Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Enga - Aafk - lukten av gull eller reker?
#31
Ble jo noen dommerfeil mot Aafk denne kampen og et par i deres favør. Men det har jo alltid vært sjarmen med fotballen mener jo jeg. Menneskelig å gjøre feil. Dommerne tabber seg ut på lik linje med spillerne og det er ikke verdens undergang.
Ingen grunn til å rope "VAR, VAR", og i hvertfall ikke i OBOS-ligaen som forhåpentligvis aldri kommer til å få videodømmimg
Svar
#32
(09-24-2024, 09:11 PM)JohnnyJ Skreiv: Drøyeste dommerfeilen i denne kampen er hverken straffesituasjonen eller ballen som kanskje var over linja, men å prestere å blåse offside på Kamara som er halvannen meter på egen banehalvdel når pasningen slås. Det er amatørnivå fra linjedommer.
Helt merkelig at den situasjonen ikke blir diskutert i ettertid.

Enig i at det var håpløst av linjedommer, men Kamara klarte jo ikke å score alene med keeper uansett.
Svar
#33
En kamp vi styrer de første 25-30 minuttene og mister initiativet de neste 35-40 minutta. Aafk styrer alt der ute i den perioden synes jeg.
Ikke vet jeg hva som skjedde, men det er nok en og annen som tror vi har rykka opp allerede. Greit at vi supportere mener det, men gutta der ute må fullføre hver kamp til vi er sikra opprykk.

Byttene kommer sent, men det er gode bytter. Godt å se de tar ut Borch som hadde nok en elendig kamp. Man ser på ansiktsuttrykket til Borch når han tusler av matta, at fyren ikke har det bra. Han vet han ikke har spilt godt nok denne sesongen, og skjønner nok at kapteinsbindet og plassen på laget er i fare kommende sesong.

Sjøeng som enkelte mener ikke er god nok (var ikke de orda som ble brukt, men vi skjønte hva enkelte mente), er banens klart beste spiller. Min påstand er at han er den klart beste keeper vi har hatt de siste 10-15 åra. Gutten er knapt ute av ungdomsskolen og leverer, fantastisk.

Rijks viser jo at han er langt bedre enn vår danske venn på topp. Han er bevegelig og får en rekke avslutninger med trøkk i. Aafk blokkerer vel 2 av avslutningene hans som kunne gått i mål. Banens nest beste der altså.
Hagen blir litt treg som indreløper, og der er vi svekka utover kampen da Aafk tar over.
Jukle med nok en assist gjør også en god kamp synes jeg.
Ellers er det jevnt over, hvor alle gjør det mer eller mindre bra i en lang periode som nevnt.

En seier til holder, du hørte det først her!
Svar
#34
En litt heldig seier, men det er også, det som kjennertegner gode lag. Sjøeng er banens beste i dag, Ambina er som vanlig lagets hjerte. Mees var veldig god i dag og han fortjener mere spilletid fremover. Borch har jeg alltid hatt sansen for, men sånne pasninger i dag burde ikke skje. Jeg heller nå også mot å få en ny HB neste år.
Svar
#35
Ikke den beste kampen av Ambina. Endel passningsfeil, men gjør mye godt også. Vinner dueller og driver fremover.

Synd han må stå over cup-kampen mot Fredrikstad.
Minsker muligheten for avansement.

Sjøeng med en fantastisk kamp.
Jarl og Rijks de beste ellers.
Svar
#36
Mye rart som skjedde i dag?
Dommerfeilene er slikt som skjer.

Straffen var feil, offsiden på Kamara var feil.
"Målet" til Ålesund er umulig og si noe om. Og det er strengt tatt umulig å diskutere uten målinjeteknologi.

Når det kommer til oss, så er jeg overrasket av at Borch, Magnus, Elias og Rijks fikk starte samtidig. Elias var totalt anonym. Borch er dessverre ikke god nok, det er ikke en person jeg heller vil skal lykkes men han er ikke god nok.

Man så det også mot Bryne, jeg lurer på hvorfor ikke trenerteamet gjør bytter når motstander har momentum? Hva er greia? Kunne fint ha byttet ut Borch og Hagen etter 50 minutter, så kanskje vi kunne ha snudd momentum igjen tidligere. Samme skjedde forrige kamp. Hvorfor ikke bytte når vi sklir ut av kampen?

Herlig kamp av Rijks, for en deilig spiller!!
Bjørdal, konge som alltid.
MEN SJØENG DA?? Beste kampen han har hatt by far!

Vålerenga trikken fortsetter å rulle, vi er klare for Eliteserien.
Nå gjelder det faktisk bare å fokusere mot Fredrikstad kampen. Den kampen er viktig, hvis vi vinner cupen i år, så vil det være blant tidenes Vålerenga sesong i historien.
Svar
#37
Første målet til Mees var ikke et ferdig scoret mål, lett og bomme der..

Hører rykter at xxx har forhåndsolgt litt over 3000 billetter til lørdagens kamp
Svar
#38
Bra med seier og bra med 4 mål. Men analyse-teamet på Intility har mye å jobbe med.
Mulig straffa egentlig er frispark, klarer ikke se det ordentlig selv etter mange repriser.
Hvorfor vi slipper oss sjukt langt ned når vi leder 2-0 er skuffende.
Sjøeng klart beste Enga-gutt. Rijks nr 2.
Svar
#39
(09-24-2024, 09:35 PM)Caanradi Skreiv: Ikke den beste kampen av Ambina. Endel passningsfeil, men gjør mye godt også. Vinner dueller og driver fremover.

Synd han må stå over cup-kampen mot Fredrikstad.
Minsker muligheten for avansement.

Sjøeng med en fantastisk kamp.
Jarl og Rijks de beste ellers.

Enig i at jeg har sett Ambina bedre. Men han spiller likevel en utrolig bra kamp, og det sier mye om han. 

Legger merke til en del detaljer i spillet hans i kveld som er helt essensielt for vårt offensive spill. Flere pasninger som er såpass bra vektlagt at de lander perfekt på godfoten til medspiller. Vanskelig å legge merke til i kampens hete, og
kanskje også fordi han får det til å se så enkelt ut. Vrir spillet når vi trenger det, dropper tilbake mellom stopperne når vi er under press, gjør seg selv alltid spillbar og flink til å finne gode løsninger.

Bunnivået hans i våres var sjokkerende svakt. Derfor er det så gledelig å se hvilken fantastisk fotballspiller vi har fått. Jeg elsker deg og du er alt for meg!
Svar
#40
(09-24-2024, 08:20 PM)JohnnyJ Skreiv: Tromma er i notorisk uttakt med blokka i kveld.
Er han edru?

Forrige kamp var det forsanger som hadde for høy lyd, det ble heldigvis justert ned i denne kampen. Men denne gangen er det tromma som er ødeleggende..

Fortsatt rikelig med volum, men helt grusom lyd. Er ikke akkurat noe hifi-anlegg dem har skaffa seg... Kjøpt på Temu? 
Mulig det låter litt bedre om forsanger får et lynkurs i mikrofonbruk (Han kan skru ned volumet på seg selv litt og/eller holde mikrofonen litt lenger unna gapet sitt og la pop-anlegget gjøre jobben). Å brøle inn i en mikrofon blir sjelden bra...
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 11 Gjest(er)