg.

Maestro (nummer 2) on X: ""Det ser ikke ut til at styret forstår alvoret. Det krever 50 medlemmer av klubben for å kreve et ekstraordinært årsmøte. Om styret ikke har sagt at de går av innen fredag kl 13, så setter jeg meg på Øst på lørdag fra klokka 13 og samler inn underskrifter. Sak: nytt styre." / X (twitter.com)

Dette er bra. Var noe jeg har ønsket lenge. Kan man skrive under in absentia? Kommer meg ikke opp til Oslo på lørdag.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)