Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2024
For de som velger å tenke langt og gjerne vil slippe noen motstandere så er det lite gule kort på Stabæk og KFUM.
Hos Kåffa har Remi Svindlang 1 gult
Hos Stabæk har en mann gult kort men det ser ikke ut som han spiller så ofte.
Altså: liten vits i å telle gule kort i den kampen.

For oss så har Rijks, Hammer Kjelsen, Ambina, Storevik og Bjørdal 1 gult og må stå over en eventuell semi ved gult mot FFK.
Nå tyder vel alt på at de 2 førstnevnte starter på benken og Storevik er det heller ikke sikkert om spiller.
Så i praksis er det Ambina og Bjørdal som må passe seg.
Svar
(10-04-2024, 11:27 AM)Bohem33 Skreiv: Tar man ikke gledene på forskudd blir det få gleder særlig som fotballsupporter. 

Viktig poeng! I år så tar vi alt!
Svar
(05-01-2024, 10:09 AM)Goliat Skreiv:
(05-01-2024, 09:54 AM)Jocke Skreiv: La oss krysse fingrene for at kampen i dag blir en gamechanger. To lag ute av form, men et positivt resultat i dag kan snu stemningen i et av de skakkjørte laga, og måtte det bli oss.

Til tross for at få er sterke i troen på dagens ledere og trenere, meg inkludert, vil lite glede meg mer enn at de klarer å snu skuta.

Noen som vet hvordan billettsalget er i dag?
Vi vet alle hvem som snur denne trenden i dag, må innrømme at jeg er jævlig skuffa over hvor lite kontroll de har oppe på Valle.

Tja, ikke for å rippe opp i noe......
Svar
11.500 solgte billetter. 75 igjen på Østblokka.
Svar
Jonsson ute og fyrer opp stemningen i intervju i Fredrikstad Blad.

Sier Ffk var den "verste trekningen VIF kunne fått", og at de er klare favoritter. Og at vi heller ville hatt Molde.. ?
Svar
Klart at FFK har en fordel av å være i Eliteserien med ofte mer tempo og pressisjon, men spiller for spiller kan jeg ikke se at Enga er noe dårligere.
Gjelder bare å gire opp og gi 110%.
Svar
Håper ikke at LSK vinner, men at Molde taper ;-)
Svar
12.000 solgte, Østblokka utsolgt.
Svar
12.500 solgte. Alle mann alle.

Kom igjen Enga!
Svar
Veldig glissent på Åråsen.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 49 Gjest(er)