12-12-2024, 09:39 AM
(12-11-2024, 11:20 PM)Majorstuen Skreiv: Sinyan er free agent så det er vel ikke unaturlig å forhøre seg der. Han kjenner jo trenerduoen vår også. Dersom Myhre og Bakke mener vi må forsterke oss på stopperplassen er det ikke sikkert han er et super alternativ, men dersom vi trenger flere strenger i forsvaret er han mer enn bra nok.
Ja, han holder vel Eliteserienivå. Og det er vel et spørsmål om hvor mange stoppere vi skal ha.
Men fyren har spilt lite fotball de siste årene. Fikk mye spilletid i Molde i 2021. Så var det vel ut med skade i mer eller mindre 2 år. Så ble det overgang til Praha, der det heller ikke ble mye spilletid. Også der en del skader. Han spilte fast i Odd da. Nå vet jeg ikke så mye om hans bidrag, men i tiden hans der så ble poengfangsten 6 poeng på de 13 kampene.
Han ble spådd en bra karriere, men har fått de 3-4 siste årene ødelagt av skader. Har vært i Holmlia og Oppsal, men slo gjennom i LSK. For min del kunne vi like gjerne bare ha beholdt Fasika. Jeg tror ikke Sinyan er noe særlig bedre og noen år i LSK gjør han heller ikke særlig mer fristende.
Så kan vi vel holde døra litt på gløtt. Sinyan er en spiller som kan ta plassen i troppen til Hammer Kjelsen et år, hvis vi velger å gi han et utlån. Men det vi trenger i midtforsvaret er en spiller som tar plassen til en av de to som spilte der i høst. Og den ønskelista topper nok ikke Sheriff Sinyan.
Tror heller ikke vi er så interessert. Tipper han spiller i OBOS neste sesong. Enten med Odd eller med LSK.