Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 3.75 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Treningskamper 2024
(03-03-2024, 12:03 AM)Presterende speller Skreiv: Sarp stilte et meget ungt lag. Nesten hele laget var født i 2006, 2007, 2008

Det var nok ikke veldig mange A-lagsspillere i troppen til S08 (de stilte med en blanding av A-lag og U23), men å si at nesten hele laget er født i 2006, 2007 og 2008 er faktafeil.

Dette er startoppstillingen (som stort sett spilte hele kampen):
Leander Øy (20) - Ken Legiec (20), Anton Skipper (24), Chukwuebuka Enyiazu (?), Adam Kaszuba (16) - Stefan Johansen (33), Victor Halvorsen (20), Emmanuel Kulego (21), Martin Hoel Andersen (28), Daniel Job (18) - Henrik Meister (21)

S08 gjorde tre bytter i kampen:
Markus Manirakiza (19) spilte 30 min.
Fredrik Moen (20) spilte 14 min.
Mathias Svenningsen-Grønn (15) spilte 3 min.

Så ja, S08 stilte med et ungt lag, (snittalder 22 år på de som spilte mer enn 3 min), men ikke et helt lag med tenåringer.
Svar
Noen som vet treningstidene i Valhalla denne uka?
Svar
Er jo du som har inside info her Stenzenga? Wink

Uansett skal de vel trene ute?
Svar
(03-04-2024, 09:59 AM)NilsDN Skreiv: Er jo du som har inside info her Stenzenga? Wink

Uansett skal de vel trene ute?

Haha, hadde lyst til å dra ned på en økt imorra hvis mulig
Svar
Hvorfor det? Bare generelt interessert, eller er det noe ekstra å se på?
Svar
(03-04-2024, 04:47 PM)NilsDN Skreiv: Hvorfor det? Bare generelt interessert, eller er det noe ekstra å se på?

Generelt Smile
Svar
Vil jo si at vi holder oss godt mot S08. Denne kampen bør jo gi en god indikator på hvordan vi ligger an.
Svar
Ja. Vi har spill og vi er vel helt greit på høyde med dem. Og vi mangler jo litt også. Men jeg synes det mangler litt på spissplass. Det er jo bølge to som skaper det for oss.
Svar
Veldig oppløftende første omgang.
Svar
Bra omgang, og spill som vel viser at vi er mer i rute enn det sarp er! Bare å kjøre på videre i 2. omg!!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 13 Gjest(er)