Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(12-10-2024, 09:44 PM)Majorstuen Skreiv: Odin Thiago Holm står oppført med 3 kamper siden august. En revansjesugen Thiago Holm hadde ikke vært dumt dersom Bjørdal forsvinner.

Hehe, tenkte akkurat det samme når jeg så han ikke var i troppen i går. 

Men jeg syntes det var mye hype rundt han, så egentlig aldri noe særlig til at han levde opp til det. Tror egentlig vi/Fagermo ødela han med å spille han alt for mye, alt for tidlig og i en rolle som han ikke passet til. I Fagermoball så er det en 6'er som skal styre spillet og to indreløpere som helst skal løpe til de spyr. Og er man ingen av delene, så får man enten prøve å bli det. Eller bli solgt.

Hadde han noen gang flere gode kamper på rad for oss? Ikke som jeg kan huske i hvert fall, selv om han hadde enkelte gode kamper. Celtic er bedre enn oss, men ikke vanvittig mye bedre enn oss. Ikke noe kvalitetstegn at han knapt har spilt der det siste halvannet året. 

Sikkert greit hvis han kommer tilbake, men ikke en spiller vi bør legge store penger i. Jeg tror han hadde vært en mye bedre erstatter for Riisnæs enn han ville vært for Bjørdal.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - Igår, 09:47 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Usynlig(e) bruker(e), 23 Gjest(er)