Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(11-26-2024, 01:43 PM)idle76 Skreiv: Ikke bare trenger vi en ekstra i midtforsvaret i tillegg til Jarl og Kiil, men det kan fort tenkes at Bakke vil ha mulighet til 3 bak i noen kamper og da trenger vi en førstelagsspiller OG en backup. Nå har vi HK, men en som kan gå rett inn i 11ern er nok en pri for oss.
Høyreback tror jeg ikke på: Hedernstad, Borch og HK er "godt nok™". Venstre er jeg enig i at vi trenger solid forsterkning, minst like god som Jukle, men kanskje noe mer defensiv.

Tviler på at de gjør så mye med høyrebacken så lenge både Borchgrevink og Hedenstad er på plass. 
Men midtstopper og venstreback burde stå på handlelista. 

Skulle gjerne sett en back med litt løpskraft. Som en motpol mot Juklerød`s kvaliteter. 
Fredrik Opegård står selvfølgelig høyt oppe på  drømmelista, men det spør som han er keen på å komme hjem eller at økonomien tåler et kjp av et slikt kaliber. 
På midtstopper plassen hadde det vært brillefint med en venstrebeint stopper, det har vi ikke per dags dato. 

Bjørdal er nok mulig at forsvinner enten i vinter eller i sommervinduet. Personlig håper jeg på sommervinduet da vi har en tendens til å få mer penger for spilleren da. 
Har ikke helt trua på Danmark, siden lønningene ikke er så voldsomt mye større der en i Norge og han skal jo ta med seg familien. Men skulle han gå så har de jo allerede vært i kontakt med Kaasa i Molde som er noe av den samme type indreløper. HAn var knallgod i Odd og i Molde før alle skadene, så spørs det om de får stabla han på beina igjen.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av JackBlack - 11-26-2024, 03:30 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Greb22, Raindog, 35 Gjest(er)