Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Enga - Egersund mandag 21.okt 19:00
#1
Nest siste hjemmekamp i dag.
Vi kan avgjøre at vi vinner OBOS-ligaen.

På en nettside jeg kom over sier JJ at Storevik spiller idag. Artikkelen handler om Viking. Aner ikke hvorfor jeg begynte å lese den.
https://www.rastavanger.no/viking-i-keep...-165-18841
Men det var altså Enga-relevans inni der...

Spent på resten av laget. Vi skylder de andre som kjemper om kvalik å ta kampen i dag og på fredag alvorlig.
Så med unntak av på keeper-plassen så antar jeg vi stiller "toppet lag".
Noen som vet status på Riisnæs og Kiil Olsen?
Svar
#2
Årets pris for gravende journalistikk før man lager kamptråd går til deg Loffen, gøy at du snusa opp at Storevik skulle stå. 

Han ble vel litt "snytt" for cupkampen så helt fint at han får stå nå, selv om jeg er usikker på hvor store planer vi har for han neste sesong. 
Er han fornøyd med å kun være annenkeeper og vil vi ha han i den rollen eller er begge parter tjent med å rusle her sin vei? 
At han starter i dag øker vel sjansen for at man vil ha han videre. 
Det virket ikke som Jokke var så lysten på at han skulle dra til Viking heller, men det kan jo være forhandlinger da. Det er vel grenser for hvor stort bud som skulle til for at vi hadde klart oss med Sjøeng i mål og en junior som reserve de siste tre kampene. Eller keepertreneren da, han storspilte visstnok i mål for andrelaget, akkurat der er han nok bedre enn Gjermund. Selv om man savner Gjermund. 

1,33 gir vi i snitt odds hos de utenlandske som tilsvarer 75 % sjanse for hjemmeseier om oddsen er fair. 

Håper vi avslutter med stil og vinner i hvert fall de to siste hjemmekampene. 

 9-12 grader og halvmåne (!) sier pent.no 

Helt fullt blir det vel ikke, men gøy for oss som kommer og kanskje får man se Hammer og Thorvaldsen leke seg og? 

Kom igjen Enga
Svar
#3
Må rette deg litt her Bohem.
Storm Strand Kolbjørnsen er ingen junior, han er passert 20 år, og er meget god. Vi hadde klart oss veldig bra med han og Sjøeng både resten av sesongen og til neste år i Eliteserien.
Svar
#4
Sjøeng i mål
Svar
#5
Blei visst Sjøeng ja. Så enten har JJ jugd litt eller så har det vært en misforståelse. Riisnæs fortsatt skada, spørs om vi ser han før i 2025.
Svar
#6
(10-21-2024, 04:18 PM)Oldtimer Skreiv: Må rette deg litt her Bohem.
Storm Strand Kolbjørnsen er ingen junior,  han er passert 20 år, og er meget god. Vi hadde klart oss veldig bra med han og Sjøeng både resten av sesongen og til neste år i Eliteserien.

Storm er klasse ja, men er han ikke skada?
Jokke sier i intervjuet at tredje og fjerde keeperen er skada så da regna jeg med ar det gjaldt storm og at han da fort gikk glipp av de siste fire kampene.

(10-21-2024, 04:18 PM)Oldtimer Skreiv: Må rette deg litt her Bohem.
Storm Strand Kolbjørnsen er ingen junior,  han er passert 20 år, og er meget god. Vi hadde klart oss veldig bra med han og Sjøeng både resten av sesongen og til neste år i Eliteserien.

Storm er klasse ja, men er han ikke skada?
Jokke sier i intervjuet at tredje og fjerde keeperen er skada så da regna jeg med ar det gjaldt storm og at han da fort gikk glipp av de siste fire kampene.
Svar
#7
Kunne like gjerne vært 2-2,flaks og mer flaks hjelper alltid
Svar
#8
Noen som vet hva som feiler Thorvaldsen?
Svar
#9
Håper Enga kjøper nummer 7 hos Egersund.
Svar
#10
Litt Mjøndalen-kamp på repeat dette. Slippe et middelmådig lag inni en kamp man dominerer. Enga fullstendig umotivert i 2.omgang. Mye slurv og sløvhet. Gi oss et mål, a!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)