Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(01-22-2025, 01:38 PM)VIF123 Skreiv: Synes at Carl Lange er bankers i elleveren og en som har den kreative kraften vi må ha for å åpne motstanderne.
Vi har 7 spillere nå på utenlandskvoten og skal kanskje ha inn tre nye spillere til. En av de må da være norsk. Tror det skal være mulig å hente.

Jeg er ikke uenig i det. Men jeg tror vi hentet han fordi Hagen var skadet ut sesongen som vi trodde da. 

Jeg tror Hagen, i form, kan gjøre en tilsvarende jobb som Lange. I tillegg har vi Riisnæs.

Uansett så er jeg jo litt pragmatisk til hvem som drar og hvem som blir. Jeg sier vel egentlig bare at utenlandskvota er i ferd med å bli et problem. Jeg synes også at vi ikke skal ha 9 utenlandske. Det holder med 8. Vi vet ikke hva vi eventuelt trenger i sommer, og fyller vi den nå så kan vi ikke hente en utenlandsk spiller midtveis uten også å måtte kvitte oss med en.

Jeg har absolutt ikke noe mot Lange. Det er bare det at vi har 5 andre i hans posisjon. Pallas og Sørensen har akkurat kommet. Ambina har ikke noe norsk motstykke og Obasi er et stort talent. Da sier det seg selv at om noen skal ut så blir det fra gruppa Rijks, Brajanac og Lange. 

Så når jeg ser på midtbanen vår nå så ser jeg Ambina, Hagen, Lange, Bjørdal og Riisnæs som egentlig alle burde starte. Det er kanskje 1 for mye på bare 3 plasser? Riisnæs har vi jo dyttet ut til venstre, men det blir vanskeligere nå hvis Sørensen tar den plassen. Og da har vi fortsatt Strand og Sjøvold som kan komme inn fra benk, eller starte hvis det trengs.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - 01-22-2025, 01:59 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 32 Gjest(er)