Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Frisk lørdag 25.01.25. kl. 1830
Tuben burde aldri stått kampen og jeg forstår ikke hvorfor Andersson foretrekker han?
Første målet han slipper inn hadde jeg tatt. Elendig keeperspill og det gjør at Asker kommer inn i kampen.
Straffa han slipper inn er også nakent. Det er nesten død vinkel og at han står med låvedøra åpent der er merkelig.
Da mista vi topp 2 også, og som jeg sa tidligere, med Andersson som trener, blir det 4.de plass, og vi møter Sparta som slår oss ut.

Synes jo syndt på Partanen som ikke får til noe, mister pucken ofte av en eller annen grunn, og har ikke det snertet han hadde før skaden.
Olimb var god idag, og Koch har spilt seg stort opp de siste 10-15 kampene. Meget bra.
Undertall uten Sebbe funka ikke så bra registrerer jeg, og overtallet var forsåvidt bra, men Gillan er en langt bedre keeper enn Tuben og hadde noen feberredninger.

En annen ting jeg også registrerer, hvorfor er Tuben så forpult elendig med puck? Han klarer jo ikke å spille til medspiller. Enten går den forbi, eller rett til motstander.
Når han får enkle skudd mot seg, er det aldri snakk om å sette i gang spillet, neida, han skal blokke gang på gang. Droppene er vi vel det dårligste laget i ligaen? Vi taper mange dropper i egen sone og motstander får etablert trykk.

Denne sesongen er det bare å glemme om man ikke får ut Andersson fort som svint.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Kamptråd VIF - Frisk lørdag 25.01.25. kl. 1830 - av Flemmern - 01-25-2025, 10:09 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 7 Gjest(er)