Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
PÅ VEI TIL OSLO: Spissen Muamer Brajanac.
Nettavisen.
Svar
Flott å få inn spiss nummer 4, men det er andre posisjoner som er viktigere mener jeg.
Svar
(06-17-2024, 10:57 AM)NilsDN Skreiv: Flott å få inn spiss nummer 4, men det er andre posisjoner som er viktigere mener jeg.

Lett å være enig i dette
Samtidig skal man ikke undervurdere signaleffekten av at folk aktivt velger oss foran andre.
Svar
Vi får se, ikke så veldig tillitsvekkende at han har vært på lån til Aalesund, og stort sett sittet på benken der.
Men blir selvsagt gjerne positivt overrasket.

Det mest prekære behovet er to eller tre nye backer.
Svar
(06-17-2024, 10:47 AM)Panzer Skreiv: PÅ VEI TIL OSLO: Spissen Muamer Brajanac.
Nettavisen.

Spander en link, da Wink 
https://www.nettavisen.no/sport/valereng...95-1875980
Svar
Nå er det jo et par år siden han var i Aafk da, så legger ikke mye i det.
Men noe rar prioritering. Skal Reijks spille midtbane? Er Kamara ferdig etter sesongen? Hvem vet...

Det er i hvert fall åpenbart at vi titter på Dansk fotball om dagen.
Svar
Ser ut som han har ok minus målsnitt i dansk 1. divisjon, men har falt igjennom i Superligaen.

Kan ikke huske å ha sett ham live, selv om han har en sesong i Ålesund, men tallene er ikke egnet til å imponere dypt.
Noen som forstår hvorfor dette er en god overgang?
Svar
Det kan ikke være annet enn en innrømmelse at Kamara var en skikkelig dårlig signering.
Svar
(06-17-2024, 11:10 AM)Oldtimer Skreiv: Vi får se, ikke så veldig tillitsvekkende at han har vært på lån til Aalesund, og stort sett sittet på benken der.
Men blir selvsagt gjerne positivt overrasket.

Det mest prekære behovet er to eller tre nye backer.

Nei, jeg må vel egentlig si at dette skjønner jeg ikke noe av. Delvis forrdi vi har 3 spisser fra før og delvis pga timingen.

Det er lett å se at vi har en del å gå på på spissplassen. Samtidtig så er utviklingen positiv og vi er på direkte opprykk. Men om vi trenger en spiss til eller ikke for å rykke opp er ikke noe vi egentlig trenger å avgjøre nå. Det er fortsatt 2,5 måneder til overgangsvinduet stenger. 

Alltid fint å få nye spillere inn. Men da må vi i hvert fall regne med at de har bra med penger og at spiss nummer 4 ikke kommer inn i stedet for noe vi trenger mer. For min egen del er tilliten til Jokkes evner til å finne de rette spillerne omtrent ikke til stede. 

Stopper og spiss er to posisjoner vi har kjøpt spillere til i hvert overgangsvindu Jokke har vært her. Så at det skulle komme en spiss nå er ikke akkurat noen overraskelse.
Svar
(06-17-2024, 11:10 AM)hmchrist Skreiv:
(06-17-2024, 10:47 AM)Panzer Skreiv: PÅ VEI TIL OSLO: Spissen Muamer Brajanac.
Nettavisen.

Spander en link, da Wink 
https://www.nettavisen.no/sport/valereng...95-1875980

Merkelig signering. Ikke noe imponerende stats har han heller ikke..
En positiv ting: Han er 189 cm. Så han gir oss litt luftstyrke på topp.

Men hadde sett vi hadde heller styrket forsvaret. 
Vi sårt trenger forsterkninger der.

Men var som jeg fryktet at Kamara ville bli et bomkjøp.
Så får vi se om Muamer er et bedre kjøp..
Jeg tviler sterkt! Time will show.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: Mannenigata, 25 Gjest(er)