Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(Igår, 12:10 PM)Bohem33 Skreiv: Forhåpentligvis har jokke planen klar for hvordan noen av pengene skal brukes og at det ikke tar lang tid før det kommer spillere inn nå som salget er klart.

Det tror jeg ikke nødvendigvis han har. Enda.

Men jeg tror det er en enorm forskjell for oss å kunne kjøpe spillere, sammenliknet med sånn vi stort sett har gjort, valgt de vi tror er best ut fra de vi kan få gratis eller tilnærmet gratis.

Nå kan vi forhåpentligvis handle fra en litt høyere hylle og det gir jo også større sannsynlighet for å treffe på de spillerne vi henter. Sommeren 2023 hentet Børven fordi han var gratis. Sommeren 2024 hentet vi Ilic fordi vi hadde penger etter salg.

Men jeg håper vel ikke vi kaster alle planer vi allerede hadde i søpla bare fordi vi nå har litt mer penger. Bedre å bruke pengene for å få ballen i mål, for å bruke et sånt uttrykk om forhandlinger om overganger til fotballspillere, med de vi sikkert allerede har på blokka. Og heller gå for noe ekstra.

Gratulerer til Jones med en bra overgang. Synd du ikke kunne bli værende, men sånn er det jo bare. Og et bra salg for oss. Fint å gjøre dette i starten av januar. Det gir oss bedre tid til å planlegge, så vi ikke risikerer å måtte panikkhandle sånn på slutten fordi en viktig spiller forsvinner ut i siste liten.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - Igår, 12:50 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Arneg, hmchrist, 26 Gjest(er)