11-28-2024, 07:27 PM
(11-28-2024, 06:50 PM)blaarizla Skreiv: Noen som har lest dagens intervju med Jonsson i Dagsavisen, og har lyst til å oppsummere i korte trekk? Ekstremt sultefora på rykter
Selv ikke et abonnent på Dagsavisen ville stillet den sulten din i dag.
Det står veldig lite, Jokke skryter av at han aldri tar ferie. Sier han jobber på, men ingen ting om overganger. Det nærmeste er at han ikke har kommentarer til om han selv er aktuell for Brøndby, bare at han trives her. Så sier han at vi skal på to treningsleirer i Spania og trene inne i Valhall i vinter siden Intillity er stengt.
—
Overganger kan skje når som helst, men nå har jo laget ferie da så da er det ikke sikkert det skjer så mye denne og neste uke. Men vi følger nok godt med på spillere uten kontrakt og de som vil vekk så det kan jo alltid skje noe. Jeg tipper vi har en bra liste med hvem vi ønsker oss. Nå gikk to ut i dag (kamera og idumba hadde sin siste trening). Det blir sikkert snart en avklaring rundt storevik.
Hammer får vel oppkjøringen til å overbevise, men om han ikke vil signere ny kontrakt tror jeg vi heller kvitter oss med han enn å satse på han.
Stopper(e) og vb må vi jo ha.
På midtbanen er det vel en del interne vurderinger rundt hvem vi vil bruke i hvilken posisjon.
Venstre ving vil jeg tro kommer og det mest spennende er for meg om vi henter en ny spiss og hva vi i så fall gjør med mees og Mo.