Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Levanger FK - Vålenga, søndag 18/8 kl. 1700
#31
Var Kamaea nær ballen egentlig?
Svar
#32
(08-18-2024, 05:20 PM)Trasskuken Skreiv:
(08-18-2024, 05:18 PM)Toblerone Skreiv: Er det flere som sliter med lyd og bilde ikke er synkronisert? Lyd er typ 2 sek foran bilde..

Ja, og det er så sinnsykt irriterende!

Samme her.

Så den på Direktesport.
Der var det i tillegg rundt ett minutts forsinkelse.
Kunne kalt seg for LittForsinketSport.
Svar
#33
Gøy å være Vålerenga-supporter om dagen. Nå ser vi helt ustoppelige ut!

Jeg var en av de som ville ha Bakke ut av klubben tidligere i sesongen. Trekker det tilbake. Nå har det blitt et jævlig bra fotballag
Svar
#34
(08-18-2024, 07:58 PM)JohnnyJ Skreiv: Gøy å være Vålerenga-supporter om dagen. Nå ser vi helt ustoppelige ut!

Jeg var en av de som ville ha Bakke ut av klubben tidligere i sesongen. Trekker det tilbake. Nå har det blitt et jævlig bra fotballag

Bakke er en slow starter, brukte et år på å gjøre Sarpsborg og LSK til gode lag.
Svar
#35
(08-18-2024, 08:27 PM)kaktus Skreiv:
(08-18-2024, 07:58 PM)JohnnyJ Skreiv: Gøy å være Vålerenga-supporter om dagen. Nå ser vi helt ustoppelige ut!

Jeg var en av de som ville ha Bakke ut av klubben tidligere i sesongen. Trekker det tilbake. Nå har det blitt et jævlig bra fotballag

Bakke er en slow starter, brukte et år på å gjøre Sarpsborg og LSK til gode lag.

Skal nok ikke undervurdere Petter Myhre sin inntreden heller, iom at han i grunn står for hovedtrener delen.
Svar
#36
(08-18-2024, 10:41 PM)Østblokka Skreiv:
(08-18-2024, 08:27 PM)kaktus Skreiv:
(08-18-2024, 07:58 PM)JohnnyJ Skreiv: Gøy å være Vålerenga-supporter om dagen. Nå ser vi helt ustoppelige ut!

Jeg var en av de som ville ha Bakke ut av klubben tidligere i sesongen. Trekker det tilbake. Nå har det blitt et jævlig bra fotballag

Bakke er en slow starter, brukte et år på å gjøre Sarpsborg og LSK til gode lag.

Skal nok ikke undervurdere Petter Myhre sin inntreden heller, iom at han i grunn står for hovedtrener delen.

Man kan kanskje si det sånn at Bakke tok oss ned I Obos,  mens Petter Myhre tar oss opp i eliteserien.
Svar
#37
(08-18-2024, 05:29 PM)Belhaven Skreiv: Kudos for at de bare har byttet strømpene istedenfor full bortedrakt. Jeg foretrekker alltid å se Vålerenga i blå trøyer.

Føkk nei, vi så ut som et dusinvarelag a la Molde eller Særp.

Bra seier, den matta så våt og tung ut! Uvanlig underlag, og ballen rulla så sakte at jeg frykta ei ny tilbakespillstabbe.

Fint at Braja er i gang. 3 mål er ikke hverdags for noen. (Men jeg foretrekker fortsatt Rijks)
Jones ser ut som en million dollars, og er verdt mye mye mer!
Svar
#38
Utrolig deilig at vi var så solide i går og dominerte og ledet fra første halve minutt. Det mest imponerende er hvor utrolig mange sjanser vi skaper. Hadde vi satt alle såkalt hundreprosentssjanser ville det vel nesten blitt tosifra. Vi er rett og slett så overlegne at marginer som stolpeskudd eller feil dommeravgjørelser får svært liten betydning. 

Selvsagt litt bittert og når trenerne ikke vil lytte til oss mer kompetente andre, men fortsetter å bruke Mo på topp, Strand som ving og fire stykker som hadde gått glipp av derbyet om de fikk gult. Men men tre poeng er tross alt bedre enn å kunne si I told you so. 

Uavgjort spesialist Levanger borte er ingen enkelt match, men vi fikk det virkelig til å se sånn ut. Det er ganske tydelig nå at vi virkelig ikke hører hjemme på dette nivået og man sitter og sikler med tanken på hvordan det vil gå neste år. 

Vi har drøyt mye kvalitet både på benken og banen så det føles som dette laget kan nå langt. 

For opprykkets del er ikke neste kamp så utrolig viktig, vi er langt foran alle skjemaer selv om vi taper en match nå. Men for oss supportere og stolthetens del er den helt enormt viktig. Fortsetter vi i samme sporet så vinner vi klart, men det krever at alle har huet på rett plass og gjør drittjobben. 
Jeg skulle så inderlig gjerne ha sett Mees på topp få sin revansje etter kampen mot sossene sist, men nå er det vel temmelig bankers at hattrick helten fra i går er i gang og får starte igjen. Det skal vel mye til før de gjør en eneste endring på laget vil jeg tro, så får vi se i kveld da om Lyn får noen suspendert. 

Men ja, hatten av både for trenere og spillere som virkelig har snudd skuta og fått det til å se gøy og lett ut igjen. Nå er det ti poeng ned til øverste kvallik plass, og jada vi har spilt en kamp mer, men det må gå utrolig galt om vi skal rote bort dette.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)