Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(11-26-2024, 01:00 PM)blaarizla Skreiv:
(11-26-2024, 11:49 AM)Theo 66 Skreiv: Fin oversikt over kontraktsløse norske spillere etter årets sesong
https://www.tv2.no/sport/disse-eliteseri.../17215210/

Har likt det jeg har sett av Vegard Kongsro, venstre vingback hos hamkam. Veldig solid defensivt, og bidrar også bra fremover i banen. Men kanskje ikke god nok offensivt til å bekle den rollen hos oss?

Ja, tenkte også på han. Men jeg håper vel egentlig på en litt yngre der. Føler vel at Kongsro ikke blir helt fugl eller fisk. Bra dekning, men ingen egentlig oppgradering av Jukle tror jeg. Men blir ikke helt feil heller.

Selvik hadde vært en oppgradering på keeperplass, men jeg tror ikke vi er interessert i å benke Sjøeng. Resten er jeg vel litt sånn meh til. 

Utfordringen vår er å hente spillere som er faktisk oppgradering. Spesielt hvis vi skal hente dem i Norge. Det finns så klart bedre spillere enn de vi har i Norge på alle posisjoner. Men det koster deretter. Så sånn sett kan kanskje Kongsro gi mening. Det er solid dekning på en plass der vi mangler folk, og vi kan bruke det vi har av penger på å hente folk til andre posisjoner. 

Er det noe jeg absolutt ikke håper på så er det at vi henter spillere på vei ned. Ingen ny Strandberg eller noe sånt.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - 11-26-2024, 01:22 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Greb22, Raindog, The Mayor, 31 Gjest(er)