(01-06-2025, 12:01 AM)Østblokka Skreiv:(01-05-2025, 03:18 PM)NilsDN Skreiv:(01-05-2025, 01:48 PM)Østblokka Skreiv:(01-05-2025, 01:40 PM)NilsDN Skreiv: Ja, det er ikke lenge siden mange her inne mente 20 var maks uten å prestere i Europa. Men nå får vi 50 for spillere fra OBOS ligaen.
Haha, skal du virkelig bruke det mot andre fordi prisen på spillerene ut fra Norge har økt? Kan like gjerne nevne at det ikke er lenge siden du mente at vi solgte for 20 millioner uansett og var fornøyd med det.
Nå som du ikke kan gnåle over at vi selger spillere for lavt lenger så er det liksom du som hadde rett likevel. Ler meg ihjel. Molde solgte for eksempel nettopp en venstreback for 70 mill. Klubber betaler generelt mer for norske spillere nå.
Det er veldig åpenbart at du ikke skjønner hvordan et marked fungerer.
Det er ingen ting som har endret seg. Nå får vi 50 for en vi før hadde vært fornøyd med 20 for. Hvorfor det tror du?
Ja, det er jeg som ikke skjønner hvordan et marked fungerer.. Nå får vi 50 for de vi fikk 20 for tidligere. Fordi markedet har endret seg og det er markedet som styrer hva vi får. Det var markedet som styrte når vi fikk 20 og som styrer nå når vi får 50. Det var ikke jeg, men du, som gnålte over at vi solgte for lavt. Hvem er det som ikke skjønner hvordan markedet fungerer tror du?
Av oss to tror jeg det er deg.
Men for all del, du må gjerne greie litt ut om dette altså. Hva er det som gjør dette?
(01-05-2025, 11:22 PM)Oldtimer Skreiv: Tja, blir ikke overrasket om erstatteren til Jones heter Ofkir.
Nei, det tror jeg ikke. Om ikke annet så tror jeg at Jones-salget gjør at vi blir mer tilbøyelig tli å godta et litt lavere bud fra HamKam bare for å bli kvitt han. Vi vil nok gjerne ha han ut av lønningslista.